Fitness Seller

Rooney's log

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij mijn eerste test versie van mijn nieuwe voedingsschema. Maaltijd 5 is het avond eten en tussen maaltijd 6 en 7 train ik.

Is het verstandig om bij maaltijd 5 ook dextrose en whey te nemen? En na het trainen, dus maaltijd 7 nog eens 30 á 40 gram brinta? Of is dat niet nodig.

20--03-2012 test voedingschema.JPG

+4k aan kcals is best wel veel hoor. Weet niet wat je de rest van de dag doet, maar
als je een zittende job hebt ik wel kan begrijpen dat je buik dan dikker word :)

Yep, heb zittend beroep.

Voor de rest zien de nummertjes er wel goed uit. De keuze van je voeding kan wel
beter. Bv in de mate waar het het toelaat kan je je brood vervangen door bv rijst.
Dat beleg: kip bieslook door bv zelfgebakken kalkoenfilet ofzo.

Zal kijken of het voor mij haalbaar is om wat brood met beleg te vervangen voor kip/kalkoen met rijst.

Vind de verhoudingen KEV ook wel goed, maar zou eens proberen wat lager in koolhydraten te gaan en wat hoger in vetten, misschien wat walnoten toevoegen voor verzadigde vetten binnen te krijgen.

En eet je helemaal geen groenten?

Heb de verhoudingen aangepast.
Ik eet enkel groenten tijdens het avond eten.

ziet er idd al beter uit :)

Die dextrose na je training moet je nog maar even afwachten of je die nodig hebt. In principe
zit je heel de dag hoog genoeg in carbs dus ja...

2 weekjes verder gaan hierop en kijk wat er in de spiegel gebeurd. Kan zijn dat je nog
wat moet zakken, of misschien nog wat moet bijkomen :)

OK volg je advies. Ga twee weken dit schema volgen en kijken wat er gebeurd. Aan de hand daarvan bijsturen.

Schema ziet er goed uit idd :) nu afwachten op verandering en ja ze zeggen veel cardio ernaast :P maar goed qua cardio vinden we dat allebei even leuk :P

Was geen goede training. Voel me echt beroerd. Had deze training eigenlijk gisteren willen doen, maar was al om 19:30 naar bed gegaan. Vandaag ging het iets beter dus dacht laat ik maar gaan trainen. Man o man zeg was echt afzien. Constant misselijk, duizeligheid en ik gloeide helemaal.

Heb mijn Micellar Caseine Perfection shake binnen, wat is dat ranzig zeg. Heb er eigenlijk best spijt van. De pot maar op maken en hopen dat ik niet hoef over te geven. Toch maar gaan kijken of kwark een optie is.

Vandaag geen cardio gedaan.

Workout: Schouders / Triceps Datum: 22-03-12 Week: 1-4

Oefening Set Rep Gewicht Commentaar
Seated Military Press
1 12 20 (Opwarmen)
2 12 20 (Opwarmen)
3 8 42,5
4 6 42,5
5 6 40
6 12 30
Seated Side Lateral Raises
1 8 7
2 8 7
3 8 7
4 10 4,5
Bent over Side Raises
1 8 4,5
2 8 4,5
3 8 4,5
4 10 3
Small Grip Bench Press
1 8 65
2 7 65
3 5 65
4 12 50
Skull Crushers
1 8 18
2 8 23
3 8 25,5
4 12 18
Cable Pushdown
1 8 17
2 8 17
3 8 17
Seated Dips
1 15
2 13
3 10

oei miss aankomend griepje? Even in de gaten houden een veel vitamintjes nemen ;)

Verder ondanks dat je niet lekker voelt heb je MP niet veel slechter gedaan dan vorige training 7x 40 en 5x45 kilo had je toen, nu 8x 42,5 :) zit wel meer in denk ik.

En die CGBP pff nog steeds erg netjes :) ik haal net 8x 55 kg :$ met veel pijn en moeite :p

Ik heb dadelijk schouders/buik training, maar training van gister heeft er wel ingehakt veel spierpijn in mijn rug (eindelijk eens) :D

Vandaag de eerste rug training gedaan van de vier sessies met 8 reps. Agfelopen week waren de trainingen niet al te best, doordat ik me niet lekker voelde. Training van vandaag ging stukken beter dan verwacht, al zijn de volumes niet spectaculair, maar voor mij was het een lekker training.

Heb de Wide Gripe Cable Pushdowns vervangen voor de EZ Bar Incline Pushdowns. Is even wennen.

Temp Gym: 22 graden
Mood: 7
Strenght: 8

Workout: Rug Datum: 23-03-12 Week: 1-4

Deadlift
1 12 40 (Opwarmen)
2 12 50 (Opwarmen)
3 8 95
4 8 105
5 6 112,5

Seated Cable Rows
1 8 34,5 (+2,5)
2 8 39,5 (+2,5)
3 8 42
Bent Over Row
1 8 50
2 8 55 (-5 was te zwaar)
3 8 50
EZ-Bar Incline Pushdown
1 8 8
2 8 13
3 8 18

T-Bar Row
1 8 30 (excl. gewicht barbell)
2 8 35
3 8 37,5
4 12 25

gelukkig dat het weer beter gaat :) Netjes die deadlift

EZ-Bar Incline Pushdown is dat die oefening wat ik zei? zo ja, hoe vond je hem? Ik heb van die en deadlift al de hele dag spierpijn :D

Verder lekkere training zo te zien :)

staan een paar mooie dingen bij !

Als je die caseine niet wegkrijgt, kan je net zo goed een eiwit mix nemen. Is 10x lekkerder ;)
En eigenlijk beter ook over het algemeen. Heb je je pot whey ook niet meer nodig ;)

gelukkig dat het weer beter gaat :) Netjes die deadlift

EZ-Bar Incline Pushdown is dat die oefening wat ik zei? zo ja, hoe vond je hem? Ik heb van die en deadlift al de hele dag spierpijn :D

Verder lekkere training zo te zien :)

Tot op heden ben ik nog niet echt opgeknapt. Blijf me toch niet fit voelen. Maar goed is niet anders.

De EZ-Bar Incline Pushdown is toch een isolatie oefening voor de lats? Heb toch het gevoel ik ik mijn front schouders mee pak. Geen spierpijn op de lats. Misschien dat ik hem deze week nog eens probeer. Kan ook aan mijn vorm liggen uiteraard.

staan een paar mooie dingen bij !
Thanks!

Als je die caseine niet wegkrijgt, kan je net zo goed een eiwit mix nemen. Is 10x lekkerder ;)
En eigenlijk beter ook over het algemeen. Heb je je pot whey ook niet meer nodig ;)

Bedankt voor de tip. Zal daar eens naar kijken wanneer ik nieuwe bestelling ga plaatsen.

Vanavond geen pre workout supp gebruiken heb toch sterk het gevoel dat ik daardoor onrustig slaap. Gebruik nu Noxi Pro, had hiervoor Star van B&F daar had ik geen slaapproblemen bij. Maar eens kijken voor een andere pre workout supp.

Heb er weer zin in vanavond. Temperatuur zal wel oplopen op zolder met dit warme weer.

Training van vandaag ging lekker!

Workout: Borst / Biceps Datum: 26-03-12 Week: 2-4

Bench Press
1 12 30 Opwarmen
2 12 30 Opwarmen
3 8 70
4 8 65
5 6 62,5
6 10 50
Incline db Press
1 8 27
2 8 25,5
3 6 24,5
4 12 14,5
Decline db Flyes
1 8 19,5
2 8 19,5
3 8 17
4 15 9
Dips
1 10
2 10
3 7 (Zit geen progressie in, misschien volgende keer eerste set tot fail gaan?)
EZ Bar Curl
1 8 26,5
2 8 26,5
3 8 26,6
4 10 18
Hammer Curl
1 8 10,5
2 8 9,5
3 8 9,5
4 12 4,5
Preacher Curls
1 8 18
2 8 18
3 6 18
4 15 8
Rack Pulls
1 8 115 (4 sec vasthouden)
2 8 110 (4 sec vasthouden)
3 8 105 (4 sec vasthouden)

Heb gisteren avond halve schep NoxiPro genomen. Je merkt het wel tijdens de training dat de dosering minder is, maar het slapen ging een stuk beter. Met éen schep NoxiPro slaap ik echt mega onrustig man.

Iemand ervaring met HARD! van B&F in vergelijking met Noxi Pro?

mooie pompsetjes nog na de andere setjes

Dips verzwaren en lager in reps gaan. Zo stilaan opbouwen. Ik kon ook geen 10 reps
dippen. Maar toen verzwaard, en na een tijd ging die 10 repper bw als niets.

Met je pre w/o kan ik je niet helpen :) Gebruik ze al een tijdje niet meer :)

Tot op heden ben ik nog niet echt opgeknapt. Blijf me toch niet fit voelen. Maar goed is niet anders.

De EZ-Bar Incline Pushdown is toch een isolatie oefening voor de lats? Heb toch het gevoel ik ik mijn front schouders mee pak. Geen spierpijn op de lats. Misschien dat ik hem deze week nog eens probeer. Kan ook aan mijn vorm liggen uiteraard.

Is idd een isolatie oefening als ik me niet vergis, ik merk hem zelf vooral bij het weer omhoog brengen van de ez bar dat mijn lats flink moeten ingrijpen. Maar ik heb het ook trouwens bij het omlaag brengen van de stang ( ik doe dit wel heel rustig, hou de stang in principe tegen).

Ik heb idd ook het gevoel dat de voorkant schouders erg meewerken bij deze oefenig. Misschien iemand anders die er meer van weet?? ???

Heb gisteren avond halve schep NoxiPro genomen. Je merkt het wel tijdens de training dat de dosering minder is, maar het slapen ging een stuk beter. Met éen schep NoxiPro slaap ik echt mega onrustig man.

Iemand ervaring met HARD! van B&F in vergelijking met Noxi Pro?

Ik heb momenteel HARD van b&f en van noxipro heb ik een paar samples gehad. Noxipro merkte ik wel goed tijdens training (veel energie) maar de crash na een training was voor mij te groot (heb wel nooit last gehad van onrustig slapen bij noxipro).

Nu heb ik HARD en moet zeggen dat de energieboost me een beetje tegenvalt. Om eerlijk te zijn merk ik qua energie niet veel verschil. Wat ik wel van HARD vind is dat je er een veel sterkere pomp van krijgt, wat ik zelf persoonlijk wel lekker vind. Maar goed dat zijn mijn ervaringen dus noxi: energie HARD: pomp, verder geen problemen met slecht slapen van HARD.

mooie pompsetjes nog na de andere setjes

Dips verzwaren en lager in reps gaan. Zo stilaan opbouwen. Ik kon ook geen 10 reps
dippen. Maar toen verzwaard, en na een tijd ging die 10 repper bw als niets.

Met je pre w/o kan ik je niet helpen :) Gebruik ze al een tijdje niet meer :)

Die pomp setjes voelden lekker!

Gebruik je een soort belt om te verzwaren voor de dips?

Is idd een isolatie oefening als ik me niet vergis, ik merk hem zelf vooral bij het weer omhoog brengen van de ez bar dat mijn lats flink moeten ingrijpen. Maar ik heb het ook trouwens bij het omlaag brengen van de stang ( ik doe dit wel heel rustig, hou de stang in principe tegen).

Ik heb idd ook het gevoel dat de voorkant schouders erg meewerken bij deze oefenig. Misschien iemand anders die er meer van weet?? ???

Denk dat ik de volgende keer bij deze oefening het gewicht iets lager houd en me richt op de vorm. Afgelopen keer voelde ik niet veel, dus zal wel aan slechte vorm liggen.

Ik heb momenteel HARD van b&f en van noxipro heb ik een paar samples gehad. Noxipro merkte ik wel goed tijdens training (veel energie) maar de crash na een training was voor mij te groot (heb wel nooit last gehad van onrustig slapen bij noxipro).

Nu heb ik HARD en moet zeggen dat de energieboost me een beetje tegenvalt. Om eerlijk te zijn merk ik qua energie niet veel verschil. Wat ik wel van HARD vind is dat je er een veel sterkere pomp van krijgt, wat ik zelf persoonlijk wel lekker vind. Maar goed dat zijn mijn ervaringen dus noxi: energie HARD: pomp, verder geen problemen met slecht slapen van HARD.

Thanks voor de info. Denk dat ik de volgende keer HARD! ga proberen. Op dit moemtn neem ik halve dosering Noxi Pro en dat scheelt voor de nachtrust.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 22:59 ----------

Vandaag was het weer afzien. Benen en buikspieren zijn niet mijn favoriet. Maar ook die moeten getraind worden:mad:. Eveneens heb ik één sessie voor de lats gedaan.

Je merkt dat de buiten temperatuur oploopt. Dit heeft meteen invloed op de temperatuur op zolder waar ik train. Was vanavond 21 graden.

Merk dat ik met mijn squat minder progressie maak dan een aantal weken geleden toen schoot ik een paar weken achter elkaar echt flink in volume omhoog. Nu gaat het moeizaam. Misschien komt het omdat ik zo'n 1400 Cal gezakt ben? Lunges daar in tegen blijft lekker gaan.

Tijdens de training hoofdpijn gekregen en ben er nog niet vanaf.

Workout: Benen / Traps / Buik Datum: 27-03-12 Week: 2-4

Squat
1 12 40 (Opwarmen)
2 12 50 (Opwarmen)
3 8 100
4 5 110
5 3 116 (Was echt mijn max. jammer zit al een paar weken geen grote progressie in.)
6 12 70
Lunges
1 8 32,5 (+2,5)
2 8 37,5 (+2,5)
3 8 42,5 (Was lekker! Volgende keer eerste twee sets met 2,5kg verhogen.
Stiff Legged Deadlift
1 8 50 (+2,5)
2 8 55 (+2,5)
3 8 60
Standing Calf Raises
1 10 60
2 10 60
3 10 60
Barbell Shrugs
1 10 60
2 10 65
3 10 70
4 15 50
Crunches
1 30
2 25
3 20
Crunches (voeten op bankje)
1 20
2 15
3 15

Nou, voor bij een temp van 21 graden echt wel nette training ik zou het niet kunnen doen :zweet:

En 116 kilo squat is niet verkeerd, ik heb ook veel verschil hierin dan duw 8x 130 met gemak en vorige week duw ik 120 kilo 5x ofzo met pijn en moeite.

En die lunges van jou :eek: niet voor mij weggelegd :P en lekkere barbell shrugs doe je deze met de stang voor je of achter je?

En het wordt alleen maar warmer op de zolder de komende maanden. Goed voor het verbranden van de calorien :).

Lunges ja, stiekem vindt ik ze wel lekker. Even helemaal kapot gaan.

De Barbell Curl doe ik met stang voor me. Moet wel zeggen dat ik tijdens de oefening mijn traps onvoldoende voel. Zit te overwegen om db shrugs toe te voegen, maar de trainingen moeten niet te lang gaan duren.

Gelukkig zit de benen en buikspieren training er weer op voor deze week.

Vanavond pijn lijden, schouders en triceps zijn aan de beurt:D.

Lekkere training! Zat goed in mijn vel en dat merk je dan met de training. Heb een aantal volumes kunnen verhogen.

Zit te denken om een dipping belt aan te schaffen voor de (seated) dips. Of heeft iemand een beter idee om gewicht toe te voegen.

Workout: Schouders / Triceps Datum: 28-03-12 Week: 2-4

Seated Military Press
1 12 20 (Opwarmen)
2 12 20 (Opwarmen)
3 8 42,5
4 8 42,5
5 8 42,5 (Yeaaa baby, ging maar net, maar wel gehaald!)
6 3 50
7 12 32,5
Seated Side Lateral Raises
1 8 8
2 8 7
3 6 7
4 12 4,5
Bent over Side Raises
1 8 4,5
2 8 4,5
3 8 4,5
4 15 3