XXL Nutrition

Rope's log op naar de volgende wedstrijd!!

Bezoekers in dit topic

Jep. Ik train nooit voorbij falen.
Ik train liever iets vaker en minder intensief.
Dus bijna nooit voorbij spierfalen. Maar meestal tot vorm falen.

Maar moet nog even kijken hoe ik mijn nieuwe schema ga indelen.
Vanavond afscheidstraining bij mijn oude sportschool.
 
Haha als je me morgen tijdens het hoorcollege tegenkomt herken je me al niet meer denk :P
haha morgen met dat weer, ga ik echt niet naar school toe xD mr gast, jij hebt potentie om ver te schoppen man. toen k je op kamp zag en hoorde dat je wedstrijd ging doen dacht k echt van: wtf die gast is huge, dus je komt ver :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 18:50 ----------

BTW die 100kg zit je echt wel overheen eind van 2012 ;) nu hopen dat je veel massa pakt dit bulk jaar en zorgt dat je 85-90kg vvm zit :)
 
Rope, wat is de toegevoegde waarde van die kidneybonen ? Of is het voor de smaak?
 
Ik volg ook.

Waarom zoveel supps ?
 
Ik volg ook.

Waarom zoveel supps ?

welkom :)

Supps vallen wel mee.
De meeste ingrediënten zitten in een standaard PWO alleen dan onder gedoseerd en 100x duurder en ze zitten vol met zooi wat niet werkt. En ik ben geen fan van cafeïne.

Daarom koop ik liever de ingrediënten los en voeg ze bij elkaar maar dan met hoeveelheden en ingrediënten waar van bewezen is dat wel werkt.
 
Oké, zelf ben ik geen fan van pWo.

Nou ja, wat winny gaat er altijd wel in :D
 
Training van vandaag:
Weer lekkr rustig aan vandaag
alleen rug

eerst warming up
foamrollen + wat rotatie oefeningen en shoulder dislocations

BOR
1x10x70kg
3x10x90kg

neutral grip pull down
3x10x84kg

single arm pull down

3x10x32kg

single arm cable row
3x10x31.5kg

cable pullover

3x10x31.5kg

shrugs
4x12x120kg

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:51 ----------

Oké, zelf ben ik geen fan van pWo.

Nou ja, wat winny gaat er altijd wel in :D

Heb je hem weer :P
Ik wil wel is een foto van jou zien. In elk topic begin jij wel over roids :P
 
Het begon met een paar maanden trainen in mijn slaapkamer. Al gouw werden de gewichten te licht en moest is steeds zwaardere gewichten kopen. De prijs in combinatie met een oud huis was niet echt super. Dus had ik mij ingeschreven bij een sportschool. Heerlijk die noobie gains :P. Maar op een gegeven moment merkte ik dat ik meer uit mijn training moest en kon halen en ging mij inlezen over training en voeding etc. Ik werd nog steeds groter en sterker dus alles ging goed. Kracht heb ik altijd al leuk gevonden en had mij daarom ook ingeschreven voor holland's got powerlifting talent hier op Dbb. Ik moest mijn max van de grote 3 opsturen maar die had ik nog nooit gemeten. Dus op een dag besloot ik samen met iemand van de sportschool mijn max DL op te meten. Eerst een beetje alles opwarmen. Ik begon met een seated cable row (full stack ofc want ik was een powerlifter :P). Paar setjes gedaan BAM!!! toen brak de kabel en ik vloog naar achter. Je begrijpt wel als opeens alle spanning in een keer weg valt dat dit niet heel goed voor je is. Ik stond op liep terug naar het bankje en zakte in elkaar van de pijn. De ambulance werd gebeld want ik kon niet meer lopen. In het ziekenhuis werd mij verteld dat van mijn linker hamstring tot aan mijn traps alles verrekt / ingescheurd was :( . Helemaal k*t dus ik kon 2/3 weken niet lopen daarna 4 weken herstel training maar gelukkig heb ik er niets aan over gehouden.

Dus ik heb op die blessure en een paar vakanties na elke week minimaal 3 tot 6 keer per week getraind.

Shit lucky idd dat je er niks aan over hebt gehouden.
Welkom :)

Gewoon doen jongens. Dit is tot nu toe het vetste wat ik in deze sport heb meegemaakt. Het traint ook veel makkelijker als je een doel voor ogen hebt. Af en toe is het wel zwaar en mensen zullen raar naar je kijken. Maar lekker boeiend stap van dat some day eiland af en schrijf je in voor een wedstrijd.

Ik heb dit puur gedaan voor de ervaring. Ik had niet de beste shape maar lekker boeiend. Sommige mensen hier op het forum vinden dat je pas op het podium mag staan als je een A klasse fysiek heb. En gaan mensen met een iets minder fysiek afkraken omdat ze op het podium staan. Die mensen hebben het wel gedaan. Die hebben er hard voor gewerkt en respect voor hun allemaal. Ik ga zaterdag toch ook niet bij een voetbalclub kijken naar bijv. de F10 en langs de kant schreeuwen zooooo die gasten kunnen ook niet voetballen :P. Het is hun ding, sport, kunst en iedereen doet dit op zijn eigen manier.

Ik ging voor D en moest naar de C. Mijn doel was dus al gehaald. Ik ben 10e geworden en was een van de jongste uit mijn klasse. Ik weet nu waar ik aan moet gaan werken. Nu lekker bouwen en werken naar de volgende wedstrijd. Ik kan niet wachten om weer op dat podium te staan.

Kan me voorstellen man, flex heeft mij ook echt super enthousiast gemaakt.

Ik train nog geen half jaar dus het lijkt me wat vroeg om al in te schrijven, maar laat ik het zo zeggen over 2/3 jaar sta ik er ook ipv. van misch ;)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:53 ----------

Waar heb jij trouwens je foamroller gekocht? Wil er ook een kopen, maar kan in NL iig geen goeie vinden.
 
Ik kwam net een super vetter foto tegen

jrvfvs.jpg
mooie foto man!! kheb m al geliked op fb :) eey Robert, ik ben nu ook bezig met trainen voor de flexcup( over 1-3 jaar pas hoor) maar ik zou je hulp goed kunnen gebruiken tijdens mijn prep voor die wedstrijd. tegen die tijd kan ik je wel contacten voor hulp toch? (A)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 10:24 ----------

Training van vandaag:
Weer lekkr rustig aan vandaag
alleen rug

eerst warming up
foamrollen + wat rotatie oefeningen en shoulder dislocations

BOR
1x10x70kg
3x10x90kg

neutral grip pull down
3x10x84kg

single arm pull down

3x10x32kg

single arm cable row
3x10x31.5kg

cable pullover

3x10x31.5kg

shrugs
4x12x120kg
doe jij shrugs op de calve machine of met 60-60kg dumbbells?
 
met een barbell
 
Ik ga je volgen kerel, mooi fysiek heb je daar neergezet op de Flex Cup!

Zou zelf ook graag meedoen in 2013 maar mijn fysiek zal denk ik nog niet toereikend zijn.
 
mooie foto man!! kheb m al geliked op fb :) eey Robert, ik ben nu ook bezig met trainen voor de flexcup( over 1-3 jaar pas hoor) maar ik zou je hulp goed kunnen gebruiken tijdens mijn prep voor die wedstrijd. tegen die tijd kan ik je wel contacten voor hulp toch? (A)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 10:24 ----------


doe jij shrugs op de calve machine of met 60-60kg dumbbells?

Tuurlijk wil ik je helpen. Spreek me maar een keer aan op school :D

Ik ga je volgen kerel, mooi fysiek heb je daar neergezet op de Flex Cup!

Zou zelf ook graag meedoen in 2013 maar mijn fysiek zal denk ik nog niet toereikend zijn.

Welkom en Thx.
Je kan je toch voor junioren D inschrijven??
 
Welkom en Thx.
Je kan je toch voor junioren D inschrijven??

Ik weet niet man, train komende februari pas twee jaar en zal wel wat massa tekort komen?
 
Ik weet niet man, train komende februari pas twee jaar en zal wel wat massa tekort komen?
lol, ik train pas 8 maanden en heb echt flink wat massa gepakt. ben in die ijd zoon 15 kg aangekomen, nu is dit niet alleen massa hoor ook vet enz. maar ik was al van plan om volgende flex mee te doen. maar omdat ik wel wat wil brengen ga k nog 1-2 jaartjes langer wachten. post anders een foto, dan kunnen we je helpen :)


haha edit: kheb je foto gezien, zo slecht zie je er echt niet uit men. junioren D zou wel een leuke ervaring zijn voor je :)
 
lol, ik train pas 8 maanden en heb echt flink wat massa gepakt. ben in die ijd zoon 15 kg aangekomen, nu is dit niet alleen massa hoor ook vet enz. maar ik was al van plan om volgende flex mee te doen. maar omdat ik wel wat wil brengen ga k nog 1-2 jaartjes langer wachten. post anders een foto, dan kunnen we je helpen :)


haha edit: kheb je foto gezien, zo slecht zie je er echt niet uit men. junioren D zou wel een leuke ervaring zijn voor je :)

Zou me geweldig lijken :)!
Alleen geen idee hoe ik het aan moet gaan pakken ..
 
die van mij is nog niet ingezakt :P
 
Back
Naar boven