Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Zo, dus jij doet ook mee aan de contest dit jaar, dan ga ik dit maar eens even volgen tot je contest log begint![]()

Bij de rechter heb ik het idee dat je beter uitkomt omdat je je bovenlichaam net iets meer indraait. Hou je bewust je achterste arm zo wijd? Bij mij komt het mooier uit als ik die dichter op mijn lichaam hou en mijn pec meer omhoog duw.

Foto 2, maar volgende keer een zwarte of blauwe boxer aantrekken, houdt de aandacht op je lijf.

Ik ben ook in!
Ik vind ook dat je hoger in de contest verdient te staan, maar ik kan helaas niet stemmen omdat ik niet genoeg posts heb![]()

Sowieso was het deelnemersveld heel sterk dit jaar.
Welkom
Ach uiteindelijk was/is bekendheid en populariteit bij de contest erg belangrijkSowieso was het deelnemersveld heel sterk dit jaar.
Maar vond het leuk en leerzaam om mee te doen, en daar gaat het uiteindelijk om.
dinsdag had ik nog rug getraind en de dag daarna had ik overal in mijn bovenlijf spierpijn....
Vandaag maar rustig aan benen doen, anders kan ik gelijk een week niet meer lopen![]()

hoef ik alleen maar me bed uit te rollen en er op te gaan zitten.