Fitness Seller

Rox92 Beastmode Trainingslog

Ik las dat je meedoet met de foto contest hier op het forum. Go for it man.

• Topic Starter Topic Starter
Yep sta ingeschreven :D
Is ook wel nodig die extra motivatie. Veel te veel gezopen met koninginne dag, en dan donderdag ook nog uit met hemelvaart....
Ik ga straks de uitgebreide startpost maken met foto's.
Maar voor nu de training van vandaag borst schouders tricep. Ging erg lekker.
Zat genoeg agressie in me vanwege die klote school :s En op de een of andere manier helpt dat toch om net dat beetje extra te geven.

Incline dumbbell press
14x22 kg
12x26 kg
10x30 kg
8x38 kg
7x38 kg (wou eigenlijk voor de 42 gaan, maar helaas geen geschikte spotter in de buurt)

chest press
12x70 kg
11x80 kg
9x95 kg
7x100 kg (maximale aan steekgewichten, wohoo :D)

dumbbell fly
10x15 kg
10x17 kg
9x20 kg
6x22 kg

cable crossover (rechtopstaand)
12x40
12x40
10x50
8x60
5x80

cable uprightrow
12x25
11x30
9x40
6x50

cable seated side raise
10x30
10x30
9x35
8x40 (met daar achter aan staande cable side raises)

bent over raise
12x10 kg
12x12 kg
10x14 kg
8x16 kg

one arm reverse pushdown
10x10
10x10
9x12.5
8x15

dumbbell skullcrusher
10x10 kg
7x13 kg
8x13 kg
10x11 kg

Lekkere training Rox, jammer van die klote inspiratie dan.

life aint no sunshine and rainbows ;)

Maar goed school wilt alles onderbouwd hebben, ik doe dingen door te proberen en dan aan te passen.
qua resultaat doe ik het best aardig. Ze is een halve kilo zwaarder geworden en 3% gedaald in vet. Taille en benen zijn dunner geworden...

Maar goed deze gaat dicht. En ik log nu hierrrr: http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/rox92-becoming-number-337792/

En we zijn bij deze weer open :D
Twee weken vakantie gehad en blij dat ik thuis ben. Het was leuk alleen je mist je eigen bed toch wel.

Vanavond ook weer lekker knallen, borst triceps.
Gewicht was nog steeds 86.4 na alleen maar geleefd te hebben op 1 baquette per dag met avondeten en whey + havermout shake :P

De schade valt dus mee!

Alleen welke side pose vinden jullie beter?
Zat heel heel heel erg te twijfelen tussen deze twee foto's.

302.jpg

303.jpg

Bij de rechter heb ik het idee dat je beter uitkomt omdat je je bovenlichaam net iets meer indraait. Hou je bewust je achterste arm zo wijd? Bij mij komt het mooier uit als ik die dichter op mijn lichaam hou en mijn pec meer omhoog duw.

Foto 2, maar volgende keer een zwarte of blauwe boxer aantrekken, houdt de aandacht op je lijf.

Bij de rechter heb ik het idee dat je beter uitkomt omdat je je bovenlichaam net iets meer indraait. Hou je bewust je achterste arm zo wijd? Bij mij komt het mooier uit als ik die dichter op mijn lichaam hou en mijn pec meer omhoog duw.

nice, vond bij de linker het mooier dat je heel de lijn om de schouder heen ziet. maar bij rechts zijn de buik, kuiten en hamstrings beter.
persoonlijk vind ik hem zo het beste, je moet jezelf niet kleiner maken dan nodig is ;)

Foto 2, maar volgende keer een zwarte of blauwe boxer aantrekken, houdt de aandacht op je lijf.

wohoo, toch goed gekozen. :D
Zal er aan denken ron ;)

In!

Welcome :D

Vandaag borst triceps gedaan en het was best wel zwaar na twee weken niks gedaan te hebben.
Ervoor gekozen om gewoon wat hoger in herhalingen te blijven +-10 om weer even in te komen.

Een ding is zeker, ik ga nooit meer twee weken op vakantie :P

Ik ben ook in!
Ik vind ook dat je hoger in de contest verdient te staan, maar ik kan helaas niet stemmen omdat ik niet genoeg posts heb :p

Ik ben ook in!
Ik vind ook dat je hoger in de contest verdient te staan, maar ik kan helaas niet stemmen omdat ik niet genoeg posts heb :p

Welkom :)
Ach uiteindelijk was/is bekendheid en populariteit bij de contest erg belangrijk ;) Sowieso was het deelnemersveld heel sterk dit jaar.

Maar vond het leuk en leerzaam om mee te doen, en daar gaat het uiteindelijk om.

dinsdag had ik nog rug getraind en de dag daarna had ik overal in mijn bovenlijf spierpijn....
Vandaag maar rustig aan benen doen, anders kan ik gelijk een week niet meer lopen :P

Welkom :)
Ach uiteindelijk was/is bekendheid en populariteit bij de contest erg belangrijk ;) Sowieso was het deelnemersveld heel sterk dit jaar.

Maar vond het leuk en leerzaam om mee te doen, en daar gaat het uiteindelijk om.

dinsdag had ik nog rug getraind en de dag daarna had ik overal in mijn bovenlijf spierpijn....
Vandaag maar rustig aan benen doen, anders kan ik gelijk een week niet meer lopen :P

Watje. :p

aankomende week ga ik weer hard knallen. Ik hoop dat je het me kan vergeven voor die ene keer :P

Wel ga ik een tijdje niet meer deadliften en squatten. Had voor de vakantie al last van mijn rug en had gehoopt dat het in de vakantie over ging. Maar helaas. Kijken of er na een week die oefeningen niet doen verbetering is.

Nou ik zie de cijfers met nieuwsgierigheid tegemoet.

Balen van je rug. Hoop dat het je zal helpen.
Enne.. trainingen zien we deze week wel verschijnen dan he! ;)

Bump.gif

Zo even dit oude topic onder het stof vandaan halen :D
Vanaf volgende week is het 23 weken tot de eerste wedstrijd en dus misschien wel leuk om wat dingen bij te houden. Ik ga niet elke training posten maar gewoon soms wat foto's en info.

op dit moment 94 kg met een vet% van +- 14/15. Vorige keer begon ik op 96 kg alleen met een veel hoger percentage, toen eindigde ik op 80.6 kg. Ben benieuwd waar ik nu uit kom. Ik hoop rond de 83/84 kg.

Maandag bij mijn trainer geweest en beginnen gelijk met 3x30 minuten ochtend cardio.... jeeeej. Ga denk ik toch maar even kijken naar een goedkope hometrainer :P hoef ik alleen maar me bed uit te rollen en er op te gaan zitten.

En natuurlijk nog wat foto's van hoe ik er 2 weken geleden bij stond.

nog een motivatie muziekje :D

https://www.youtube.com/watch?v=WikE0N6dcyw

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Terug
Naar boven