MuscleMeat

Rox92 Beastmode Trainingslog

Lekkere training man. Rug lekker vol? Van je pols is klote, snel laten nakijken man.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag weer wezen trainen. Had mezelf al voorgenomen om in plaats van 2 presses 1 te doen.
Maar alsnog kreeg ik last van mijn pols helaas.
Oftewel afspraak met de fysio maken en herstel weekje. Lekker relaxed 3 keer deze week trainen op 70%
ga ze waarschijnlijk ook niet loggen :P

Klote man. Hoop dat dit je helpt op korte termijn.

gister naar de fysio geweest. Die keek ook een beetje vragend dus die zal ook wel geen idee gehad hebben :P
oftewel nog een week rustig trainen 3 dagen in de week en zo min mogelijk pull's en presses.
Alle oefeningen 4x15. Zorgt wel voor een lekkere pomp die 15 herhalingen ;)

Klote is dit man. Dus fysio tast in het duister en jij kan niet vol door. Not nice

Vrijdag beentjes getraind en ik had er best zin in :P
De enige spiergroep wat ik nog normaal/voluit kan trainen.
Leuke squat gehaald van 5x130. Ziet er vet uit 3 schijven van 20 aan elke kant :). (ja het was 130, gebruik altijd de technogym barbell van 10/12.5kg, die is lekker dun)

Op zich is een blessure op zijn tijd niet zo verkeerd, ik kan nu namelijk niet wachten om weer voluit te beginnen. Dus qua motivatie helpt het om de een of andere reden toch een beetje :P

Nog een motivatie filmpje, gewoon omdat het kan :)
http://www.youtube.com/watch?v=TNzCrdzv_pY&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=ZXnzUFTde58

Lekker Rox en leuke filmpjes.

even een post van hoe het er voor staat.
Van de week weer naar de fysio geweest en heb nu ook weer volledige rotatie in de pols.
Het doet ook geen pijn meer of iets. Hoef volgende week ook niet terug te komen wohoo :D
Dus volgende week ook nog hetzelfde een weekje rustig aan (komt ook wel goed uit met tentamens)
En daarna weer knallen.

Vanaf mei +- 2 maanden en een beetje cutten, omdat ik begin juli op vakantie ga.
Kijken hoe droog ik mezelf krijg :)

had nog foto'tje gemaakt na een lekkere borst, schouder, tricep training.
Goeie foto's komen als ik begin met cutten.

Wel leuk, een vriendin van me vind me nu te breed/gespierd. Ze vind het nu niet meer mooi, haha.
Terwijl als ik in de spiegel kijk ik een nog niet zo heel brede jongen zie :dunno:
Zal wel aan de leeftijd liggen. Ze is ook pas 19 :P

r8xe0x.jpg

x3m83.jpg

Laatst bewerkt:
Raar die foto's van je hebben allemaal een zwarte vlek rondom je gezicht. Hahahaha
Ziet er goed uit bro.

gister weer eens hard me rug getraind. Merkte tijdens de training dat me pols nog niet helemaal in orde is.
Wel vandaag geen last er van.
dus nog beetje voorzichtig doen met pull oefeningen maar push oefeningen kan ik al weer 100% voor gaan. :D

http://www.youtube.com/watch?v=N2icdM9KuHU

Lekker muziekje. Daar kan je wel mee knallen. Hahaha

zeker weten :D
Daar ga ik maandag is lekker op trainen :D

tijd geleden dat ik gelogd heb.
Kan moeilijk de motivatie opbrengen om telkens na elke training een stukje neer te gooien... Ik pak het wel weer op met de DBB contest :P

Maar goed, gister rug getraind en 0 last van me pols, dus die is weer helemaal hersteld. :D
Ook inmiddels gestopt met creatine en dit is de laatste week van beta alanine en akaginine en op 13 mei heb ik een vetmeting.
Als het goed is zal het rond de 15% moeten zitten. Maar zal me niks verbazen als het lager uitvalt. Krijg de laatste tijd veel complimentjes over dat ik groter/droger ben. Zit wel nog steeds rond een gewicht van 92 kg.

Maar goed, het plan wat ik heb om droger te worden is dit: (wel is dit gebaseerd op die 15% vet. Mocht dat lager zijn dan ga ik hoger in carbs. Of ik laat het zo om nog droger te worden ....)

voeding nu: 207,30 - 244,13 - 90,15 - 2617,05 (e-k-v-kcal)(31.68% - 39.18% - 31%)
stap 1: 208,95 - 209,03 - 90,29 - 2484,47(e-k-v-kcal)(33.64% - 35.34% - 32.71%)
stap 2 carbcyclen
Carbcyclen 1: 208,95 - 209,03 - 90,29 - 2484,47(e-k-v-kcal)(33.64% - 35.34% - 32.71%)
Carbcyclen 2:210,25 - 170,03 - 90,41 - 2334,79(e-k-v-kcal)(36,02% - 30,59% - 34,85%)
Carbcyclen 3:217,15 - 131,03 - 90,76 - 2209,54(e-k-v-kcal)(39,31% - 24,91% - 36,97%)

Het is wel allemaal zonder avondeten omdat ik dan gewoon eet wat de pot schaft. Later word het wel meer groenten en minder carbs.

Mocht het niet snel genoeg gaan kan ik altijd nog cardio toevoegen maar ik gok dat dit het klusje wel moet klaren :P

Ziet er goed uit. Aan hoeveel maaltijden zit je nu?
En moet je met carbcyclen niet veel lager in je carbs zitten? Ik heb geen idee hoor.

Ziet er goed uit. Aan hoeveel maaltijden zit je nu?
En moet je met carbcyclen niet veel lager in je carbs zitten? Ik heb geen idee hoor.

Altijd +- 7 maaltijden.
Kan, ligt er aan hoe diep je wilt gaan. maar anders ga ik te laag in carbs of ik moet heel veel kip/vis gaan eten om die kcal te compenseren. Totaal eet ik op de laatste dag 100 gr havermout en 80 gr rijst.

Maar ik ga het gewoon zo uitproberen ,elke maand laat ik mijn vet% meten en dan zie ik wel wat er gebeurt ;) En als ik hier al droger mee word waarom zou ik dan lager gaan?
Aanpassen kan gaan de weg ook nog natuurlijk.

Zo, dus jij doet ook mee aan de contest dit jaar, dan ga ik dit maar eens even volgen tot je contest log begint :D

Terug
Naar boven