Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

Jopske zei:
heb het even snel doorgelezen, en ik haal er 2 voordelen uit om WEL aan de juice te gaan:

1. De kans op overleving na een chemische aanval is groter
2. Als je aan de test zit voor een paar weekjes en je hebt een vriendin waarmee je ongeveer 3x per week coïtus mee hebt, is de kans groot dat hierdoor haar borsten een hele cupmaat groter worden! :hornyna:

7 True, 1 False

That's all for this month; hope you learned something from the seven true studies! Did you spot the fake? I'll confirm in a day or so which study I fabricated. Until then, debate away!

;)

goed bezig ruben, die deads beginnen er aardig op te lijken!

gaat goed Ruben met de dead, MP sucks;)
Pas op anders own ik je snel daar.

OH vind ik ook knap met 60!

OH is zeker netjes met 60. Ik zit nu op 35. Heb laatste tijd wat aan mijn core sterkte gewerkt, en daarmee kan ik deze oefening wat stabieler uitvoeren. Eer dat in orde is kan het gewicht wat omhoog zodat me benen er ook wat van gaan voelen ;)

@ sossa doe je de deadlifts met palmen omlaag, of mixed grip?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.965
Jopske zei:
OH is zeker netjes met 60. Ik zit nu op 35. Heb laatste tijd wat aan mijn core sterkte gewerkt, en daarmee kan ik deze oefening wat stabieler uitvoeren. Eer dat in orde is kan het gewicht wat omhoog zodat me benen er ook wat van gaan voelen ;)

@ sossa doe je de deadlifts met palmen omlaag, of mixed grip?

boven de 120 kg meestal mix grip, hoewel 140 kg pronated nog te doen is. Verder gebruik ik geen straps, geen riem, geen handschoentjes of ander gay-materiaal.

• #1.966
RubenSossa zei:
boven de 120 kg meestal mix grip, hoewel 140 kg pronated nog te doen is. Verder gebruik ik geen straps, geen riem, geen handschoentjes of ander gay-materiaal.

behalve dan je handen, 140 kg pronated DL... :D

• #1.968
Vandaag geen tijd om naar de gym te gaan, dus thuis maar wat gedaan waar ik zin in had:

Chinups:
1,2,3,4,5,6,7
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5
1,2,3,4 (2x)
1,2,3
1,2 (2x)
4 > totaal: 100 reps in 33 min. (pr?)

Incline pushups:
2x25xbw
15xbw

Hammer curls:
3x15x20 kg

Elbows out extensions:
8x20 kg
6x20 kg
5x20 kg

CoC #1:
10xrechts (dikke pr)
4xlinks (beschamend, links is beduidend slapper)

-lekkere UB training, had nog teveel spierpijn in m'n LB en geen tijd voor de gym.
-Gripwork gaat met rechts steeds beter, binnenkort zeker eens de #2 proberen. Alleen links blijft ****ed up, dus hier extra aandacht aan besteden.
-Nu ga ik snel nog wat vreten en vroeg slapen, want moet morgen verdomme om 6.00u op om te gaan werken..:( bah!

nette training, heb ik ook enigsinds dat gripverschil, bij mij is alleen dat ik links ben en met rechts sterker daarin, best vaag.

Is wel normaal. Ik doe met rechts 17 reps met de #2 en met links amper 4.

MonsterStrength zei:
Is wel normaal. Ik doe met rechts 17 reps met de #2 en met links amper 4.

dan ben je hard voruit gegaan zeg, ik meen dat ik ergens in april las dat je de #2 net voor het eerst gesloten had:eek:

• #1.974
Thx all!

lekker getraind weer, ook een gevalletje van onbeheerste chindrang:)

Over de mp's is idd net aan de korte kant om weer heavy loads te gebruiken maar train dan bv ene keer zwaar en andere keer voor reps?

• #1.976
g-men zei:
lekker getraind weer, ook een gevalletje van onbeheerste chindrang:)

Over de mp's is idd net aan de korte kant om weer heavy loads te gebruiken maar train dan bv ene keer zwaar en andere keer voor reps?

Thx, ja, gewoon zin om vet te chinnen. Voel het vandaag wel een beetje onder m'n oksels..:D

• #1.977
Training van dinsdag:

Weinig tijd en om 14.30u moest ik beginnen met werken tot 23.00u. De hele dag op m'n poten lopen en vrij intensief werk doen, dus heb het volume op squats met opzet laag gehouden.

Fullsquats:
opwarmen
8x90 kg
5x110 kg
3x3x120 kg (pr?)

Incline bench:
warm up
3x5x90 kg

Parallel bb rows:
warm up
3x5x90 kg (ging k*t, voelde erg zwaar)

Dips:
5xbw
5xbw+20 kg
5xbw+40 kg
1xbw+60 kg (pr) (erg zwaar, 2de rep net niet)
12xbw

Hammer curls:
8x30 kg
8x26 kg
10x22 kg

Training was 's morgens met 1 maaltijd achter de kiezen. Niks voor mij dus heb ik gemerkt, want ben nog half slaperig en heb weinig energie. Voor mij is in de namiddag trainen toch echt ideaal.

's ochtends trainen went.

nice dips!

Haha, die dips ownen man !

wat een dips hoe zou dat voelen je wordt helemaal naar beneden getrokken haha

Terug
Naar boven