XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Volgens mij zijn dr wel een aantal sterke mannen uit Limburg hoor maar waar ze trainen weet ik eigelijk niet.
Is Belgie niet wat voor jou bij Jimmy Lauryes misschien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Volgens mij zijn dr wel een aantal sterke mannen uit Limburg hoor maar waar ze trainen weet ik eigelijk niet.
Is Belgie niet wat voor jou bij Jimmy Lauryes misschien?

Dan zou ik naar Sint-Niklaas moeten reizen. Ligt ergens onder Terneuzen, te ver weg voor mij.

Dan zou ik Jan "Real Dutch Power'" mailen die weet alles wat er op sterkste man sport gebeurt in Nederland, dus vast ook wel waar die gasten trainen, of contact gegevens van een van die jongens.

Er komen idd een paar verschrikkelijk sterke mannen uit Limburg.

Marco Nafzger bijvoorbeeld, bijna niet te verstaan, maar erg sympathiek! Komt uit Brunssum

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wellicht kun je daar eens wat verder zoeken?

• #2.585
Thx B en IronSport!!

Er komen idd een paar verschrikkelijk sterke mannen uit Limburg.

Marco Nafzger bijvoorbeeld, bijna niet te verstaan, maar erg sympathiek! Komt uit Brunssum

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wellicht kun je daar eens wat verder zoeken?

HAHAHA unsere Nafzer.

Zijn naam is al onuitspreekbaar, laat staan zijn dialect !:D
mooie vent, doet ook mee met onze wedstrijden !

Iedereen gaat op de strongman tour!

:woot:

• #2.588
Iedereen bedankt voor zijn bijdrage!

Ik heb inmiddels van RealDutchPower vernomen dat in de omgeving Brunssum/Nuth Sterke Mannen trainen, dus als ik iets geregeld krijg, dan probeer ik om de paar weken daar mee te trainen. Of iig StrongMan onderdelen te doen.

Goed om te horen Ruben en succes!

• #2.590
Vandaag:

ff gauw een korte training, weinig tijd:

Fullsquats:
warm up
10x80 kg
5x100 kg
3x120 kg
3x140 kg

Bench:
warm up
2x6x100 kg
5x120 kg (pr)
3x130 kg (pr)

Hammer curls:
4x10x22 kg

nette full-squats weer, en proficat met je PR's!!

suc6 verder
;)

beter iets dan niets:cool: . Maar ik snap het vaak niet zo goed van die korte trainingen, beter plannen dunkt me. Je traint toch maar 3x per week nu? En je kunt thuis trainen. Dan maar je training van vrijdag verschuiven naar de zaterdag en een uur eerder opstaan in het weekend.
En ja ik ben een mafketel wat datbetreft maar mijn training gaat voor bijna alles, oke alleen na vriendin en familie dan!

Lekker die pr's op de bench!

Heerlijk zo'n vrouw. Verder vind ze me ook niet té gespierd of té breed. Mag best nog wel meer van haar.. Zoiets hoeft ze natuurlijk maar één keer te zeggen> UNLEASH the BEAST!! ROOOOAAAARRRRR!! :wl:

haha ja grappig he die vrouwen? denk je dat ze helemaal wild worden als je op 8-10% zit en dan blijkt dat ze liever een laagje vet willen en dat je wat groter bent ...

Mijn vriendin vindt het ook leuker dat ik wat minder droog/gedefinieerd ben en gewoon lekkere dingen eet dan wanneer ik zou cutten. Maar helaas vindt ze wel dat ik niet veel breder mag worden.. maja :P

• #2.594
beter iets dan niets:cool: . Maar ik snap het vaak niet zo goed van die korte trainingen, beter plannen dunkt me. Je traint toch maar 3x per week nu? En je kunt thuis trainen. Dan maar je training van vrijdag verschuiven naar de zaterdag en een uur eerder opstaan in het weekend.
En ja ik ben een mafketel wat datbetreft maar mijn training gaat voor bijna alles, oke alleen na vriendin en familie dan!

Lekker die pr's op de bench!

Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan trainen. Een maat van me is na een halfjaar van Amerika teruggekomen om hier met kerst te zijn, en daar wilde ik nog wat tijd aan besteden.

• #2.595
Vandaag; Old scool garage training:

Towel pullups:
4x8 (fingers burning..)

Close grip pushups:
4x25

Hanging leg raises:
4x10

2” side raises:
5x10x12 kg

2” hammer curls:
4x12x18 kg

2” oa triceps extensions:
12x12 kg
10x16 kg
6x18 kg

- M’n bw is momenteel 89 kg, na de kerstdagen.
- Laatste drie oefeningen zijn met een 2 inch dumbbell uitgevoerd, voor extra gripwork. Gewoon een 50 mm pvc buis over m’n verstelbare dumbbells geschoven.
- Brute pomp na bijna een week niet trainen.

Voer je die hanging leg raises met gestrekte benen uit?
Verder is kerst een tijd van genieten :)

Nice garage training;)

towel pull ups ook weer eens doen:rolleyes:

• #2.599
Garage workout:

Pullups:
12x
10x

Handclap pushups:
2x10

2” Crucifix hold:
16 kg, 18 sec.

Dips ss. with 2” Hammer curls:
12xbw / 10x22 kg
12xbw / 10x26 kg
12xbw / 15x20 kg
12xbw / 15x20 kg

CoC #1:
15x rechts
7x links

-2 inch dumbbell work is toch wel heftig, voel je flink in je handen en onderarmen. Nice! :D

Hoe heb je dat precies gedaan met die pvc buis? Gaat dat niet rammelen? :)

Terug
Naar boven