Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zijn dr wel een aantal sterke mannen uit Limburg hoor maar waar ze trainen weet ik eigelijk niet.
Is Belgie niet wat voor jou bij Jimmy Lauryes misschien?
Er komen idd een paar verschrikkelijk sterke mannen uit Limburg.
Marco Nafzger bijvoorbeeld, bijna niet te verstaan, maar erg sympathiek! Komt uit Brunssum
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wellicht kun je daar eens wat verder zoeken?
. Maar ik snap het vaak niet zo goed van die korte trainingen, beter plannen dunkt me. Je traint toch maar 3x per week nu? En je kunt thuis trainen. Dan maar je training van vrijdag verschuiven naar de zaterdag en een uur eerder opstaan in het weekend.Heerlijk zo'n vrouw. Verder vind ze me ook niet té gespierd of té breed. Mag best nog wel meer van haar.. Zoiets hoeft ze natuurlijk maar één keer te zeggen> UNLEASH the BEAST!! ROOOOAAAARRRRR!!![]()

beter iets dan niets. Maar ik snap het vaak niet zo goed van die korte trainingen, beter plannen dunkt me. Je traint toch maar 3x per week nu? En je kunt thuis trainen. Dan maar je training van vrijdag verschuiven naar de zaterdag en een uur eerder opstaan in het weekend.
En ja ik ben een mafketel wat datbetreft maar mijn training gaat voor bijna alles, oke alleen na vriendin en familie dan!
Lekker die pr's op de bench!
Voer je die hanging leg raises met gestrekte benen uit?Verder is kerst een tijd van genieten![]()