AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

garage workouts zijn oke maar wanneer zie ik weer squats, deads, mp?
Is dit een beetje een soort van deload?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
  • #2.604
Vandaag:

Fullsquats:
tot 3x130 kg

Bench:
tot 3x120 kg

Pullups:
12x
10x
8x

Dips:
15x
12x
12x

Hammer curls:
15x22 kg
8x30 kg
15x20 kg

-matige training, voelde me ook niet 100%.

Als je eventjes niet traint, kun je weleens ff tijd nodig hebben om er in te komen dude! hoewel 3x120 bench is niet zo slecht ;)

In ieder geval weer eens bench en squat gedaan. Nu goed eten en de volgende training knallen.

wanneer ga je met die sterste man lui meetrainen?

• #2.608
Als je eventjes niet traint, kun je weleens ff tijd nodig hebben om er in te komen dude! hoewel 3x120 bench is niet zo slecht ;)

True, thx!

In ieder geval weer eens bench en squat gedaan. Nu goed eten en de volgende training knallen.

Yup, volgende week ga ik weer 3x per week flink knallen! Doel is om me vooral te richten op squat, deadlift en OH press.

wanneer ga je met die sterste man lui meetrainen?

Goed dat je het vraagt. Zit nu in januari ff krap qua tijd. Denk dat ik een belletje pleeg begin februari.

Tijd heb je niet, dat moet je maken!

komaan kerel ik wil weer wat progressie zien, het lijkt alsof je al maanden op hetzelfde niveau zit.

Tegen de zomer wil ik een 150 bench :).

Als ik terug ben uit de States moeten we ook weer eens samen ergens trainen, mss. in GHL's Home Gym, als die klaar is :p

• #2.613
update:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie massa.

veel massa maar ik zou niet direct denken dat je gecut hebt (heb natuurlijk de "before" foto's niet gezien). Hoe droog sta je denk je?

Grote voorarmen trouwens :eek:

• #2.617
veel massa maar ik zou niet direct denken dat je gecut hebt (heb natuurlijk de "before" foto's niet gezien). Hoe droog sta je denk je?

Deze foto's zijn later op de dag genomen, dus weinig definitie en detail. Bf is rond de 12-13%.

Vind je idd ook niet erg droog lijken, maar massa genoeg!
Hoe staat het met trainen trouwens?

Laatste tijd geen zin om te posten of nauwelijks getraind Ruben?

• #2.620
Laatste tijd niet echt volgens een schema getraind, maar gewoon waar ik zin in had. Vanaf volgende week wordt het weer hopelijk 3x per week in de gym volgens schema.

Vandaag:

Zercher sandbag squats:
5x5x50 kg

Sandbag presses:
2x5x50 kg
2x8x50 kg

Sandbag rows:
2x10x50 kg
2x10x75 kg

Sandbag shrugs:
3x25x50 kg

Sandbag rope curls:
3x8x50 kg

Wrist roller:
3x20 kg (beide richtingen)

-De sandbag oefeningen vielen zwaar, vooral conditioneel. Kost gewoon een hoop moeite en energie om zo'n dood gewicht op je schouder te krijgen en dan nog eens een x aantal te pressen.. Maar is wel erg leuk om weer eens te doen.
-Verder heb ik een eigen wrist roller gemaakt van een dikke pvc buis, waarin ik een gat heb geboord en een touw doorheen heb gehaald. Heb deze week al verschillende keren deze oefening gedaan en moet zeggen dat m'n onderarmen dat erg plezierig vinden. Doel is uiteindelijk 40 cm onderarmen..:D

Terug
Naar boven