AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Indeed.. squats zijn netjes maar dat volume op die MP moet (veel) hoger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Goede training Ruben alleen denk ik dat je het volume op de MP het best nog iets omhoog kan gooien.

Thx, jup, volume gaat omhoog volgende week.

nice workout gast! mp is magertjes maar daar werk je hard aan geloof ik

is dat trouwens die deadlift opbouw van Ed Coan?

Thx, MP is idd magertjes, but we're working on it! ;) Jup, schema is van Ed Coan.

Indeed.. squats zijn netjes maar dat volume op die MP moet (veel) hoger.

Agree!

• #2.663
vanmorgen een gewicht van 91 kg, bij zo'n 13% bf.

Doel is om ongeveer 0,5 kg per week aan te komen en m'n bf niet hoger dan 15% te laten komen.

• #2.664
Vandaag:

wat onderarm stuff en rehab:

Band pull-aparts:
4x15 (purple band)

Band upright rows:
4x15 (purple band)

Thick dumbbell hammer curls:
25x20 kg (pr)

Thick dumbbell wrist curls:
3x10x20 kg

Thick bar wrist rollers:
5x20 kg (both sides)

-Onderarmen en brachialis on fire as hell.. :fire: :evil:

• #2.665
Vandaag:

Deadlifts:
warm up
5x1x180 kg (pr)

Pullups:
10xbw
2x5xbw+20 kg
8xbw

MP's:
10x50 kg
3x5x60 kg
8x50 kg

Hammer curls:
3x8x26 kg
15x22 kg

Rope pushdowns:
4x15

Netjes bro. Sterke pull ups en een pr op de deadlift. Je mist echter nog 3 kg volgens je schema:D

Je MP offensief is ook begonnen zie ik! Flink wat volume draaien! Die deadlift mag voor jou geen probleem zijn neem ik aan?

• #2.668
Netjes bro. Sterke pull ups en een pr op de deadlift. Je mist echter nog 3 kg volgens je schema:D

Thx bro. Was idd de bedoeling dat ik 183 kg zou pakken, maar ze hadden geen 1,5 kg schijfjes. Volgende keer maar 182,5 pakken en die moet ik 4 sets x 2 reps.. Die zal wel lastig worden..

Je MP offensief is ook begonnen zie ik! Flink wat volume draaien! Die deadlift mag voor jou geen probleem zijn neem ik aan?

Ja, MP wordt nu 2x per week met redelijk volume aangepakt. Deadlifts waren nog goed te doen, laatste 2 sets waren wel zwaar.

sterke deadlift ruben!Op naar easy singles met 200

• #2.670
Vandaag:

p*ssy workout:

p*ssy db rows:
3x15

wimpy db upright rows:
4x12

gay hammer curls:
4x15

fagget pushdowns:
4x15

Loads zijn niet de moeite waard te vermelden, was gewoon een zielige wijve workout, om toch nog ff wat te doen voor ik morgen een heel weekend met het vrouwtje naar Center Parcs ga, om die bout carnaval te ontvluchten.. :P

Fagget pushdowns :D

• #2.672
Vandaag:

Oké, het is niet geweldig, maar toch thuis ff snel wat gedaan:

Pullups:
10x
8x
8x
6x

Db Flyes:
5x10

Incline Hammer curls:
5x12

Db extensions:
5x12

Donderdag wordt het weer knallen op deadlifts en squats. :)

:hamer: p*ssy! O wee als we een fail zien op die 4x2x180 deadlift!

toch goed ff wat doen, maar waarom niet ff toch wat serieuzere training?

• #2.678
Oké jongens, ik heb jullie hulp nodig.

Ik wil graag dit jaar nog de 100 kg aantikken, liefs voor de zomer. Dit komt neer op zo'n 8-10 kg gain in 5 maanden tijd. Hierbij wil ik niet al te veel vet aanzetten, dus vet moet zo beperkt mogelijk blijven.

M'n gewicht is momenteel zo'n 91 kg, met een bf van 13-14%.

Iemand een idee hoeveel Kc ik ongeveer moet gaan vreten en met hoeveel ik moet beginnen? (3000-3200 Kc is m'n setpoint > geen gain en ook geen lost)

Ben je alweer terug op je set-point? (als in je natuurlijk vet percentage, is het op dit moment ook stabiel)

2 kilo per maand is veel natuurlijk! ik weet niet hoeveel tijd (voor een maaltijd) en geld je hebt om met clean eten naar de 100 te komen! maar 400-600 kcal boven je setpoint moet toch al voldoende zijn! om bij te komen als je niet teveel vet wilt aanzetten

ik kan je er geen goed advies over geven iig, heb net zelf een periode van minimaal 7500 Kcal achter de rug en ben nog praktisch niks aangekomen.

Terug
Naar boven