bertwillemsen
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Arme jongen, misschien kan de dokter nog wat voor je doen? Misschien is het nog niet te laat?RubenSossa zei:Ik ben een BB-er en geen powerlifter dus mn eerste doel is massa, maar meer kracht is ook een doel wat ik voor ogen heb.
Zo groot is dat toch niet? Mijn kuiten zijn 43 cmRubenSossa zei:
. (als je wilt laat ik je die op de wok wel zien...
)SlettieBettie zei:Hoi Ruben, heel veel succes met je trainingen!
Arme jongen, misschien kan de dokter nog wat voor je doen? Misschien is het nog niet te laat?![]()
![]()
Met massa winnen zit je hier wel goed. In die paar maandjes dat ik bezig ben, heb ik ongeveer 3 kg spiermassa gewonnen en ben ik 3 kg totaal kwijt (ondanks de gewonnen spiermassa)
Zo groot is dat toch niet? Mijn kuiten zijn 43 cm. (als je wilt laat ik je die op de wok wel zien...
)

DB presses kan ook hoor.stenly zei:He Ruben,
Ik ben ook van plan om zoiets te gaan doen, maar heb wat vraagjes:
waarom doe jij Incline barbell bench presses en niet incline dumbbell bench presses?
En zie ik het goed dat je bij up: 1x een borstoef doe?? moeten dat er nie 2 zijn?
Twijfel erg of ik ook zo'n schema moet gaan volgen of toch maar bij split hou.

RubenSossa zei:Heb jij nog tips om Zercher squats met ez-bar zo pijnloos mogelijk te laten verlopen (voor mn ellebogen/onderarmen dan)??