Supertom
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word.Adema zei:Dude, wat had ik je nou gezegd? Waarom begin je steeds je training weer met de bench?
HOMO ROWS EN MILITARIES
RubenSossa zei:@Adema en Samu: you dumb ****s! Mijn doel vandaag was 5x5x120 kg voor de bench! Als ik m niet als eerste oefening had gedaan, had ik m zowiezo kunnen vergeten!![]()
Word. Trek die pull es serieus bij. Gaat alleen maar problemen opleveren in de toekomst. Goed trainen is juist je zwakke punten aanpakken. Goeie bb-rows gaan ook invloed hebben op je andere lifts, zelfs squat en deadlift.calibre zei:Prioriteiten trekken, je pull loopt achter op je push. Door dit soort trainingen vergroot het verschil maar

Adema zei:Je pulls lopen wel achter; yates rows tellen niet - alleen pendlay's of parallel bent rows tellen. Verder is een 175kg deadlift tov een 140kg bench ook mieterig.
Je behoort verder niet zo'n grote mond te geven, maar te gehoorzamen aan mij, als de kleine mieterige b*ch die je bent.

Adema zei:Dude, wat had ik je nou gezegd? Waarom begin je steeds je training weer met de bench?
HOMO ROWS EN MILITARIES