Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

jammer van die laatste rep op je bench.. goede training!

Dude, wat had ik je nou gezegd? Waarom begin je steeds je training weer met de bench?

HOMO ROWS EN MILITARIES

"Jammer" van je bench, zeker nette bench.

Nette bench, hoeveel max je nu denk je?

• Topic Starter Topic Starter
@Adema en Samu: you dumb ****s! Mijn doel vandaag was 5x5x120 kg voor de bench! Als ik m niet als eerste oefening had gedaan, had ik m zowiezo kunnen vergeten! ;)

RubenSossa zei:
@Adema en Samu: you dumb ****s! Mijn doel vandaag was 5x5x120 kg voor de bench! Als ik m niet als eerste oefening had gedaan, had ik m zowiezo kunnen vergeten! ;)

Prioriteiten trekken, je pull loopt achter op je push. Door dit soort trainingen vergroot het verschil maar

calibre zei:
Prioriteiten trekken, je pull loopt achter op je push. Door dit soort trainingen vergroot het verschil maar
Word. Trek die pull es serieus bij. Gaat alleen maar problemen opleveren in de toekomst. Goed trainen is juist je zwakke punten aanpakken. Goeie bb-rows gaan ook invloed hebben op je andere lifts, zelfs squat en deadlift.

deload weekje is lekker hoor, zorg wel dat je er geen p*ssy training van maakt, schrap je max oefeningen en pak je dynamic trainingen hard aan!
succes en mooie bench! Maar pas op je pulls, zoals al eerder gezegd word.

Houd die balans in je trainingen kerel!! en ook in je stats!!

rustig maar jongens, zo erg loopt mn pull nou ook weer niet achter! Pullups gaan super, en BB rows zijn alla Yates-style boven de 100 kg! Verder gaat mn deadlift nog steeds omhoog, max ligt op 175 kg.

Mn squat, die loopt ****ing achter, dus daar moet ik zeker flink wat aan doen! ;)

Je pulls lopen wel achter; yates rows tellen niet - alleen pendlay's of parallel bent rows tellen. Verder is een 175kg deadlift tov een 140kg bench ook mieterig.

Je behoort verder niet zo'n grote mond te geven, maar te gehoorzamen aan mij, als de kleine mieterige b*ch die je bent.

Adema zei:
Je pulls lopen wel achter; yates rows tellen niet - alleen pendlay's of parallel bent rows tellen. Verder is een 175kg deadlift tov een 140kg bench ook mieterig.

Je behoort verder niet zo'n grote mond te geven, maar te gehoorzamen aan mij, als de kleine mieterige b*ch die je bent.

Jawel baas.. ik zal U gehoorzamen voortaan.. :bow:

Jammer van die ene rep tekort op de bench, maar toch mooie prestatie man.

Adema zei:
Dude, wat had ik je nou gezegd? Waarom begin je steeds je training weer met de bench?

HOMO ROWS EN MILITARIES

Taalgebruik tegenwoordig:mad:

Ruben goede training man, ik weet niet waar Ademietje het over heeft, yates rows tellen niet? Die man had anders na Coleman de beste rug ever.

En wat voor een HOMO deadlift deed Adema ook al weer:p

Keep up the good work

Guess, It's all about the Karma ;) :D

Yates rows...die behoren in het rijtje wide grip touch n go bench/parallel squat etc thuis; ik zal maar geen toelichting geven voor ik menig PLer op de teentjes trap.

Het zal me verder geen reet boeien wat die pro bbers doen - want hun trainingen zijn sowieso min of meer alles waar ik niet voor sta.

Gooi idd die bench eens naar achteren in een training.
Ik heb hem ook vaak achterin in training zitten, en dan kan ik er evengoed nog vrij behoorlijk op knallen, een oefening waar je sterk in bent lijdt niet zo erg onder pre exhaustion, andersom wel.

wat is een row in yates style?

Yates is met je romp boven parallel, en wat meer smijt/cheatstyle als pendlays

Terug
Naar boven