Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat, groot gelijk.RubenSossa zei:Verder train ik omdat ik het voornamelijk lekker vind, niet omdat ik me aan voorgeschreven regeltjes moet houden of whatever..![]()

Samu zei:Lol Steve, wacht tot ze mij bezig zien met m'n nieuwe schema... Hun ene hersencel wordt direct overbelast.
@ Ruben:
Je kan inderdaad af en toe curls doen omdat je deze graag doet en omdat sterke curls één van je doelen zijn. Maar je rows lopen achter en niet je curls. Als je wat meer zou rowen zou je lichaam hier meer aan wennen en zou je er vlugger op vooruit gaan. Al deed je ze enkel met de stang alleen, het zou nog helpen.

Mooi zo!RubenSossa zei:sure, I got the point! Zal eens kijken of ik een extra rowsessie in de week kan invoeren!![]()

Keith Wassung zei:After growing tired of losing close competitions, I spent just over 5 months specializing and focusing on deadlift and back training. I really did not train it with any greater frequency then I had previously, but it became the top priority in my training. I broke down and analyzed my technique and worked hard at my weakest portions of the lift and they soon became my strong points! My number one assistance lift became the barbell row and I attacked this movement as if it were a lift itself. After five months of focused training, I gained a tremendous amount of back development and added 70lbs to my best deadlift single, which was more than I had gained in the previous three years combined. The strength and development also laid down a foundation for increases in my squat and bench press in the following year.
The Locust zei:De grote Keith heeft altijd gelijk.
Ergens elders schrijftie dat "Barbell rows seem to help just about any other heavy compound".
calibre zei:Als ze sterk zijn van curlen blijkbaar niet wordt hier bewezen.... Ruber curls meer dan zo goed als iedereen in deze log sectie maar zijn rows doen onder voor velen.

Hehe van daar had ik het.Metal^militia zei:

idd, you go rubenpunani zei:ruben is goed bezig op zondag toch nog ff een half uur bikkelen!

chunky zei: