MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

goede bench ruben. had niet verwacht dat je zo ver zou komen met 5x5 op de 120kg.. puls lopen iets achter maar niet extreem vind ik.. kijk maar naar die ladder die is niet zwak

aha, zoals ik ze soms met 120 uitvoer dus. Ik zal die pendlays ook eens gaan proberen, maar ik heb nog geen flauw idee waar ik me kop op moet gaan leggen.

Waarom heeft Ruben zwakke pulls? Omdat hij meer bencht dan dat hij rowt? Komop zeg! Werk zelf aan je bench!!

Tis maar net hoe je het bekijkt he.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Leophyte zei:
Waarom heeft Ruben zwakke pulls? Omdat hij meer bencht dan dat hij rowt? Komop zeg! Werk zelf aan je bench!!

Tis maar net hoe je het bekijkt he.. ;)

whehehe.. je kan idd ook zeggen dat ik een buitengewone sterke bench heb.. :D

Nee, maar serieus, ik moet zeker gaan werken aan mn pulls, maar zo erg achterlopend zijn ze nou ook weer niet. Voor mn rug doe ik normaal 2 oefeningen per UB training, nl pullups en bb rows. Op mn LB dag doe ik dan nog deadlifts en meestal wat shrugs. Voor borst doe ik maar 1 oefening per UB training, nl. benchen, that's it!

Verder is mn squat pas triest, die moet echt omhoog! Straks ga ik trainen, LB, dus eens kijken wat er gebeurt! ;)

Vandaag: LB;

Squat:
Opwarmen
5x5x90 kg (easy)

squat is full, ass to the grass..

Frontsquat:
3x8x60 kg

Deadlift:
5x130 kg
5x130 kg
5x130 kg
5x130 kg (damn, zweethanden..)
5x120 kg

Shrugs:
6x120 kg (mixed grip)
6x120 kg (mixed grip)
8x100 kg (mixed grip)
10x80 kg (pronated)
14x50 kg (bent over)

Barbell curls:
Opwarmen
7x50 kg
5x60 kg (pr) :D
7x50 kg
12x30 kg

alle sets strikt!

Bench dips:
20xBW
20xBW
15xBW

nice..triceps staan op knappen..:)

Done!

hij kan het niet laten ff die guns te pompen tijdens lb:D deadlifts zijn lekker.grts

Goede training weer.
Squats mogen idd hoger, maar dat komt wel.
Lekkere aso BB curls.
Volgende week weer eens doen, lekkere heavy beulsetjes curl.

Ruben toch. :no: Je had beter nog wat setjes rows gedaan ipv curls.

hehe lekkere bb curls weer:D
Ik voel met je mee, je wil die bi's zo graag effe pompen, ouwe bodybuilder!

Samu zei:
Ruben toch. :no: Je had beter nog wat setjes rows gedaan ipv curls.

Rows had ik gisteren gedaan, had zelfs nog lichte spierpijn in mn rug. Armen had ik de laatste keer maandag gedaan, dus die mochten weer ff opgepompt worden..:D

nette training hoor, goede curls

wederom sterke training ruben!
ook je curls zijn top :-)

Evenveel gebacksquat(nog licht ook!) als gecurled? Miet, en dat zul je op zo'n manier ook blijven!

goeie training kerel heftige shrugs :lifter:

Bent over shrugs kun je ook Kelso shrugs noemen

RubenSossa zei:
Rows had ik gisteren gedaan, had zelfs nog lichte spierpijn in mn rug. Armen had ik de laatste keer maandag gedaan, dus die mochten weer ff opgepompt worden..:D

Sterk dat je gisteren kon rowen, optrekken en benchen zonder je armen te gebruiken !

@calibre

Whahah idd ja sterk opgemerkt :D

calibre zei:
Sterk dat je gisteren kon rowen, optrekken en benchen zonder je armen te gebruiken !

Heb ik gezegd dat ik mn armen niet gebruikt heb dan?? Tuurlijk worden mn biceps en mn triceps belast bij deze oefeningen. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik ze helemaal niet meer hoef te trainen! Als ik zin heb in wat pompsetjes dan doe ik dat.

Verder train ik omdat ik het voornamelijk lekker vind, niet omdat ik me aan voorgeschreven regeltjes moet houden of whatever..;)

Terug
Naar boven