XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Je gaat nog steeds als de brandweer Rubes :thumbs:

Heeft er iemand foto's/filmpje's van al die verschillende soorten/sTen Bb Rows..?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag: Deload training:

Pullups:
10xbw
8xbw
8xbw (supinated)
6xbw

Incline bench: (met 2 sec. stop)
Opwarmen
7x80 kg
6x80 kg
8x80 kg (touch and go)

Pendlay rows: supinated)
Opwarmen
5x70 kg
5x80 kg
5x80 kg
15x50 kg (high-rep set)

1xPowerclean+OH presses:
5x50 kg
5x60 kg
4x65 kg (pr):)

Alternate db curls:
10x22 kg
8x22 kg
8x22 kg

Drag curls:
12x30 kg
8x40 kg

Bench dips:
15xbw
12xbw+20 kg
14xbw+30 kg
10xbw+40 kg (pr?):D
18xbw

Done!

:roflol: Hij heeft Samu z'n raad opgevolgd :) Pompsetje => High rep setje

Verhouding Pull en Push ziet er alleszinds goed uit, over die curls zal ik maar niet beginnen zeker ?

Okay ziet er wel okay uit ;)

Pr op de Bench DIPS zie ik :thumb:!, hoeveel tijd neem je bij deze oefening voor het laten zakken van het lichaam en omhoog brengen (buigen en strekken van de armen)..?? ik heb gemerkt dat het bij Bench Dippen heel erg veel scheelt!!

nette training rubens, nice pompsetje :D

Lekkere DELOAD training met PR's :)

zeer netjes gedaan kerel!

Hoe zit dat met pr's tijdens deload?? Volgens mij moet je je dan toch beetje inhouden? Verders natuurlijk weer lekkere curls:D

@All: Thx! :)

Die PR zat idd gewoon in mijn capaciteit, kan best zwaarder, maar was meer een volume pr. ;)

@Calibre: curls zijn assistance, om mn pulls te ondersteunen..:D

@Ari70: Bench dips voer ik explosief uit, 1 sec. laten zakken en zo snel mogelijk omhoog. Verder zak ik zo diep mogelijk!

Goede deloadtraining.
Idd kun je een volume pr op een onderdeel halen, het gaat om het totaal van reps x gewicht wat je per beweging in een training zet, dat kan dan nog steeds minder als normaal zijn.

Vandaag: LB; deload:

Backsquat:
Opwarmen
5x90 kg
5x90 kg
5x90 kg (easy)

Old-scool hacksquat:
8x50 kg
3x70 kg [Link niet meer beschikbaar]
5x60 kg

hehe.. leuke oefening, die ga ik vaker doen. Zoals je ziet is mn lichaam nog totaal niet gewend aan deze beweging, vandaar maar die 3x70 kg! Het moet een deload-training blijven, dus dan maar wat lichter.

SLDL:
Opwarmen
5x100 kg
5x100 kg
5x100 kg (easy)

BB shrugs:
8x100 kg (volume pr)
7x100 kg
10x80 kg
10x80 kg
14x50 kg (behind the back)
16x50 kg

Done!

Nou, dit was dan mn laatste training van mn deload-week. Heb het erg rustig aan gedaan (maar 2 trainingen), maar dat kwam ook omdat ik totaal was opgebrand aan t begin van de week. Mn lichaam (en mn geest) hadden duidelijk genoeg rust nodig, dus heb ik daar maar aan toegegeven..:D

Volgende week begin ik weer zwaar te knallen, met o.a. 3x3x125 kg op de bench (die in 3 weken tijd wordt opgevoerd tot 3x3x140 kg) en ga ik meer aandacht besteden aan mn PULLS en aan mn SQUATS!!:) Voor pulls komt een extra BB-row workout (supinated of pronated) en voor squats ga ik ook een extra squat-sessie houden van 5-6 sets, bv. op een rustdag. Deze combineer ik dan met mn pulls, dus 5-6 sets squats gevolgd door 5-6 sets rows, misschien op een goede dag wel meer.. :D

Is dat nu failure op die hacksquat? Of stond je verkeer ofzo?

De hacksquat is idd een lekkere oef, een quad burner(bij mij toch). Is die backsquat full?

@Siroj: Ja, failure.. was toch iets te zwaar!

@Yoeri: Al mijn squats zijn full, tenzij anders vermeld! ;)

goed dat je rustig aan heb gedaan! volgende week verwacht ik weer mooie prs:D

Bro, failure in je deload week is een "no-go". Verder een mooie training hoor.

Terug
Naar boven