- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calibre zei:Vind ik wel serieus uit balans die hacksquat? Ik squat 100 kg en deadlift een 150 kg en vorige training trok ik zonder opwarmen voor de gein 120 kg met hacksquat omdat mijn maatje ermee ging deadliften.

RubenSossa zei:ehhh kerel, ik had toch gezegd dat dit de eerste keer was dat ik deze oefening deed?? Zowiezo moest ik wennen aan de onbekende beweging. Dat jij zo'n sterke gast bent, vind ik heel fijn voor je, maar wat jij hacksquatted heb ik eerlijk gezegd vrij weinig aan.
Verder heb ik gezegd dat ik meer aandacht ga geven aan mn PULLS en aan mn SQUATS, dus ipv mij de hele tijd erop te wijzen dat dit of dan weer dat uit verhouding is, kun je beter zeggen dat ik tenminste goed bezig ben!
Dat mn pulls en mn squats achterlopen weet ik inmiddels nu wel!![]()
calibre zei:Chill man ik zat mijzelf gewoon af te vragen waarom dat verschil zo groot was. Je squats, deadlift en ub pulls zijn allemaal massa's hoger dan de mijne en toch zat er zo'n groot verschil op die hacksquat. Je moet jezelf hier niet aangevallen voelen.

calibre zei:Wat is het doel van je schema? Ik zou toch iets meer afwisselen in reps.... Zie toch wel heel veel 5*5's en 3*3's. Zou er ook 8*3's, setjes van 6-8 reps, ... erin knallen.
Rustdag ook niet bang zijn om 15-20 reps te rowen. Dagje erop row je namelijk opnieuw.

Rotator cuff. 4 Spieren rond schoudergewricht: Subscapularis, supraspinatus, infraspinatus en teres minor.chunky zei:Met die core training ga ik geheel met adema mee, dat is héél belangrijk vrind, De spil waar alles om draait. gr
wat bedoel je precies met RC (c=chain?) posterior chain? what about the R.
tell me.