AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Jammer van je bench, maar wel lekkere chins :D

volledig eens met equalizer.

jammer van je bench kerel ,wat ga je nu doen voor je bench?

Gelukkig is je bench niet vooruit gegaan, dan hebben je rows weer wat extra tijd en ruimte om bij te trekken ;)

Adema zei:
Gelukkig is je bench niet vooruit gegaan, dan hebben je rows weer wat extra tijd en ruimte om bij te trekken ;)
:stupid:

Doe je die crucifix met de handpalmen naar de grond? Veronderstel van wel. Ga ze binnenkort ook eens beginnen doen, zowel handpalmen naar grond als naar voor.

is 12BW dips je pr??? Dan moet je nog even heel hard hier aan werken Ruben. Ik weet dat je geen fan bent van hoge reps maar het is toch wel een teken van functionele kracht. De standaard in de krachtsport schijnt 20 reps te zijn onafhankelijk van lichaamsgewicht.

Wel weer goede chins, hoe hield je de handen nu?, ik deed het vorige keer als soort van pull up (breed en handen in hamergreep)

Meer eten dan, dude hoe wil je anders voor PR's gaan die komen niet als je je niet optimaal voorbereid op een training!! De rest is allemaal al gezegd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.089
@Samu: ja, handpalmen naar de grond.

@G-spot: je weet dat ik meestal niet tot failure ga. De dips waren geen rep-out. Gewoon nog goed te doen. Denk dat ik een stuk of 15-16 zou kunnen doen! ;)
Chins waren uitgevoerd met 1 handdoek, dus handen zeer dicht bij elkaar. Je handen hou je vast aan elk één kant van de handdoek, een soort hammer-grip dus. Als ik me omhoogtrek draai ik de handpalmen iets naar me toe!

chinmonster :D

hoe voer je die gorilla chins uit?

• #1.091
@BuilderB:

gorillachin1s.jpg
gorillachin2s.jpg

Hang from a chinning bar with your knees bent at a 90 degree angle and your hands about 12 inches apart with an underhand grip. Pull yourself up with your arms and crunch your knees up at the same time. You should finish the chin and crunch at the same time. When fully contracted, your note will be at the bar and your knees will be pulled up to your chest. Slowly reverse the movement and return to the starting position.

thnx!

k heb em geprobeerd, maar vind denk ik een 'L hang chinup' lekker voor de abjes!

ik wil ook deze manier van trainen gaan gebruiken die jij nu gebruikt Ruben.
is hier ook een boek over ???

een boek? van dat bijmekaar geraapte zooitje?:D

Dat boek lees je nu;)

• #1.096
g-men zei:

:thumbs: Yup!

Heb niks uit een boek gehaald. Heb gewoon na veel informatie gewonnen te hebben over PL-training, dual factor, high-frequency training via het net, forum-members hier, eigen kennis en intuïtie zelf een schema opgesteld.

Verder maak ik gebruik van periodisatie en opbouwen van fatigue door middel van verschillende intensiteitsfasen.

Ik zou zeggen, lees mn log maar door! :D

Ben blij uit te maken van het boek ;) als recencest dan ;)

en nog bedankt voor het karma rondje :D

haha oke bedankt :) nou dan ga ik jou boek wel gebruiken ;)
:wl:

Ik ben van plan om over 2 dagen te beginnen
khoop dat jullie mij ook een beetje willen begeleiden met me training!:p (log komt nog)

en Ruben ga zo door jonge ! khoop dat ik er net zulke mooie resultaten mee ga halen als jij doet

lijkt me een lekkere oefening die gorilla chins.........misschien doe ik ze ook wel een keer, gaat mijn buikje ook wel voelen denk ik !

;) ;)

• #1.100
Deadhang chinups:
8xbw
6xbw
5xbw
6xbw

deadhang is 2 seconden volledig stil en volledig uitgestrekt hangen.

Pistols:
4x2

rechts gaat een stuk makkelijker dan links. Meer kracht en meer evenwicht. Met rechts hoef ik me nergens aan vast te houden, gewoon 2 handen en één been vooruit stekend. Met links moet ik af en toe naar de muur grijpen.

Terug
Naar boven