AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Nog ff, een paar kilo en je kan met Adema op je rug chinnen ;)

50 kilo dude... to sick..

Niet full-rom en de 2e rep nog niet eens je kin boven de bar? Haha.

Vindt je dat chinnen aan zo'n bewegend pijpje niet vervelend?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Adema zei:
Niet full-rom en de 2e rep nog niet eens je kin boven de bar? Haha.

jezus kerel, wat wordt jij onsympathiek zeg. Dat arrogant toontje van je moet je echt eens gaan afleren.

Ik heb er bijgeschreven dat de uitvoering niet geheel netjes was. De 2de rep was btw wel tot aan mn kin, is van onderen gefilmd. Doe het anders eens ff voor zou ik zeggen! ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.565
Aan de anderen: bedankt bro's! :)

RubenSossa zei:
jezus kerel, wat wordt jij onsympathiek zeg. Dat arrogant toontje van je moet je echt eens gaan afleren.

Ik heb er bijgeschreven dat de uitvoering niet geheel netjes was. De 2de rep was btw wel tot aan mn kin, is van onderen gefilmd. Doe het anders eens ff voor zou ik zeggen! ;)

Ik word onsympathiek? Als jij hier een log bijhoudt om je reet gelikt te krijgen, zou je beter eens wat aan je zelfvertrouwen gaan doen, ipv bij mij te whinen.

Ga je ook rack lockouts verkopen als je nieuwe 1rm bench? Deadlifts off blocks als je pr deadlift? Partials zijn prima, maar ze tellen niet als full lifts. Period.

Het probleem is dat iedereen sympathiek is hier. Iedereen likt elkaars reet. Inhoudelijke replies bestaan hier niet. Als je lift zuigt, dan zuigt hij, ****ing #care als jij een baby bent die geen kritiek kan verdragen. Dan had je hier maar geen log moeten openen.

nice chins (lik, lik;) )

ziet er wel eng uit die stang met zo'n enorme gast met extra 50 kg eraan!

• #1.568
Adema zei:
Ik word onsympathiek? Als jij hier een log bijhoudt om je reet gelikt te krijgen, zou je beter eens wat aan je zelfvertrouwen gaan doen, ipv bij mij te whinen.

Ga je ook rack lockouts verkopen als je nieuwe 1rm bench? Deadlifts off blocks als je pr deadlift? Partials zijn prima, maar ze tellen niet als full lifts. Period.

Het probleem is dat iedereen sympathiek is hier. Iedereen likt elkaars reet. Inhoudelijke replies bestaan hier niet. Als je lift zuigt, dan zuigt hij, ****ing #care als jij een baby bent die geen kritiek kan verdragen. Dan had je hier maar geen log moeten openen.

Ik kan prima tegen commentaar of tegen kritiek, maar om mijn chinup te vergelijken met een partial rep gaat me te ver. 2de rep was zelfs van armen gestrekt tot aan kin. In principe een volledige chinup. Dus wat jij doet is overdrijven en moeilijk doen, dat is heel wat anders dan commentaar of kritiek geven.

blijft impressive.

euhm ruben enkele trainingen terug deed jij iets van GHR's ofzo, hoe moet je die uitvoeren en waarvoor dienen ze?

Ruben en Adema, je moet niet zo je best dien die homorelatie tussen jullie te verbergen! We hebben ze toch door hoor.

• #1.573
calibre zei:
Ruben en Adema, je moet niet zo je best dien die homorelatie tussen jullie te verbergen! We hebben ze toch door hoor.

Valt het zo op? :roflol:

Vrijdag:

Clean and press:
8x50 kg
5x5x70 kg (pr)

Fullsquats 5x3:
10x50 kg
5x80 kg
3x3x110 kg (pr)

GM’s:
4x6x80 kg (pr)

Close grip bench press:
8x80 kg
3x5x100 kg (pr)
8x100 kg

Parallel barbell rows/Hanging leg raises:
3x5x95 kg/3x10xbw (pr)
6x80 kg

Hammer curls:
5x34,5 kg (pr)
6x32 kg
8x32 kg (pr)
14x22 kg (pr)

Calf raises:
2x10xbw+80 kg
2x15xbw+50 kg

-OH presses gingen goed, laatste set was wel behoorlijk zwaar.
-Fullsquats gingen ook aardig, 3x3x110 was eigenlijk te easy.
-GM’s gaan ook steeds beter, volgende keer met 90 kg proberen.
-Bench ging ook easy, elbows tucked in ging me goed af. Heb ook met arch en legdrive geprobeerd.
-Rows gingen wat moeizaam, maar dat zal vast met het maxen op chinups van gisteren te maken hebben.
-Hammer curls.. tja, do I need to say more? :D
-calf raises heb ik staand met barbell hold gedaan.
-Kortom, flink wat pr’s en lekker getraind! En dit allemaal tijdens een ‘cut’ dieet, 3000 Kc op trainingsdagen.

heej breeie, je gaat lekker.
curls en presses zijn impressive ;)

ga je voor de 150 bench sosser? je zit er in elk geval al dicht bij veromoed ik.

Hoe gaat het met de cut? Waar zit je nu op? En hoeveel cardio doe je?

• #1.576
eq_909 zei:
Hoe gaat het met de cut? Waar zit je nu op? En hoeveel cardio doe je?

cutten gaat wel oké. Heb genoeg energie tijdens m'n trainingen. Ik woog vanmorgen 95,5 kg, terwijl ik gisteren 95 kg woog. Cardio doe ik ongeveer 3x per week 30 min. Ga dit uiteindelijk wel opvoeren tot 4x per week 40 min.

Blackadder zei:
heej breeie, je gaat lekker.
curls en presses zijn impressive ;)

ga je voor de 150 bench sosser? je zit er in elk geval al dicht bij veromoed ik.

nee, bench heeft momenteel geen prioriteit, die is namelijk sterk genoeg. Ik hou het gewoon bij, that's it. Eerst moet ik eens 100 kg kunnen OH pressen en 150 kg kunnen fullsquatten. Dan pas ga ik misschien weer eens aan de slag met benchen.

gaat goed ruben, netjes die close grip en C&P. Beetje mindere rows deze keer:p

• #1.579
eq_909 zei:
Ik voorspel dat Ruben dankzij deze log (en "ons" advies) heel snel, heel veel sterker gaat worden!

Een van de eerste posts in deze log..
Eq_909 gaat door voor de koelkast..:D

@Ruben: Je bent echt top in kracht en massa vooruit gegaan..!!

Terug
Naar boven