- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adema zei:Niet full-rom en de 2e rep nog niet eens je kin boven de bar? Haha.

RubenSossa zei:jezus kerel, wat wordt jij onsympathiek zeg. Dat arrogant toontje van je moet je echt eens gaan afleren.
Ik heb er bijgeschreven dat de uitvoering niet geheel netjes was. De 2de rep was btw wel tot aan mn kin, is van onderen gefilmd. Doe het anders eens ff voor zou ik zeggen!![]()
Adema zei:Ik word onsympathiek? Als jij hier een log bijhoudt om je reet gelikt te krijgen, zou je beter eens wat aan je zelfvertrouwen gaan doen, ipv bij mij te whinen.
Ga je ook rack lockouts verkopen als je nieuwe 1rm bench? Deadlifts off blocks als je pr deadlift? Partials zijn prima, maar ze tellen niet als full lifts. Period.
Het probleem is dat iedereen sympathiek is hier. Iedereen likt elkaars reet. Inhoudelijke replies bestaan hier niet. Als je lift zuigt, dan zuigt hij, ****ing #care als jij een baby bent die geen kritiek kan verdragen. Dan had je hier maar geen log moeten openen.
erca zei:euhm ruben enkele trainingen terug deed jij iets van GHR's ofzo, hoe moet je die uitvoeren en waarvoor dienen ze?
calibre zei:Ruben en Adema, je moet niet zo je best dien die homorelatie tussen jullie te verbergen! We hebben ze toch door hoor.

eq_909 zei:Hoe gaat het met de cut? Waar zit je nu op? En hoeveel cardio doe je?
Blackadder zei:heej breeie, je gaat lekker.
curls en presses zijn impressive
ga je voor de 150 bench sosser? je zit er in elk geval al dicht bij veromoed ik.
mag calibre meedoen?RubenSossa zei:
g-men zei:gaat goed ruben, netjes die close grip en C&P. Beetje mindere rows deze keer![]()

18fitie zei:
eq_909 zei:Ik voorspel dat Ruben dankzij deze log (en "ons" advies) heel snel, heel veel sterker gaat worden!