chunky zei:
-paddos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chunky zei:
paddos zei:
welk forum is dat dan?RubenSossa zei:@Blackadder: dikke 45 cm koud, 47 cm pumped.
Ik heb trouwens ook besloten om DBB voor een groot gedeelte vaarwel te zeggen. De kennis hier is minimaal en er is een groot gebrek aan de wat betere krachtsporters imo. Ook heb ik al een ander (Amerikaans) forum gevonden, dat meer bij mij aansluit en waar ik ook een trainings log bijhoud.
Ik zal hier wel nog mn log bijhouden en af en toe in de andere logs posten, maar that's it!
Grtz, Sossa
erca zei:welk forum is dat dan?
Er zijn de laatste tijd veel mensen die DBB verlaten
RubenSossa zei:@Blackadder: dikke 45 cm koud, 47 cm pumped.
Ik heb trouwens ook besloten om DBB voor een groot gedeelte vaarwel te zeggen. De kennis hier is minimaal en er is een groot gebrek aan de wat betere krachtsporters imo. Ook heb ik al een ander (Amerikaans) forum gevonden, dat meer bij mij aansluit en waar ik ook een trainings log bijhoud.
Ik zal hier wel nog mn log bijhouden en af en toe in de andere logs posten, maar that's it!
Grtz, Sossa

Krijgen we sterallures?RubenSossa zei:Ik heb trouwens ook besloten om DBB voor een groot gedeelte vaarwel te zeggen. De kennis hier is minimaal en er is een groot gebrek aan de wat betere krachtsporters imo. Ook heb ik al een ander (Amerikaans) forum gevonden, dat meer bij mij aansluit en waar ik ook een trainings log bijhoud.
Grtz, Sossa