Vandaag, 17 nov. 05
Speed squats (full):
20x stang (warm up)
6x40 kg
5x50 kg (voel mn lies weer..)
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg (lies doet te zeer om door te gaan.. k*t..

)
Powercleans:
8x30 kg
5x50 kg (pr, nooit eerder gedaan)
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg (ging lekker!

)
Incline 30 degree DB curls:
30x 10 kg stang (warm up)
10x 17 kg
9x17 kg
7x17 kg (+4 partial reps)
5x17 kg (+2 partial reps)
10x12 kg (+4 partial reps)
Hammer curls:
10x22 kg
8x22 kg
7x22 kg
6x22 kg
So, that was it. Redelijk korte training, ongeveer 60 min. De squats gingen shit, omdat ik bij de 2de set al weer mn lies begon te voelen. Geen stekende pijn, maar wel licht irriterend, vandaar dat ik maar één beenoefening heb gedaan. Hoop echt dat het volgende week voor goed als weg is, maar betwijfel het..
De powercleans gingen lekker, maar weet niet zeker of de techniek goed was. Zal het ff uitleggen: Begon als deadlift, en wanneer ik bijna volledig uitgestrekt ben (met speed) sla ik het gewicht (soort swing) voor en zet mn ellebogen eronder. Hierbij maak ik ook enigszins gebruik van mn heupen. Ook vind ik het makkelijker als ik dan mn rechtervoet 10 cm naar achteren zet. Ik weet niet of dit mag, maar het voelde normaal. Heb ook ff geprobeerd de 50 kg uit te stoten boven mn hoofd en dit ging erg gemakkelijk. Vertel me aub of ik het zo goed doe, want dan kan ik nog snel mn techniek aanpassen. Powercleans zijn dus de eerste 2 stappen van gewichtheffen of hoe moet ik dit zien??
Verder nog ff biceps geblast met mn favo oef. , de incline curls. Daarna nog ff volpompen met Hammers en dat was het dus weer.
That’s all fooks!!