Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erca zei:heb jij dat nooit als je hammer curls doet dat je elleboog 'knakt' ?
Leophyte zei:De dips en de squats zijn wel goed, curls ben je sowieso sterk en de MP's EN hyperextensions zijn gewoon zwak. Maar dat zal allicht met je cut te maken hebben.
Nog een vraag.. Nog nooit eerder hyperextensions gedaan? Want die vind ik erg laag ivm de rest van je stats.

g-men zei:is misschien ook een techniek ja, ik deed eerst 5x5 en 3x3 nu wissel ik het af en toe af met repranges tussen 6 en 10 (vooral techniek) en ik zit er ook over na te denken om bv 8x2 te gaan gebruiken om die 80 kg eens te kunnen tackelen.
Dips zijn echt zwaar verbeterd!

calibre zei:

RubenSossa zei:Vandaag samen met Papi Chulo getraind. Was erg leuk, gaan we vaker doen! Papi Chulo ziet er trouwens aardig gespierd uit, zowiezo een stuk droger dan mij..
OHsquats:
10xbar
8x40 kg
5x60 kg
Fullsquats:
opwarmen
3x3x110 kg (volume erg laag gehouden, vanwege de training van maandag)
Deadlifts:
opwarmen
1x160 kg
1x170 kg
2x180 kg (pr)
3x170 kg (pr)
alles raw, dus ook zonder belt!
GHR's:
3x5xbw (assisted)
MP's:
10x50 kg
5x60 kg
2x70 kg
fx80 kg (te weinig kracht, ook vanwege de mp's maandag)
10x50 kg
Bench press:
opwarmen
5x110 kg
2x120 kg
3x110 kg
Cable pushdowns:
16xfullblock
12xfullblock
11xfullblock
Cable curls:
14xfullblock
12xfullblock
Papi Chulo zei:Haha ik vermoed dat ik morgen flink wat spierpijn in mn hams heb van die ghr's ! super oefening! Voor de rest lekkere training, veel geleerd en dat zal alleen nog maar meer worden!

calibre zei:
Leophyte zei:Goed van je deads, begint er al wat op te lijken weer![]()
RubenSossa zei:Goede redenen om niet aan de juice te gaan, maar natural te blijven.
Lees:
[Link niet meer beschikbaar]

Jopske zei:2. Als je aan de test zit voor een paar weekjes en je hebt een vriendin waarmee je ongeveer 3x per week coïtus mee hebt, is de kans groot dat hierdoor haar borsten een hele cupmaat groter worden!![]()