AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

43 pray maakt het makkelijker om naar Vannaka slayer master te gaan ipv Maschna (sp?). Half uurtje dat doen, daarna iets van 6 runs in yanille. Heb je in een uur direct een van de beste tools in rs.

Ik doe die tasks makkelijk g op 33 def, gewoon inventory food mee red ik het altijd wel. ben nu 40 slay maar ga nu zsm miscellania kingdom unlocken voor gratis geld en gratis membership

Soort minigame op RS3 die Runecrafting finaal verdoet heeft. Heb de punten nodig voor een requirement voor trimmed completionist.

Haha runespan was zo lekker om te botten. Heb die skill op m'n rs3 account nooit getraind en gewoon 92 rc haha :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe die tasks makkelijk g op 33 def, gewoon inventory food mee red ik het altijd wel. ben nu 40 slay maar ga nu zsm miscellania kingdom unlocken voor gratis geld en gratis membership

Oh Nice. Wil toch 43 prayer, dus ga et sowieso wel een X halen.

de lv 1 magic leef is een zware leef. nog nooit zo veel cardio gedaan

Speel enkel RS3 momenteel.

Nick:
- Jorgyazertyu: all-rounder, gewone main account

- dx pk: zoals de naam zegt, pk-er acc, met 40 att, 65 str en 31 prayer (en 50+ fish en cook)

Jaartje geleden wat ge-pk-ed op die PK'er en had op een week tijdje een mil verzameld. Nu die nieuwe combat shit nog niet getest, maar op de 2007 was hij dus wel vrij sterk. Op beide accounts een miljoentje nu ongeveer, dus ik kan nieuwe spelers wel een 100k ofzo geven indien je het echt nodig hebt.

Enkel RS3 momenteel. Wegens te weinig tijd (nog) geen member. Betwijfel of ik het ooit ga worden.

gebruik die reddit guide dan idiot

ff dimmen anders release ik mn 20 attack en 20 str fury all over je

rustig he

waarom ben je niet online btw

Kan je nog een beetje goed botten op RS2007 ofniet?

Hoe/waarmee botten jullie? Kheb eigenlijk geen zin meer om weer teveel uren te steken in levelen. Khoorde dat ze minder moeite steken in het pakken van botters in oldschool rs.

Terug
Naar boven