MuscleMeat

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
n**gers verneuk de game nou niet godsamme

Behoorde tot 1 van de eerste spelers. Begon al in februari 2001 met runescape. Was altijf f2p geweest. Stond lange tijd in de tip.it top 50 beste f2pers. Had een f2p pure met 90 att, 95 str, 1def. Meerdere pure clans gestart en behoorde tot beste f2p pkers. Altijd FOE, EOP en MM leiders ownen en ze dan ****en op hun eigen boards :D. Maja, gezien de uren die ik hierheen heb gestoken wil ik liever een makkelijkere weg kiezen. Ben niet van plan weer te no-lifen, heb daar de tijd ook niet voor.

Heb lang genoeg eerlijk gespeeld stickysteeez. Dus bij deze, give me your knowledge ;)

Oei

maakt geen hol uit hoe lang je al speelt

botten verdoet de game, hoe dan ook.

speel gewoon niet dan

back in
eiryuu.png

gebruik swiftkit of orion man, dan kun je gewoon printscreen maken zonder dat je daarna nog hoeft te croppen

2d9rya0.png

2us74hk.png

nice sticky, als ik kon herbeginnen had ik ook meteen via slayer getraind. Was combat maxed out met 70 slayer lol... Daarna nog alles moeten doen.

nice sticky, als ik kon herbeginnen had ik ook meteen via slayer getraind. Was combat maxed out met 70 slayer lol... Daarna nog alles moeten doen.

Jaa exact, heb ik dus ook wel beetje gehad op mn vorige account, dus ga nu gewoon op tijd beginnen.

Nice, wat voor account ga je maken?

Eigenlijk alleen maar slayer man en doen wat daar voor nodig is. Dus als ik op den duur wat betere items nodig heb ga ik wat questen, skillen. Maar ga niet zomaar doelloos 99's halen.

Jaa exact, heb ik dus ook wel beetje gehad op mn vorige account, dus ga nu gewoon op tijd beginnen.

Eigenlijk alleen maar slayer man en doen wat daar voor nodig is. Dus als ik op den duur wat betere items nodig heb ga ik wat questen, skillen. Maar ga niet zomaar doelloos 99's halen.

Met slayer verdien je ook zowiezo mooi je geld dus is wel mooi meegenomen. Damn good old memories aan die ice cave... Heel de tijd met die k*t ice giants die achter je aan lopen HAHA. Fire giants was ook leuk vroeger in die waterfall cave, die kon je mooi rangen op je gemak.

zou ook wel af en toe terug spelen maar geen zin om van 0 te beginnen ==' vroeger maxed out geweest dus ben wel wat gewoon...

Laatst bewerkt:
Snap eigenlijk niet waarom iedereen dan gelijk member wordt en gaat betalen :p

wie wil even chilluh op rs?

free stuff plx

k*t sticky jij bent al die rijke boy op RS ik zag je wel in je full rune

good old times

Als je van plan bent te botten niet doen!

Ik heb nu 2 dagen mining gebot op een plek met zeer lage ban rate en ben permanent banned.

gg 6 euro

Terug
Naar boven