XXL Nutrition

RuneScape 2007!

Dancing for money pl0x

50 combat
35bbfuv.png

2 jaar gespeeld en ik was altijd een arme sloeber en trainde niet echt effectief :rolleyes:

Als ik weer ga spelen op de gratis versie toch maar even guides checken hoe ik nu wel wat kan bereiken in korte tijd

Ga dinsdag beginnen met een true natty PK'er; misschien dat er meer mensen dat kunnen doen zodat we een lekker PK-groepje kunnen oprichten?

@SteenSteen; als je f2p wil trainen en toch redelijk snel rijk wil worden, focus je dan of op WC of op fishing/cooking. Als je PK-er wordt, gewoon fishing en cooking; kan je trainen en rijk worden in tegelijkertijd.

Als je enkel rijk wil worden, gewoon even snel WC uppen; traint supersnel en members kunnen boomstronken goed gebruiken.

Ga dinsdag beginnen met een true natty PK'er; misschien dat er meer mensen dat kunnen doen zodat we een lekker PK-groepje kunnen oprichten?

@SteenSteen; als je f2p wil trainen en toch redelijk snel rijk wil worden, focus je dan of op WC of op fishing/cooking. Als je PK-er wordt, gewoon fishing en cooking; kan je trainen en rijk worden in tegelijkertijd.

Als je enkel rijk wil worden, gewoon even snel WC uppen; traint supersnel en members kunnen boomstronken goed gebruiken.

Ik ben in voor een PK groepje :)

Ik ook :D Ben nu member dankzij een random paysafecard die ik vond in me kamer , maar wil sws f2p pk'en en ga 1e maandje dus nog ff moneymaken :)

40 att 42 str al, nu ff woodcutting gains maken

nieuwe accounts maken allemaal 13 magic en dan gaan pken

Weet niet of ik een RS7 account heb, maar als we gaan pk'en met een groep wil ik ook wel meedoen:p

Wil best mee doen maar wat houd pken in :p

people killen

Dus naar de wild met een groep van 30 en iedereen verkrachten die langskomt

ah oke ik ben in :)

Kan hele morgen nog niet inloggen, error connection to server, ballen spel ook.

• Topic Starter Topic Starter
ziep me loot dan

Mooie grapics ook.

Boys, de F2P-versie is er, de SHIT is AAN!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Nee, het is F2P son.

Terug
Naar boven