Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Potato, patato.
Beter geef je mij en andere F2P-PK-beginners wat free gp's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben![]()
Ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben
---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------
je moet verdomme met je email inloggen aaaaaaaaaa

Ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben
---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

harde nostalgia dat muziekje in de intro
naam is iwj123
---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------
ok ik snap er echt niks meer van was 11 toen ik dit voor het laatst speelde. hoe kan je een beetje effectief lvlen / money maken op f2p
Wil je een pure pk'er maken; train dan fishing/cooking en vecht tegen kippen en 'man'-en.
Wil je cash, train dan woodcutting.
En voor mensen die 'gratis' food willen; bij mij kan je trouts komen halen in ruil voor feathers. 1 feather per gekookte trout.
Warn me wel even voor je dat komt halen, dan vis/kook ik.
****ing hell, ik verbrand veel trouts...
1:1 gaat het niet worden brah, dan maak ik zelf teveel verlies.
Wat denk je van 3:1?