MuscleMeat

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
Ha! Je mag m'n ari likken!

Pleurklaat is een rich mofo!

Gisteren trouwens nog epic lols gehad.

Kocht een black mask voor 600k, 10 seconden later sold voor 650k. Nieuwe gekocht voor 600k, weer sold voor 650k. Nog een nieuwe gekocht voor 600k, deze keer sold voor 700k. Nog een black mask gekocht voor 600k en daarmee gaan slayen. 20 minuutjes, 200k rijker, terwijl ik eigenlijk m'n 100'en game necks stond te verkopen :roflol:.

Als iemand btw nog gold bars kwijt moet voor 160ea, gooi ze op me.

Add DBBNightmare.

Yes srs.

Wie zit hier nog op rs2007?

mn acc gerecovered

was 45 def die jood heeft t verdoet tho

2cxycfq.png

2u8jp5s.png

myronnes?

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

nieuwe naam: Quarder add maar

Ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben :mad:

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben :mad:

je moet verdomme met je email inloggen aaaaaaaaaa

Ik word toch bestwel agressief dat ik nu een nieuw account aanmaak en niet in kan loggen omdat ik geen member ben :mad:

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

:roflol:

aardappels gaan aardappelen

Hoe maakt men nou eigenlijk snel munnie?

Net van een aardige dude een gratis iron squareshield gekregen, die cows pakken me niet meer

Steensteen, nick?

Zelf ff gespeeld vandaag;
fishing 20
cooking 22
str 10
att 10
def 1

DBBNightmare

:roflol:

Zat ik ook met te kloten, wou bijna RS een mailtje te sturen :o

harde nostalgia dat muziekje in de intro

naam is iwj123

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

ok ik snap er echt niks meer van was 11 toen ik dit voor het laatst speelde. hoe kan je een beetje effectief lvlen / money maken op f2p

harde nostalgia dat muziekje in de intro

naam is iwj123

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

ok ik snap er echt niks meer van was 11 toen ik dit voor het laatst speelde. hoe kan je een beetje effectief lvlen / money maken op f2p

Second dat

Naam is Steenschroef

ik herinner me trouwens nog wel best veel als ik zo dat tutorial speel lol. geen idee hoe je bros kan adden btw

Wil je een pure pk'er maken; train dan fishing/cooking en vecht tegen kippen en 'man'-en.

Wil je cash, train dan woodcutting.

En voor mensen die 'gratis' food willen; bij mij kan je trouts komen halen in ruil voor feathers. 1 feather per gekookte trout.

Warn me wel even voor je dat komt halen, dan vis/kook ik.

denk dat ik voor het pk'en ga dan

Wil je een pure pk'er maken; train dan fishing/cooking en vecht tegen kippen en 'man'-en.

Wil je cash, train dan woodcutting.

En voor mensen die 'gratis' food willen; bij mij kan je trouts komen halen in ruil voor feathers. 1 feather per gekookte trout.

Warn me wel even voor je dat komt halen, dan vis/kook ik.

Deal, ik ga morgen beginnen feathers gainen

Terug
Naar boven