AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

ho eens effekes

mirin

• Topic Starter Topic Starter
hoooo gooi wat doekoe op me

Aardig bank gemaakt met 91-99 nats.

post 500 nigge, doe dit

hoeveel is je bank?

Ik denk nu rond de 250M maar binnenkort al een stuk minder heb 99 contruction en 99 prayer nu volledig banked en heb trouwens tijdens 91-99 rc ook 80-99 farming gedaan wat me 100M heeft gekost.

Hé fatty, ik kan niet meer inloggen.

Koop me eens een membership abbo.

haha koop zelf joh, gierige belg.

Ik denk nu rond de 250M maar binnenkort al een stuk minder heb 99 contruction en 99 prayer nu volledig banked en heb trouwens tijdens 91-99 rc ook 80-99 farming gedaan wat me 100M heeft gekost.

Hoow is, netjes man. Kun je mij niet een paar mil pasen? Ik heb een dragon pick axe nodig:).

w2k0zt.png

gettin down there

Iemand mills kopen?

3 euro per mill (srs)

Iemand mills kopen?

3 euro per mill (srs)

hallo ik ben van jagex, er zijn problemen met verschillende accounts. het gaat om een soort bug waardoor je mogelijk in de toekomst niet meer kunt inloggen. geef me ff je username en paswoord en dan check ik of deze bug ook jouw account heeft aangetast, groetjes

Ik race Jaap ja aka tr0tseerbeer nu tot 99 mining via mlm, ik zou je geld op mij inzetten want hij onderschat de situatie denk ik.

Laatst bewerkt:
Het is al weer langer dan 6 jaar geleden maar.. Nog mensen hier van Brutality, Team Vengeance, Team Annihilation en Exiled etc? (High lvl p2p single)

Hnngg vandaag torso gehaald

Lekker, morgen dt doen

UXJVt7x.png

Account sinds januari 2014

Dem gainz brah

Nmz gechilled?

nope alleen 93>99 str nmz gedaan, en nu 90>99 att en def met slayer trainen

nmz in dharoks met absorb pots/prayer pots? vanaf welk level is dat een beetje de moeite waard?

nee man gwn met prostyle armour 6ovl had ik altijd en 20 prayer pots, gmaul voor spec. beste str xp, was ong 2,5 uur per nmz pot en maakte rond 225k/250k str xp per uur en kreeg rond 775/850k points

Terug
Naar boven