fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Jaa ik geloof zeker wel als je een tijdje aan het spelen bent en je begint echt goed te worden dat het spel steeds en steeds leukerder word, alhoewel vind ik zulk soort spellen echte tijdsverslinders.
Counterstrike is inderdaad een mooi spel, lange tijd geleden dat ik CS:S gespeelt heb.
Ik stopte daarmee toen ik gebant was op steam vanwege hacken haha. Het is niet zo dat ik iemand was die heletijd liep te hacken, maar verveelde me een avondje en dacht laat ik dat is proberen..
css is echt zalig. had zo'n 7-8 'vrienden' gemaakt daar waar we altijd mixes(5vs5's) mee deden. echt geweldig via teamspeak, waren ook nederlanders/belgen, ga je er helemaal in op

geweldige tijd gehad, als ik tijd heb nog eens beginnen mss, alhoewel het me minstens een maand training kost om terug wat op niveau te komen, al een jaar niet meer gespeeld denk ik :s
maar terug over RS

Is gelijk aan zo'n 500k. Onmiddellijk al een heel deel van kunnen verkopen, dus heb nu ongeveer 300k cash, een santa op men kop, rune scimmy in de hand, 1k vis op men bank en nog ongeveer 90k feathers over