XXL Nutrition

RuneScape 2007!

Jaa ik geloof zeker wel als je een tijdje aan het spelen bent en je begint echt goed te worden dat het spel steeds en steeds leukerder word, alhoewel vind ik zulk soort spellen echte tijdsverslinders.

Counterstrike is inderdaad een mooi spel, lange tijd geleden dat ik CS:S gespeelt heb.
Ik stopte daarmee toen ik gebant was op steam vanwege hacken haha. Het is niet zo dat ik iemand was die heletijd liep te hacken, maar verveelde me een avondje en dacht laat ik dat is proberen..

css is echt zalig. had zo'n 7-8 'vrienden' gemaakt daar waar we altijd mixes(5vs5's) mee deden. echt geweldig via teamspeak, waren ook nederlanders/belgen, ga je er helemaal in op :p

geweldige tijd gehad, als ik tijd heb nog eens beginnen mss, alhoewel het me minstens een maand training kost om terug wat op niveau te komen, al een jaar niet meer gespeeld denk ik :s

maar terug over RS :)

• Topic Starter Topic Starter
he kappe

net throne of misc gedaan

#KingOfTheMisc #yolo

nigges laat niet dood gaan

n**gas post is pics.

jorgy hoe staat ie?

als ik thuis ben drop k wel ff een load

en niet in the bathroom

n**gas post is pics.

jorgy hoe staat ie?

Epic goed.

Was bijna out of feathers, toen één van de bots in barbarian village gekilled werd door een NPC. Hoewel het in world 381 was, waar alle f2p-spelers inzitten en we met 100 tegelijkertijd op dezelfde plaats aan het klikken waren, was ik toch de snelste en kreeg ik toch de feathers ... 169k feathers :roflol: Is gelijk aan zo'n 500k. Onmiddellijk al een heel deel van kunnen verkopen, dus heb nu ongeveer 300k cash, een santa op men kop, rune scimmy in de hand, 1k vis op men bank en nog ongeveer 90k feathers over :)

Er gaan wel vaker bots dood en dan wordt er vaak gezegd hoeveel het er zijn, maar meestal zijn het er een paar k. Meeste dat ik gehoord had voor ik mijn drop had, was 25k feathers ofzo. Niemand kon het dan ook geloven dat ik er ineens 169k had :roflol:

Att: 38
Str: 22
HP: 28
Fishing: 52
Cooking: 57
Def, range, prayer, magic: 1

Epic goed.

Was bijna out of feathers, toen één van de bots in barbarian village gekilled werd door een NPC. Hoewel het in world 381 was, waar alle f2p-spelers inzitten en we met 100 tegelijkertijd op dezelfde plaats aan het klikken waren, was ik toch de snelste en kreeg ik toch de feathers ... 169k feathers :roflol: Is gelijk aan zo'n 500k. Onmiddellijk al een heel deel van kunnen verkopen, dus heb nu ongeveer 300k cash, een santa op men kop, rune scimmy in de hand, 1k vis op men bank en nog ongeveer 90k feathers over :)

Er gaan wel vaker bots dood en dan wordt er vaak gezegd hoeveel het er zijn, maar meestal zijn het er een paar k. Meeste dat ik gehoord had voor ik mijn drop had, was 25k feathers ofzo. Niemand kon het dan ook geloven dat ik er ineens 169k had :roflol:

Att: 38
Str: 22
HP: 28
Fishing: 52
Cooking: 57
Def, range, prayer, magic: 1

i smell bullshit

ohja, bewijst nog maar eens dat je niet schoon moet zijn om chance te hebben....

haha nee, nice man. waarom train je eigelijk cooking en fishing??

Rune is lvl 40 attack toch?

Oké, ****tards, ik heb hem nog niet helemaal in de hand, maar wel bijna :mad:

Att trainen met scimmy gaat zo focking traag :roflol:

Ik train cooking/fishing omdat het zowel een bron van cash als van trainings/PK-food is.

Weer ff merchen om wat geld te verdienen :D

wuf1bq.png

Ingekocht voor:
15k diamond e bolts - 700 ea
cannon - 650k
cannon - 650k
Dark bow - 800k
Dark bow - 750k
Obby cape - 260K
4k ruby e bolts - 375 ea
1k bolt racks - 150 ea
9k iron knifes - 50 ea
50k mith bolts - 75 ea
2k broad bolts - 60 ea
50 Blue pure sets - 7k ea

Handig om alles bij te houden in kladblok.

[Link niet meer beschikbaar]

Komen die phats niet terug bij elke festiviteit?

In mijn tijd was een santahat echt 30 mil ofzo?
Phat ook, en die kroontjes rond de 1 mil?

wow

Hoe zit het met die holiday rares? Ze gaan die fout natuurlijk geen 2x maken, dus komen ieder jaar terug?

Phats hweens enzo komen elk jaar terug ja

het stikt al wel weer van de bots zeg de t*ring

Terug
Naar boven