AndroidHealthClinic

RuneScape 2007!

Ga silk stealing in ardougne. Wacht 15min nadat je 1k ofzo hebt gestealed en sell terug aan die kerel van de stall. easy money

oh en doe als eerste quest waterfall quest. gelijk 30 combat stats.
gewoon veel questen
Eerst maar even als free player kijken of ik het weer leuk blijf vinden.

Zou RS3 proberen man. Zit recent nieuwe client op hele dikke graphs enzo. Tis gewoon een kwestie van wennen.. OSRS is net een spel uit de jaren '50 als je 3 onder de knie hebt.

Zou RS3 proberen man. Zit recent nieuwe client op hele dikke graphs enzo. Tis gewoon een kwestie van wennen.. OSRS is net een spel uit de jaren '50 als je 3 onder de knie hebt.
osrs gaat ook volledige om het oldschool gevoel. Is eigenlijk alleen leuk als je het vroeger ook hebt gespeeld. rs3 is meer wow-like

wave:red:buying gf 10 gp

Mini bump

Speel nog steeds beetje. Weinig wel, gewoon lekker paar uurtjes in het weekend. Vandaag beetje gaan bossen voor achievement dairies. Luck was aan.

Zijn hier nog dbb'ers die hardcore ironman spelen?

heb je als bber toch geen tijd voor..? :grinny:

Het enige wat ik eigenlijk nog doe is afk... Geen tijd noch zin om echt te grinden zoals in het begin, maar door het afk wel het afgelopen jaar veel total xp binnengehaald. 200m cook en 110m mage (rank 10 overall mage). Zo'n 606m total. Proberen het komende jaar in elk geval 200m mage te behalen.

accdbvbv.png

Het enige wat ik eigenlijk nog doe is afk... Geen tijd noch zin om echt te grinden zoals in het begin, maar door het afk wel het afgelopen jaar veel total xp binnengehaald. 200m cook en 110m mage (rank 10 overall mage). Zo'n 606m total. Proberen het komende jaar in elk geval 200m mage te behalen.

accdbvbv.png

Damn sick! Ik had back in the day op RS2 met 100m mage rank 50 ofzo gehaald met fire surge op steel dragons. 5 visages en 92-99 agility aan effigies gehad.

BUMP

Pet drop van mn favoriete minigame, Barbarian Assault. Droprate is 1/1000 en had hem op 104, dus vrij lucky nog. Zie trouwens dat Imgur niet meer embedded kan worden, of ligt dat aan mij?

accdbvbv.png

Slayer is ook relatief afkable. Geen zin om max cape te halen?
Hele zieke stats trouwens.

Is in OSRS het maximale level per skill verhoogd ofzo? Meende dat het daar nog gewoon 99 was

Is een functie van OSBuddy dat je skills kan overwriten met het level wat het zou zijn als het door zou tellen met je huidige xp. Officiele levels zijn gewoon capped op 99.

• Like
Waarderingen: Jmml
Gewoon RS3 gaan spelen ipv OSRS met die gateerde graphs stammend uit de jaren 60.

Mining pet checking in btw :D

Terug
Naar boven