XXL Nutrition

RuneScape 2007!

• Topic Starter Topic Starter
ma n**ga ik zit op stage

niet dat dat veel zegt btw :roflol:

Wat je ook kan doen voor geld.

Ga naar Lowe (die gast die arrows en shit verkoopt in varrock) en koop steeds 250 iron arrows (als ie er 1500 heeft) en switch dan world en herhaal.

1K iron arrows kost je ongeveer 6k en je kan ze makkelijk in wereld 301 @ varrock west bank verkopen voor 12k-15k per 1000.
Kan je makkelijk 100k verdienen in een uur. Is wel geestdodend klikken.

Foktop k*t werk inderdaad ;p. Beter beetje rc gaan trainen en dan nats gaan runnen voor 600k per uur. Flax picken is ook iets van 100k per uur. Glory's chargen kan ook nog. Maar het liefst van al maak 'k gewoon geld door te slayen.

Natuurlijk, maar als je net uit tutorial island komt is dit wel een handige manier om ff wat doekoes te maken.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

mad skillz jonguh :D Opzich niet slecht na 3 daagjes.
2qd7gxc.png

Op naar de 60 range, 60 att, 60 str en 60 magic.

600k per uur met double nats dan neem ik aan?

Gewoon yews hakken voor geld, wat zijn bonds en hoe kan je ze gebruiken?

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

En wat zijn trouwens netts het is twee jaar geleden dat ik voor het laatst heb ingelogd

25r30v5.png

nog van gister

laatste keer dat ik rs 2007 speelde zaten er bijna niemand in de servers, is dit nog steeds zo?

ruil je rs3 money voor 07 money

naah, heb dat al te vaak gedaan, ben niet zo van pk'en

althans, neit op dat lvl zegmaar

ik had vroegah een 45 def berserker pure dat was echt lauwe shit homie

Kan iemand mij uitleggen hoe het nou precies zit, je moet toch gewoon member zijn en betalen voor rs2007?

ja. kost je 7 eu per maand voor member. Als je member kan je spelen op rs07.

Laatst bewerkt:
n0lifers

34dlatf.png

Pken gaat zo snel vervelen he. Veel te veel mensen die kapot hard safen, heel veel rushers, mensen die special attacken en dan weg rennen enz... No thanks Jeff, liever lekker Slayer trainen dan ofzo. Met een clan gaan pken is wel lachen imo.

Terug
Naar boven