Fitness Seller

RuneScape 2007!

Ja dat is gewoon Jagex being Fagex.

Nice! Zoals het was dus.

Wat is je rsn?

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Mijn client blijft steeds crashes. Om de 2 tot 15 minuten freezed m'n scherm en krijg ik connection lost...
Ligt niet aan me internet connectie, heb 100mbit. Heb ook totaal geen lag.

Iemand enig idee?

Videokaart? Hadk vroeger ook. Was je arma solo, hup freeze aan je rekker...

Oude garde checking in. Gestart in 2001 ongeveer, denk ik, toen het nog de oude versie was, die 2D versie.

dupes.gif

Dat waren pas goede tijden. Gestopt in 2004/2005 ofzo, toen de oude versie verdween (enkel nog member) en je verplicht werd die nieuwe te spelen. Nadien nog wel paar keer opnieuw begonnen, wat gepk'ed enzo, maar de beste versie was zowiezo de oude 2D. DAT was RuneScape.

Was dat jouw bank daar op die foto? If yes, free stuff pls :o.

Heb het zelf ook lang gespeeld. Heb nog ergens een account met een blue phat en nog een paar andere rares. Had ooit als doel een phat set maar ben maar tot 3 phats geraakt.

Begonnen aan 1 def pure.

Ben nu 20 att, 15 str, 1def. So ff waterfall quest doen.

• Topic Starter Topic Starter
nice, gisteren waterfall gedaan

Ook maar begonnen met spelen. Rsn: Skaffa Breu

Yo is er nu een crew of wat?

add me ingame: botjebuilder

Ben ook verslaafd geweest .. was combat 120 toen max combat 138 was. Goede oude tijd :( Speelde sinds 2005 of 2006 .. runescape 3 is helaas niet de moeite waard en heb geen tijd meer.

Hoppa, 6 maanden lidmaatschap binnen

Is dat normaal nu, dat ze je een doorlopend lidmaatschap geven en je handmatig op moet zeggen, of komt dat omdat ik nu met PayPal betaald heb?

Hebben we al een cc?

Hoppa, 6 maanden lidmaatschap binnen

Is dat normaal nu, dat ze je een doorlopend lidmaatschap geven en je handmatig op moet zeggen, of komt dat omdat ik nu met PayPal betaald heb?

Hebben we al een cc?

Ik weet het niet zeker (is lang geleden dat ik nog RS speelde) , maar volgens mij moet je aangeven dat je het voor 1 maandje wilt hebben en niet doorlopend. Dit gebeurde alleen bij een aantal betaal methodes en 1 daarvan was volgens mij inderdaad Paypal.

in, speel het al een tijdje weer

rock0fages95

Heb net weer ingelogd na twee jaar, zitten jullie nog in een gezamenlijke clan?
Spelen jullie nu rs 3?

Welke RS wordt er gespeeld? Join misschien binnenkort ook wel terug, maar wil ik wel ff weten welke er gespeeld wordt :o

Ik speel beide, ligt er aan waar ik zin in heb.

In rs 3 moet je nu echt overal member voor zijn....

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ben bijna 50 combat, bijna 80 qp, 150k bank of zo.

Terug
Naar boven