- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Lol destijds kregen ze zelfs per 2 man 1 geweer, hup vechten jullie. Niet bepaald militairen he.
Den andere kreeg de munitie,wat zitten ze dan te klagen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol destijds kregen ze zelfs per 2 man 1 geweer, hup vechten jullie. Niet bepaald militairen he.

Hoe kom je daar nou bij.Als er een land is dat binnenkort Islamitisch wordt, is het Rusland wel![]()
Als er een land is dat binnenkort Islamitisch wordt, is het Rusland wel![]()
“Trump understood the mood of the people and kept going until the end, when nobody believed in him,” Putin said, adding with a grin. “Except for you and me.”
“And it's not important who did the hacking, it's important that the information that was revealed was true, that is important,” Putin said, referring to the emails that showed that party leaders had favored Hillary Clinton.
Zweden hoeft zich zowiezo geen zorgen te maken over oorlog.Zweedse overheid stuurt brief naar alle gemeenten: “Bereid je voor op oorlog”
Het Russische parlement heeft vandaag met een overweldigende meerderheid van 385 tegen 2 gekozen voor het uit het strafrecht halen van huiselijk geweld. Alleen bij ernstig letsel komt er straks nog een rechter aan te pas. In alle andere gevallen volstaat een boete van omgerekend maximaal 470 euro.
Hoewel het wetsvoorstel nog een keer door het parlement (hogerhuis) moet ter goedkeuring, blijkt uit de vandaag gehouden stemronde een opvallend grote voorkeur voor het nieuwe beleid.
De toekomstige wet maakt van 'eenvoudig' huiselijk geweld niet langer een misdrijf, maar een overtreding. Die kan vervolgens zonder politie-onderzoek afgedaan worden in een civiel traject, waar slechts een maximale boete van 470 euro kan worden opgelegd in plaats van een celstraf van twee jaren.
Voorstanders van de wet geven aan dat ze met het nieuwe beleid bescherming krijgen als ze hun kinderen disciplinair straffen. Bovendien kunnen conflicten binnen het gezin worden opgelost zonder invloed van buitenaf. De voorstanders laken al langer de rol van de overheid in het familieleven en stellen bovendien dat er bij ernstig letsel of herhaaldelijk geweld alsnog kan worden ingegrepen door de strafrechter er in te betrekken.
Voorvechters voor vrouwen- en mensenrechten hebben echter de noodklok geslagen. Zij menen dat de wet een compleet verkeerde signaal afgeeft, namelijk dat het slaan van vrouwen en kinderen in een relatie niet afgestraft hoeft te worden omdat mannen het recht hebben om te slaan.
Daar moet op gedronken worden?Rusland haalt mishandelen van eigen vrouw en kinderen uit het strafrecht

Voorlopig heb ik het in Rusland beter voor elkaar en voel me hier vele malen vrijer dan in het westen... ben een Nederlandse met een Russische relatieRusland is geen koosjer land, net zomin als Amerika, Saudi Arabie, China of als die voormalige Sovjetstaten waar nu een dictator zit of Qatar en noem maar op, noem maar op.
Toch zijn vele van die landen wel bondgenoot.....het wordt gewoon tijd om te stoppen met de hypocrisie die de oorlog in Syrië mede heeft blootgelegd.
Wanneer worden diegenen die dat vliegtuig frank en vrij over oorlogsgebied oost Oekraine hebben laten vliegen voor het gerecht gezet ? Het was een gekend onveilig gebied.
Kijk dit filmpje heeft mijn mening gevormd, zijn beelden van net na het neerhalen waarbij de pro-Russische rebellen het een en ander bespreken.
Het bewijst dat er geen opzet was om onschuldige passagiers te treffen maar vijandige vliegtuigen van het Oekraïense leger.
Voor mij is dit filmpje oprecht, het is oorlogsgebied en ze zijn naar mijn mening werkelijk verbaasd wat dat vliegtuig daar deed, tuurlijk moet er een straf komen voor iemand die een buk raket afvuurt maar ik krijg een licht gevoel dat sommigen het prima vonden dat deze pro-Russen een verkeerd vliegtuig neer zouden halen wat erg nadelig zou kunnen zijn geweest voor Rusland en de pro-Russische rebellen.
Hoe bedoel je dat, waaraan merk je het?
Ik mag zeggen wat ik van Putin vind bijvoorbeeld ... gezondheidszorg van zeer hoge kwaliteit en je word hier tenminste geholpen en is gratis je word hier niet uitgemolken... krijg fatsoenlijk meestal E nr vrij voedsel wat niet bovendien niet GMO is.. Eten smaakt hier tenminste lekker....Dankzij lieve Russische artsen kan ik nu na meer dan 20 jaar zeggen dat ik van alle medicijnen af ben en weer een leven heb....Ben nu 1 jaar en 4 maanden clean...gebruik nu slechts natuurprodukten van Russische bodem .... Politiek gezien is Rusland een patriotisch land en rechts...Ik pas me aan aan de Russische samenleving daarmee verdien je hier een groot respect...Wat is het beeld daar in de staatsmedia over Obama (& Hillary) en de nieuwe president Trump? Of krijg je daar onvoldoende van mee vanwege de taal?
Hoe bedoel je dat, waaraan merk je het?
Cool storyIk mag zeggen wat ik van Putin vind bijvoorbeeld ... gezondheidszorg van zeer hoge kwaliteit en je word hier tenminste geholpen en is gratis je word hier niet uitgemolken... krijg fatsoenlijk meestal E nr vrij voedsel wat niet bovendien niet GMO is.. Eten smaakt hier tenminste lekker....Dankzij lieve Russische artsen kan ik nu na meer dan 20 jaar zeggen dat ik van alle medicijnen af ben en weer een leven heb....Ben nu 1 jaar en 4 maanden clean...gebruik nu slechts natuurprodukten van Russische bodem .... Politiek gezien is Rusland een patriotisch land en rechts...Ik pas me aan aan de Russische samenleving daarmee verdien je hier een groot respect...
Rusland word geregeerd door echte Russen dus geen import... Alleen als je roots echt Russisch is kan je een politieke hoge functie bekleden dus geen import zoals Turken en Marokkanen in Nederland waar Aboutaleb burgemeester is bijv... Natuurlijk heeft Rusland ook min punten maar dat is in ieder land zo