XXL Nutrition

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

Ruud0111

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.490
Lengte
1m83
Massa
91kg
Woop Woop! Hallo menschen ik ben Ruud0111 16 jaartjes oud, nog redelijk nieuw op dit forum. Sinds ik hier op het forum ben komen lezen enzo wilde ik beginnen met serieus trainen. in de zomervakantie geen tijd vanwege werk en veels te heet want train in mijn homegym op zolder. Dus met het nieuwe schooljaar ben ik begonnen met het trainen. Heb een Halterbank gekocht, verschillende barbells, 150kg aan 30Mm schijven. Ook heb ik een chin-up rack. Dus ja nog niet alles wat mijn hartje begeert maarja ik doe het er mee :D

Di: Borst, Triceps, Traps
Do: Benen, Schouders
Vr: Rug, Biceps, Abs

De rest van de dagen voetbal behalve zondag

Stats: (Niet lachen :( )

8x55Kg Squat
10x 60Kg Deadlift
7x 45Kg Benchpress

Ik sta denk rond de 13-14% Bf

71 Kg, 179 Cm ( ja ik groei nog :))

Oja! Ik ben blij met opbouwende kritiek :D

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Net getraind :)

Borst:
Benchpress

15x 10kg
10x 40kg
5x 45kg
5x 45kg
5x 45kg

Dumbbell flyes

8x 15kg
8x 15kg
8x15kg

Incline DB press

5x 18Kg
5x 18Kg
5x 18Kg

Triceps:

Dips

10x Bw
10x Bw
10x Bw

Tricep Extension

10x 16Kg
10x 16Kg
8x 16Kg

Traps

Dumbbell Shrugs

13x 18Kg
13x 18Kg
10x 18Kg

Laatst bewerkt:
succes kerel!
ik ga dit in de gaten houden ;)

Yep Succes gast :D!

Gain ze

• Topic Starter Topic Starter
waar voetbal je?

ik heb net ook lekker getraind, in de regen. Gelukkig op kunstgras dus we konden aardig ballen.

waar voetbal je?

ik heb net ook lekker getraind, in de regen. Gelukkig op kunstgras dus we konden aardig ballen.

VV Noordwijk. In noordwijk natuurlijk haha. Vroeger altijd 3e divisie gevoetbalt dus redelijk hoog maar dit jaar geen zin meer in vanwege last van me knieën en vanwege me nieuwe hobby! Krachttraining haha :p anders wast altijd 4-5keer per week voetballen en daar heb ik nu geen tijd meer voor zit ook in het examenjaar van VWO dus ja.. :p

Jij?

succes met je trainingen, ik ga hem ook volgen.

/abbo

VV Noordwijk. In noordwijk natuurlijk haha. Vroeger altijd 3e divisie gevoetbalt dus redelijk hoog maar dit jaar geen zin meer in vanwege last van me knieën en vanwege me nieuwe hobby! Krachttraining haha :p anders wast altijd 4-5keer per week voetballen en daar heb ik nu geen tijd meer voor zit ook in het examenjaar van VWO dus ja.. :p

Jij?

vv Zwart-Wit 63 in Harderwijk.
Keepte dit seizoen Hoofdklasse met de A1, 2 jaar geleden ( voor mn schouderblessure dus ) keepte ik in het 2e, en kon ik naar het 1e..
Of naar PSV of Omniworld. Dat was vlak voor mn blessure.
Ik had die aanbiedingen nog niet binnen of het was raak. BAM jonge, schouder uit de kom.
5x gebeurd in totaal. lang zoet mee geweest. Dit seizoen ging het weer goed, de draad opgepakt. Maar toch weer last gekregen...
Nu in de A1/A2 selectie aan t voetballen als #10

vv Zwart-Wit 63 in Harderwijk.
Keepte dit seizoen Hoofdklasse met de A1, 2 jaar geleden ( voor mn schouderblessure dus ) keepte ik in het 2e, en kon ik naar het 1e..
Of naar PSV of Omniworld. Dat was vlak voor mn blessure.
Ik had die aanbiedingen nog niet binnen of het was raak. BAM jonge, schouder uit de kom.
5x gebeurd in totaal. lang zoet mee geweest. Dit seizoen ging het weer goed, de draad opgepakt. Maar toch weer last gekregen...
Nu in de A1/A2 selectie aan t voetballen als #10

Omniworld heb ik ook nog wel is tegen gevoetbald! Vet aanbieding van PSV :p speel nu A2 wel zo relaxed lekker iedereen dolle enzo veel scoren altijd leuk XD

Omniworld heb ik ook nog wel is tegen gevoetbald! Vet aanbieding van PSV :p speel nu A2 wel zo relaxed lekker iedereen dolle enzo veel scoren altijd leuk XD

hahah, dat heb ik dus ook.. beetje de vedette uithangen daar xD
gelukkig heb ik een historie als spits, dus kan altijd wel aardig meevoetballen. Zeker bij A2;) merk dat het wel te laag niveau is.. maar het is een leuk team dus heb er plezier in.

Hahah en het grappige was dat ik niet eens gescout was tijdens een wedstrijd. Het 1e van ons oefende tegen Omniworld. Ik was op een veld daarnaast aan het keepen en andere gasten schoten op doel.
blijkbaar had iemand van Omniworld het gezien, want daarna kwam een gast naar me toe van de Technische staf.. Of ik het leuk zou vinden om bij Omniworld te komen voetballen. :D
en PSV was tijdens toernooi.. Op dat toernooi moesten we tegen allemaal 1e en 2e divisie clubs voetballen.
wel leuk om mee te maken :)

Zou dit jaar ook meedoen met selectiewedstrijden voor een studiebeurs in Amerika. Dan kan je in een collegeteam komen.
maar door mn schouder toch maar niet gedaan,.

hahah, dat heb ik dus ook.. beetje de vedette uithangen daar xD
gelukkig heb ik een historie als spits, dus kan altijd wel aardig meevoetballen. Zeker bij A2;) merk dat het wel te laag niveau is.. maar het is een leuk team dus heb er plezier in.

Hahah en het grappige was dat ik niet eens gescout was tijdens een wedstrijd. Het 1e van ons oefende tegen Omniworld. Ik was op een veld daarnaast aan het keepen en andere gasten schoten op doel.
blijkbaar had iemand van Omniworld het gezien, want daarna kwam een gast naar me toe van de Technische staf.. Of ik het leuk zou vinden om bij Omniworld te komen voetballen. :D
en PSV was tijdens toernooi.. Op dat toernooi moesten we tegen allemaal 1e en 2e divisie clubs voetballen.
wel leuk om mee te maken :)

Zou dit jaar ook meedoen met selectiewedstrijden voor een studiebeurs in Amerika. Dan kan je in een collegeteam komen.
maar door mn schouder toch maar niet gedaan,.

Bij ons hadde we altijd in de B1 een toernooi "Cor Wouters Toernooi". Dan nodigde ze altijd clubs uit, uit de hele wereld. Dus Ajax, AZ, Nac, Omniworld, Middelsbrough, Liverpool, Ado den haag, nog uit saoedi arabie enzo. Verloren we natuurlijk wel altijd hard ( behalve tege omniworld :D) maar was wel super vet om mee te doen.

Bij ons hadde we altijd in de B1 een toernooi "Cor Wouters Toernooi". Dan nodigde ze altijd clubs uit, uit de hele wereld. Dus Ajax, AZ, Nac, Omniworld, Middelsbrough, Liverpool, Ado den haag, nog uit saoedi arabie enzo. Verloren we natuurlijk wel altijd hard ( behalve tege omniworld :D) maar was wel super vet om mee te doen.

hahaha, dat is zeker leuk :)
Wij verloren altijd bijna alles xD maar Omniworld is helemaal niet zo geweldig, 2-2 tegen hun B1 gespeeld toen.
best netjes.

Soms denk ik wel na zo van; kuuuuuut FUUUUUU dat ik zo geblesseerd moest raken. maarja daarna denk ik ook weer van, gelukkig kan ik nog gewoon voetballen en er zijn mensen die in een rolstoel zitten en amper wat kunnen.. dus ik moet niet zo zeuren.
Zolang ik nog maar kan doen wat ik leuk vind, en dat is voetballen :D

Training van vandaag!

Benen en Schouders.

Wilde vandaag een nieuw pr op de squat neerzetten. Helaas kreeg ik een beetje last van mijn rechterquad dus maar wat lichter gewicht gedaan.

Full Squat

10x40Kg
10x40Kg
10x40Kg

Leg Extension

10x30Kg
10x35Kg
10x35Kg

Leg Curl

10x20kg
10x20Kg
10x22.5Kg

Dumbbell Shoulder Press

10x15Kg
10x15Kg
8x15Kg

Behind the neck pullup

6x Bw
6x Bw
6x Bw

Lateral Raises

10x15Kg
10x13Kg
10x13Kg

Front Raises

10x13Kg
10x13Kg
10x13Kg

Commentaar:

Ging opzich wel lekker behalve dan van de squats maargoed volgende keer beter!

best aardige front raises hoor :O

nette training overall.
maar jammer van die squats idd

best aardige front raises hoor :O

Haha valt tog wel mee? :p volgens mij heb ik best grote schouders maar met front en lateral raises is het wel altijd echt heel hard traine. :p Constant puffe enzo super zwaar vink wel lekker als ik eenmaal bezig ben maar kijk er wel tegenop al moet ik schouders traine haha

Heeft Ruud nog getraind vandaag? Jazeker!

Vandaag stond op het programma: Rug,Biceps en Buik

Deadlift

10x40Kg
10x50Kg
7x60Kg
5x70Kg ( PR )

Pull Ups

9x Bw
8x Bw
6x Bw

V-Grip Pull ups

8x Bw
5x Bw
5x Bw

BOR

10x40Kg
10x40Kg
7x40Kg

Concentration Curl

10x12.5Kg
10x12.5Kg
10x12.5Kg

Barbell Curl

10x22.5Kg
10x22.5Kg
10x22.5Kg

Knee Raises

10, 10 ,10

Sit Ups

15x +5Kg
15x +5Kg
15x +5Kg

Commentaar:
Opzich ging het wel lekker. Nieuw PR op deadlift vorige keer deed ik 5x 62 ofzo nu 5x 70 dus wel lekker :D Morgen voetballen en dan zondag misschien extra keer borst trainen want die vind ik achter lopen

Ciao

Net gevoetbald :) 7-1 gewonnen =]

Mezelf even gewogen =]

72.0 Kg ! Vind me weight gain erg goed gaan. Ik kom ongeveer 100-150 Gram per dag aan!

Wil voor het eind van het jaar de 80.0 Kg aantikken dat lijkt me echt vet als dat zou lukken :)

Terug
Naar boven