MuscleMeat

Ruudolol's trainingslog up to 70 kg and further

• Topic Starter Topic Starter
monstertraining vandaag!

FULL squats
opwarming 20kg

3*60kg
3*80kg
3*100kg
3*105kg (lichte hulp van spotter bij laatste set) PR!
20*60kg, hierna kon je me van de grond schrapen :D

Lunges
50kg, 5stappen per been, 3sets

Pullthroughs
12*20kg
12*25kg
12*35kg

lying leg curls
12*45kg
12*50kg
12*50kg

standing calf raises
3sets op 50kg

voeding
07:30
+/-50g whey
125g yoghurt
300ml melk
banaan

11:00
750ml cécémel

12:30
150g pasta
100g tonijn
stukjes tomaat

15:00
750ml cécémel

19:00
post-workout shake

21:00
250g steak
50g aardappelen

22:00
45g whey
300ml melk

en nog iets voor het slapengaan uiteraard

Waarom wordt hier niets gepost ?

Hier is alvast je squat.

http://www.youtube.com/watch?v=CJAOkizyEN4&feature=channel

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Het lijkt of ik geholpen heb, maar hij heeft ze er alle 3 zelf uitgeduwd. Ook de laatste, wel met moeite :D.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=cyRPgK3JROw&feature=channel

Deadlift => ik begrijp het nog steeds niet, daar zaten nog 2 tot 3 cleane reps in makker. Dat noem ik niet hardcore. Zo ziet het er naar uit dat voor jou een triple op 120 ook moet lukken. Op naar de 140 !;)

Waarom wordt hier niets gepost ?

Hier is alvast je squat.

http://www.youtube.com/watch?v=CJAOkizyEN4&feature=channel

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Het lijkt of ik geholpen heb, maar hij heeft ze er alle 3 zelf uitgeduwd. Ook de laatste, wel met moeite :D.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=cyRPgK3JROw&feature=channel

Deadlift => ik begrijp het nog steeds niet, daar zaten nog 2 tot 3 cleane reps in makker. Dat noem ik niet hardcore. Zo ziet het er naar uit dat voor jou een triple op 120 ook moet lukken. Op naar de 140 !;)
ik had zo een beetje het zelfde voor als toen gij met uw squat, nu heb ik er wel spijt van ja, maar volgende keer zet ik dit zeker recht!

Volgende keer voor de 8 reps hé, of misschien zelfs 10 ( breathing style ;) )

Misschien nog één muggezift-opmerking, nice squats, maar het zijn uiteraard geen fullsquats hé :who:

Misschien nog één muggezift-opmerking, nice squats, maar het zijn uiteraard geen fullsquats hé :who:

Inderdaad, je hoor me roepen he :D ,, alee ruud '' :D . Hij maakt goeie progressie en daar ben ik als 'coach' heel blij om.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Ben ook blij dat je hier eens post rah rah man, het is leuk voor ruud om ook eens reacties van andere te krijgen.

Hervee je bent toch gewoon een vriend van ruud die beiden ong de zelfde leeftijd hebben? Lijkt wel of je zijn vader bent

dit zijn alles behalve (full)squats...

je komt nog niet eens parallel ;)
je schoenen trekken ook op niets, daar kan je toch niet op squatten man.

deadlift: met zo een lange poten kan je beter sumo deadliften :p

Laatst bewerkt:
Hervee je bent toch gewoon een vriend van ruud die beiden ong de zelfde leeftijd hebben? Lijkt wel of je zijn vader bent

:roflol: Ik ben 18 en mijn zoon kan ook al 110 deadliften, flink he. Hij gaat z'n pappie nog inhalen.

Hoe kan je nu denken dat ik z'n vader ben?

:roflol: Ik ben 18 en mijn zoon kan ook al 110 deadliften, flink he. Hij gaat z'n pappie nog inhalen.

Hoe kan je nu denken dat ik z'n vader ben?
hij bedoeld dat waarschijnlijk omdat je hem de hele tijd loopt te verdedigen en te 'bemoederen' ;)

hey bedankt :)
de squats kon ik inderdaad nog verderdoen, ik weet ook niet wat me bezielde :D maar er is altijd een volgende keer, nietwaar?
op de squats idd ook letten op de diepte ervan in het vervolg =(

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

dit zijn alles behalve (full)squats...

je komt nog niet eens parallel ;)
je schoenen trekken ook op niets, daar kan je toch niet op squatten man.

deadlift: met zo een lange poten kan je beter sumo deadliften :p
wat is er mis met men schoenen dan?
en waarom zou een sumo dl beter zijn voor me? heb hem al eens geprobeerd, maar vond het eerder tegenvallen...

geen platte zolen ;) beter allstars of fakestars ;)

sumo deadlift lijkt me beter omdat je (net als ik) als je begint te pulle je rug zo goed als parallel staat met de vloer, waardoor je veel leverage misloopt. met sumo deadliften kan je dit verhelpen :) sumo pulls moet je gewoon worden :) uiteindelijk ga je ze leuk vinden :D

geen platte zolen ;) beter allstars of fakestars ;)

sumo deadlift lijkt me beter omdat je (net als ik) als je begint te pulle je rug zo goed als parallel staat met de vloer, waardoor je veel leverage misloopt. met sumo deadliften kan je dit verhelpen :) sumo pulls moet je gewoon worden :) uiteindelijk ga je ze leuk vinden :D
Wel ik heb thuis wel schoenen staan met een platte zool, als het volgens jou zoveel uitmaakt wil ik het best wel eens proberen. Men squats waren idd niet diep genoeg, daar let ik dan volgende keer ook wel op. Sumo dl kan ik nog wel eens proberen

Wel ik heb thuis wel schoenen staan met een platte zool, als het volgens jou zoveel uitmaakt wil ik het best wel eens proberen. Men squats waren idd niet diep genoeg, daar let ik dan volgende keer ook wel op. Sumo dl kan ik nog wel eens proberen

Dat van die sumo zei ik je de vorige keer ook, we moeten sumo's inderdaad gewoon worden, vind ze ook wat raar aanvoelen.

no need to be offensive...

Aangezien hervé enkele foto's van hem heeft gepost van vroeger, dacht ik bij mij ongeveer hetzelfde te doen. Ik heb een foto van toen ik trainde als een homo, naast een foto van 6 maand serieus trainen en eten geplaatst. (in omgekeerde volgorde)

bijlage

verschil.JPG

Terug
Naar boven