XXL Nutrition

Ruudolol's trainingslog up to 70 kg and further

• Topic Starter Topic Starter
de 120kg was easy shizzle, die 125 ook, maar je rug bolde wat op.

men rug had een niet zo goede houding bij die 125kg, maar dat was door een verkeerde houding in het begin. Volgende keer beter dan :D

men rug had een niet zo goede houding bij die 125kg, maar dat was door een verkeerde houding in het begin. Volgende keer beter dan :D
njah hij zit er zeker in die 125, makkelijk, zoals herve zegt easy shizzle
(@Hervé sorry ik vond het gewoon leuk klinken)fo shizzle ma nizzle

Waarom kies je eigenlijk voor een platform deadlift?

njah hij zit er zeker in die 125, makkelijk, zoals herve zegt easy shizzle
(@Hervé sorry ik vond het gewoon leuk klinken)fo shizzle ma nizzle
Thanks keun :) die 125 zit er inderdaad makkelijk in, en men rug bolde er ook een beetje bij helaas. Volgende keer geconcentreerder zijn bij het begin van de lift, met de baar tegen men schenen en dan zal het wel in orde komen!

je setup van je deadlift is verkeerd. je schouders hangen te veel over je barbell, je moet proberen een rechte lijn te krijgen. Dat is ook de reden waarom je rug bolt, doordat je teveel over de barbell hangt wilt je rug dit compenseren.

--> dichter bij de barbell gaan staan en schouders proberen recht boven de barbell te krijgen ;)

125 zag er nog soepel uit, buiten je rug die een beetje bolde, had 130 ook nog gedaan als ik jou was ;)

je setup van je deadlift is verkeerd. je schouders hangen te veel over je barbell, je moet proberen een rechte lijn te krijgen. Dat is ook de reden waarom je rug bolt, doordat je teveel over de barbell hangt wilt je rug dit compenseren.

--> dichter bij de barbell gaan staan en schouders proberen recht boven de barbell te krijgen ;)

125 zag er nog soepel uit, buiten je rug die een beetje bolde, had 130 ook nog gedaan als ik jou was ;)
Thanks, ga zeker op men schouders letten de volgende keer. Bij 125kg was ik opgejaagd en wou ik de oefening te snel doen waardoor men benen te ver van de barbbell stonden. Misschien was 130 nog wel mogelijk, maar vaak beperkt de schrik voor men houding men max :D Dit begin ik geleidelijk aan wel af te leren :D

bedankt voor de tip

geen schrik hebben, komt wel goed ;)

geen schrik hebben, komt wel goed ;)

So true. Ik zei het hem ook... de barbell lag veel te ver van z'n voeten, maar goed. Het zit er duidelijk in. Hij moet het b**chen over z'n rug nog afleren.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Waarom kies je eigenlijk voor een platform deadlift?

Why wouldn't he..

we zitten op WSB, dan maxen we zogoed als iedere week op een variant

Why wouldn't he..

we zitten op WSB, dan maxen we zogoed als iedere week op een variant

Het maakt ook niets uit al is mijn idee, en zeker voor een beginner, dat hij beter af is met een vast programma die lineaire progressie beidt ala 5x5. Weet niet wat zijn doel is maar van een kracht point of view zou ik gewoon de deadlift kiezen en die vervolgens uitmelken. Op het moment dat je stagneerd, restarten een keer of 3, kijken waar het probleem zit en daar oefeningen of techniek aanpassing doen. Maar goed er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

ik heb een leuke vergelijking gemaakt waar je kan zien hoe belangrijk voeding wel degelijk is om uiteindelijk wat massa te kweken.

Links: Zeer slechte voeding
Rechts: Goede voeding
:D

vergelijking.JPG

ziet er goed uit ruud, potentie + mooie voorruitgang, hoeveel tijd zit er tussen?

1 uur 2 uur:jk:

ziet er goed uit ruud, potentie + mooie voorruitgang, hoeveel tijd zit er tussen?

1 uur 2 uur:jk:
Bedankt voor de complimenten :D
Helaas zit er enorm veel tijd tussen, ik heb zowat men voeding verwaarloosd tot een 3 maand geleden. we spreken hier toch altijd over een jaar of anderhalf zelfs sinds ik een goede voeding had.

In ieder geval ben ik eindelijk op een goede weg, en laten we dat zo houden :)

Trouwens, ik heb jouw foto's ook eens bekeken. Zeer mooie fysiek, om trots op te zijn ;)

Bedankt voor de complimenten :D
Helaas zit er enorm veel tijd tussen, ik heb zowat men voeding verwaarloosd tot een 3 maand geleden. we spreken hier toch altijd over een jaar of anderhalf zelfs sinds ik een goede voeding had.

In ieder geval ben ik eindelijk op een goede weg, en laten we dat zo houden :)

Trouwens, ik heb jouw foto's ook eens bekeken. Zeer mooie fysiek, om trots op te zijn ;)
No problemo:D
Herkenbaar ik heb ook een heletijd getraint zonder enig benul te hebben dat je ook fatsoenlijk erbij moet eten, ik ben me pas in voeding aan verdiepen in mei.09 en aug.09 (schatting) zat me voeding goed in orde.
sinds die tijd heb ik ook 10kg gepakt, daarvoor maar 7kg, maar het zag eruit als meer kg die ik was aangekomen.

Thanks Ruud, ik weet niet of je al eens in me log hebt gekekeken, maar op de 1e pag. heb ik meerdere foto's ook van toen ik op 65kg zat.
(gewoon meer foto's dus)

Word er vandaag nog getraint:fire:?

No problemo:D
Herkenbaar ik heb ook een heletijd getraint zonder enig benul te hebben dat je ook fatsoenlijk erbij moet eten, ik ben me pas in voeding aan verdiepen in mei.09 en aug.09 (schatting) zat me voeding goed in orde.
sinds die tijd heb ik ook 10kg gepakt, daarvoor maar 7kg, maar het zag eruit als meer kg die ik was aangekomen.

Thanks Ruud, ik weet niet of je al eens in me log hebt gekekeken, maar op de 1e pag. heb ik meerdere foto's ook van toen ik op 65kg zat.
(gewoon meer foto's dus)

Word er vandaag nog getraint:fire:?
Leuk dat er nog iemand is met het zelfde verhaal dan als mij :)

Ben nu trouwens door je log heen aan het scrollen, en heb eveneens je foto's gezien, die ik op dat gewicht best al goed vond. Ik denk als je de 80 haalt dat je echt zeer goed staat ;) 80 is trouwens eveneens mijn streefdoel, ik kom van 55 =/

Vandaag wordt er zeker nog getraint :) BEENTJES! de training post ik vanavond nog. En jij?

Leuk dat er nog iemand is met het zelfde verhaal dan als mij :)

Ben nu trouwens door je log heen aan het scrollen, en heb eveneens je foto's gezien, die ik op dat gewicht best al goed vond. Ik denk als je de 80 haalt dat je echt zeer goed staat ;) 80 is trouwens eveneens mijn streefdoel, ik kom van 55 =/

Vandaag wordt er zeker nog getraint :) BEENTJES! de training post ik vanavond nog. En jij?
Zullen wel meerdere zijn, of ze deden gewoon verkeerd trainen.
Het heeft bij mij wel wat langer geduurt, zoals je gelezen had in me log waarschijnlijk dan.

Ik hoop de 80kg dit jaar nog te behalen wat denk ik wel goed moet komen, sinds aug. ben ik dus 10kg aangekomen dus ik moet eerst het 1e jaar afmaken voordat ik aan me 2e jaar stricte voeding ga beginnen.
(train al sinds aug.07) zat toen wel aan de shakes:cool::P

borst-biceps staat op mijn programma, train ze alvast!

Terug
Naar boven