Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is correct, alle tijd tussen die twee foto's was dikke tijdverspilling (buiten die paar maanden voor de goede foto). Gelukkig heb ik het eindelijk ingezienJe hebt er behoorlijk wat dikte opgeplakt. Maar je had er meer uit kunnen halen he. Gelukkig ga je nu goed op onze voeding en training. Knal ze broeder !!

Dat is correct, alle tijd tussen die twee foto's was dikke tijdverspilling (buiten die paar maanden voor de goede foto). Gelukkig heb ik het eindelijk ingezien![]()
maar neen! beter laat dan nooit

) dus heb nog 250g yoghurt gegeten en 300ml melk gedronkenRespect dat je op 250 gr yoghurt kan trainen
Solide training voor de rest![]()

ja heb er nog 100g wafeltjes bij gegeten, niet echt het beste, maar wel een leuke caloriebom erbijRespect dat je op 250 gr yoghurt kan trainen
Solide training voor de rest![]()
(zie edit)
ik zou hervee op zijn kloten moeten geven e, hij zit van dag 1 al het schema te vernken... je moet meer opwarmen op je ME oefening, je doet nu 1 opwarmsetje en dan al meteen 5 werksets. meer opwarmen, desnoods met lege barbell, probeer zolang mogelijk triples te doen en dan pas singles![]()

mijn excuses, heb fout genoteerd, zie editik zou hervee op zijn kloten moeten geven e, hij zit van dag 1 al het schema te vernken... je moet meer opwarmen op je ME oefening, je doet nu 1 opwarmsetje en dan al meteen 5 werksets. meer opwarmen, desnoods met lege barbell, probeer zolang mogelijk triples te doen en dan pas singles![]()

als 65 en 70 triples waren dan heft hij niet genoeg singles gedaan en moet hij kleinere stapjes nemen![]()
en jullie hebben beiden ook gelijk, mijn inschatting van gewicht is vaak foutals 65 en 70 triples waren dan heft hij niet genoeg singles gedaan en moet hij kleinere stapjes nemen![]()
wat is er mis mee, als ik zeg dat ik vaak men gewichten fout inschat?zucht... dit is nu precies de reden waarom ik de laatste tijd niet meer op DBB kom...
als je iemand probeert te helpen krijg je comments zoals deze...

Training van vandaag!
speed boxsquat 55%
10 sets van 2 reps op 55 kg
plaftorm deadlift
60*3
80*3
100*3
110*1
115*1
120*1 ging zeer vlot (PR op platform)
125*1 PR! op platform en op gewone DL
Olympic squat