AndroidHealthClinic

Ruzie met uitgaan.

en ? leef je nog?

THE one has spoken :P

Achja, ik heb nooit ruzie en mijn maten ook niet. Wie zoekt er nou ruzie met een groepje vrolijke jongens die gewoon lol willen maken, niemand. Je zult het wel op jezelf afroepen wanneer je in gevechten raakt. Als er al enige spanning ontstaat maak je een geintje of paas je de gozer in kwestie een biertje. Niet moeilijk doen ;)

Sommige mensen zoeken ruzie omdat het kan?

Ik ken genoeg mensen die zaterdag avond naar de stad gaan en het beland altijd uit op een gevecht. Waarom? Omdat ze dat leuk vinden? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Was gezellig vanacht, ze waren niet op komen dagen!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Als jij dat denkt vind ik het prima, ik weet wel beter.

als je een echt letsel toebrengt en er zelf geen hebt kun je je NOOIT beroepen op wettige verdediging. Zie de evenredigheidsvoorwaarde.

Wat je dan nog wel kan doen, is bv zeggen dat hij op zijn neus gevallen is van dronkenschap. Maar vanaf er echt een getuige is en een medisch attest ben je dik gescheten.

Origineel gepost door Jaap ja
Nah ik ben zelf ook een keer het ziekenhuis in geslagen (gebroken neus moest geopereerd worden), een vriend van mij had het van een afstand gezien. Die heeft ook getuigt, aangifte doen nam ongeveer 4 uur in beslag. Voordat de dader moest voorkomen was er ook al ruim een half jaar verstreken. Uiteindelijk is hij alsnog vrij gesproken en moest ik tevreden zijn met een 500 euro van slachtoffer hulp.

Dan heb je toch je huiswerk niet goed gedaan, en geen advocaat genomen.

Laatst bewerkt:
mm kan iemand dit topic nog redden met wat bitches?.

mm kan iemand dit topic nog redden met wat bitches?.

Here you go:
fat+and+ugly+1.jpg

yummy im mirin.

:kots: Niet trollen aub.

pantrofl krijgt wel karma hij heb die goede bitches je weet toggg........!!!

Geen idee wie de 1e en laatste zijn.

2e is een Zweedse(?) met 1 of andere blog
3e is "Dan Pat".

edit; zie post van dannyz voor 2e. :p

Terug
Naar boven