Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
THE one has spoken
Achja, ik heb nooit ruzie en mijn maten ook niet. Wie zoekt er nou ruzie met een groepje vrolijke jongens die gewoon lol willen maken, niemand. Je zult het wel op jezelf afroepen wanneer je in gevechten raakt. Als er al enige spanning ontstaat maak je een geintje of paas je de gozer in kwestie een biertje. Niet moeilijk doen![]()

dit word saaiWas gezellig vanacht, ze waren niet op komen dagen!
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Was gezellig vanacht, ze waren niet op komen dagen!
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Als jij dat denkt vind ik het prima, ik weet wel beter.
Origineel gepost door Jaap ja
Nah ik ben zelf ook een keer het ziekenhuis in geslagen (gebroken neus moest geopereerd worden), een vriend van mij had het van een afstand gezien. Die heeft ook getuigt, aangifte doen nam ongeveer 4 uur in beslag. Voordat de dader moest voorkomen was er ook al ruim een half jaar verstreken. Uiteindelijk is hij alsnog vrij gesproken en moest ik tevreden zijn met een 500 euro van slachtoffer hulp.
mm kan iemand dit topic nog redden met wat bitches?.
mm kan iemand dit topic nog redden met wat bitches?.
[afbeelding niet meer beschikbaar]mm kan iemand dit topic nog redden met wat bitches?.
super mooi gezichtje , wie is dit en hoeveel jaar ? de bovenste foto al neem ik aan dat de eerste en laatste dezelfde zijn