XXL Nutrition

Ruzie met uitgaan.

+++++1111
je merkt meteen welke leeftijd hier heeft gesproken.
eens kijken hoe stoer ze nog zijn als de rechter zegt,schadevergoeding van 12000€ word toegekend aan het slachtoffer.dan sta je daar,wetend dat je de komende maanden voor een ander kunt werken.en als je hem dan ziet rijden met een mooie wagen,dan weet je:die heeft hij dankzij mij ;-)

idd der valt niks met te verdienen

Is altijd zo..Ook als ik aan de deur sta..Als er problemen zijn met een groep en je grijpt er een goed van, doen de andere in 95% van de gevallen helemaal niks...Dat zijn je "echte" vrienden dan!

ja voor mijn vrienden heb ik vroeger veel gevochten
maar veel ligt toch aan je zelf, want ik ben 31 jaar en kben dj geweest en ben heel veel uitgeweest en in al die jaren heb ik nooit ambras gehad of gevochten door mijn eigen (maw: nog nooit geweest dat er 1 nen tegen mij ambras begint te maken en we gevochten hebben. was altijd door mijn maten dat we begonnen te vechten.

waar ik woon daar hangt iedereen serieus aan 1.
heb je met 1 nen ambras, dan heb je met al mijn maten ambras.

Laatst bewerkt:
Er zijn er genoeg die niet opkomen voor hun vrienden!!! Dan kun je je beter gaan afvragen hoe echt deze vrienden zijn!

Er zijn er genoeg die niet opkomen voor hun vrienden!!! Dan kun je je beter gaan afvragen hoe echt deze vrienden zijn!

daar heb je volledig gelijk in, wij gingen bij wijze van spreken voor elkaar door het vuur. da zag je vroeger niet zo veel, en nu nog veel minder:rolleyes:

Idd..was bij ons ook zo. Wie het nog wel heel erg hebben, zijn de vrienden groepen uit de wat kleinere dorpen!

ja, ik ben van een klein dorp
ongeveer een 5500 inwoners.
is plezant vind ik op den buiten wonen.

Benader ze op tijd en leg uit dat voor jou klaar is en dat je vrede wilt omdat er niemand beter van word.

Als ze toch willen vechten zorg je dat je dat ze daar de rest van hun leven spijt van krijgen.
Je mag jezelf immers verdedigen en dat jij toevallig stalen neuzen had of dat hij met zijn hoofd op jou knie valt kan jij ook niks aan doen toch?
Hij kan ook tegen je vuist aan lopen terwijl jij je enkel probeert af te weren, dat soort dingen gebeuren en zal de politie ook begrijpen.

Laatst bewerkt:
Benader ze op tijd en leg uit dat voor jou klaar is en dat je vrede wilt omdat er niemand beter van word.

Als ze toch willen vechten zorg je dat je dat ze daar de rest van hun leven spijt van krijgen.
Je mag jezelf immers verdedigen en dat jij toevallig stalen neuzen had of dat hij met zijn hoofd op jou knie valt kan jij ook niks aan doen toch?
Hij kan ook tegen je vuist aan lopen terwijl jij je enkel probeert af te weren, dat soort dingen gebeuren en zal de politie ook begrijpen.

maar de rechtbank niet.en de politie is verplicht om een proces verbaal op te stellen als er een klacht word ingediend,ook al ga ze niet akkoord.

Ik zou bommen om je middel heen binden en dan al het low life volk daaro opblazen, want dan zijn wij er in elk geval van af!

Laatst bewerkt:
maar de rechtbank niet.en de politie is verplicht om een proces verbaal op te stellen als er een klacht word ingediend,ook al ga ze niet akkoord.

Ook de rechtbank, want ze moeten eerst maar is bewijzen dat het niet zo is.
Is geen garantie dat het lukt, mar wel belangrijk dat je het verhaal in je eigen voordeel brengt en hoe je een verklaring aflegt is dan essentieel.

Iemand raken in een afweerpoging zal anders gezien worden dan als je zegt ik wou hem een doodsklapper geven.
Als je het niet slim formuleert schiet je jezelf in je voet.

Ook de rechtbank, want ze moeten eerst maar is bewijzen dat het niet zo is.
Is geen garantie dat het lukt, mar wel belangrijk dat je het verhaal in je eigen voordeel brengt en hoe je een verklaring aflegt is dan essentieel.

Iemand raken in een afweerpoging zal anders gezien worden dan als je zegt ik wou hem een doodsklapper geven.
Als je het niet slim formuleert schiet je jezelf in je voet.

ik wens hun dan veel succes,want als ze een letsel slaan,gaan ze betalen,wat hun uitleg ook is.

---

Laatst bewerkt:
Nah ik ben zelf ook een keer het ziekenhuis in geslagen (gebroken neus moest geopereerd worden), een vriend van mij had het van een afstand gezien. Die heeft ook getuigt, aangifte doen nam ongeveer 4 uur in beslag. Voordat de dader moest voorkomen was er ook al ruim een half jaar verstreken. Uiteindelijk is hij alsnog vrij gesproken en moest ik tevreden zijn met een 500 euro van slachtoffer hulp.

Ik zou gewoon lekker naar de kroeg gaan, er een leuke avond van maken niets uitlokken ofzo. Mocht er geslagen geworden gewoon met z'n alle erop.

ik ben 1 van de vele gelukkigen die heeft mogen betalen.
en ik heb collega's die al heel veel hebben mogen betalen.

Niemand maakt ruzie met mij

Als ze puur komen om te vechten kan je ook met enige zekerheid zeggen dat ze niet alleen met meer man zijn, maar ook met wapens. Ik zou de situatie vermijden als ik jou was. Wel is het zo, dat als jij mij was, je niks te vrezen zou hebben. :)

Als ze puur komen om te vechten kan je ook met enige zekerheid zeggen dat ze niet alleen met meer man zijn, maar ook met wapens. Ik zou de situatie vermijden als ik jou was. Wel is het zo, dat als jij mij was, je niks te vrezen zou hebben. :)

THE one has spoken :P

Achja, ik heb nooit ruzie en mijn maten ook niet. Wie zoekt er nou ruzie met een groepje vrolijke jongens die gewoon lol willen maken, niemand. Je zult het wel op jezelf afroepen wanneer je in gevechten raakt. Als er al enige spanning ontstaat maak je een geintje of paas je de gozer in kwestie een biertje. Niet moeilijk doen ;)

Terug
Naar boven