- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha, ziek filmpje!
Die rode weglopen, en degene die stiekem bleven liggen kregen alsnog klappen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+++++1111
je merkt meteen welke leeftijd hier heeft gesproken.
eens kijken hoe stoer ze nog zijn als de rechter zegt,schadevergoeding van 12000€ word toegekend aan het slachtoffer.dan sta je daar,wetend dat je de komende maanden voor een ander kunt werken.en als je hem dan ziet rijden met een mooie wagen,dan weet je:die heeft hij dankzij mij ;-)
Er zijn er genoeg die niet opkomen voor hun vrienden!!! Dan kun je je beter gaan afvragen hoe echt deze vrienden zijn!

Benader ze op tijd en leg uit dat voor jou klaar is en dat je vrede wilt omdat er niemand beter van word.
Als ze toch willen vechten zorg je dat je dat ze daar de rest van hun leven spijt van krijgen.
Je mag jezelf immers verdedigen en dat jij toevallig stalen neuzen had of dat hij met zijn hoofd op jou knie valt kan jij ook niks aan doen toch?
Hij kan ook tegen je vuist aan lopen terwijl jij je enkel probeert af te weren, dat soort dingen gebeuren en zal de politie ook begrijpen.
ik zou bommen om je middel heen binden en dan al het low life volk en daaro opblazen, want dan zijn wij er in elk geval van af!
maar de rechtbank niet.en de politie is verplicht om een proces verbaal op te stellen als er een klacht word ingediend,ook al ga ze niet akkoord.
Ook de rechtbank, want ze moeten eerst maar is bewijzen dat het niet zo is.
Is geen garantie dat het lukt, mar wel belangrijk dat je het verhaal in je eigen voordeel brengt en hoe je een verklaring aflegt is dan essentieel.
Iemand raken in een afweerpoging zal anders gezien worden dan als je zegt ik wou hem een doodsklapper geven.
Als je het niet slim formuleert schiet je jezelf in je voet.
Nah ik ben zelf ook een keer het ziekenhuis in geslagen (gebroken neus moest geopereerd worden), een vriend van mij had het van een afstand gezien. Die heeft ook getuigt, aangifte doen nam ongeveer 4 uur in beslag. Voordat de dader moest voorkomen was er ook al ruim een half jaar verstreken. Uiteindelijk is hij alsnog vrij gesproken en moest ik tevreden zijn met een 500 euro van slachtoffer hulp.
Ik zou gewoon lekker naar de kroeg gaan, er een leuke avond van maken niets uitlokken ofzo. Mocht er geslagen geworden gewoon met z'n alle erop.
Als ze puur komen om te vechten kan je ook met enige zekerheid zeggen dat ze niet alleen met meer man zijn, maar ook met wapens. Ik zou de situatie vermijden als ik jou was. Wel is het zo, dat als jij mij was, je niks te vrezen zou hebben.![]()

ik wens hun dan veel succes,want als ze een letsel slaan,gaan ze betalen,wat hun uitleg ook is.