AndroidHealthClinic

Ruzie met uitgaan.

Goed bezig jongens..neem lekker wapens mee..een pistool, een mes o.i.d. Ben je een stuk stoerder inderdaad. En nog stoerder als je dan voor zware mishandeling of moord vast komt te zitten. Want inderdaad, als je iets van een wapen bij je hebt gebruik je het.

Vecht het gewoon zonder wapens uit..

ach, het is grappig te zien hoe die mensen in een powertrip komen te zitten. Het moment dat dat bubbeltje barst, of door het besef wat ze gedaan hebben of doordat er iemand hetzelfde tegen hen doet, is nog grappiger.

Internet-heroes die nog nooit het resultaat hebben gezien van wanneer het eens echt misgaat.

Vindt het gewoon triest. Maar dat is mijn perrsoonlijke mening. Heb nog nooit voor een wapen gekozen. Mede omdat ik vindt dat je het gewoon met je vuisten moet oplossen maar zeker ook wel omdat gelijk de gedachte opkomt wat er dan gebeurd. Als ik met ene knuppel zou lopen, zou ik hem ook gebruiken als ik in het nauw zit. En De kans is vele malen groter dat je dan iemand blijvend letsel toebrengt of doodslaat.

En wat dan inderdaad Calyptus..Ben het helemaal met je eens.

ach, het is grappig te zien hoe die mensen in een powertrip komen te zitten. Het moment dat dat bubbeltje barst, of door het besef wat ze gedaan hebben of doordat er iemand hetzelfde tegen hen doet, is nog grappiger.

Internet-heroes die nog nooit het resultaat hebben gezien van wanneer het eens echt misgaat.

Bounce je nog (in Gent) ?

Oh vandaar de verstandige opmerking..Bounce je al lang?

Ik drie jaar nu!

ik bounce niet meer.

nee, het verdient gewoon steeds minder, het risico wordt steeds hoger, en mijn lichaam vindt het ook steeds minder leuk.

Daarnaast heb ik ook andere plannen met mijn leven :D

Af en toe een klein fuifje zie ik nog zitten, maar echt full-time int weekend, nah.

Hallo, vriendjes en vriendinnetjes.

Afgelopen zaterdag, hebben maatjes van me ruzie gekregen, het was juist 3 tegen 4e, dus mijn maten in de minderheid. Nu is het zo dat m'n maten gewonnen hebben, nu lees ik op hyves dat we zeker weten deze zaterdag gaan afzien/ gaan opwachten.
't is trouwens ook niet of het zaterdag begonnen is, het zijn zeg maar de dorpjes die naast ons liggen, en we al vaker mot mee hebben gehad.

Nu weet ik dat die ene kerel waar hun ruzie mee hadden nogal gek is, en nogal veel maar dan ook veel maffe vrienden heeft.

Wat zouden jullie doen?

- Eigen lekker lamzuipen en kijken wat er gebeurt?
- Juist niet drinken, en juist op hun opwachten?
- Iets meenemen wat lekker hard aankomt?

Ik kies trouwens optie 1, en ben benieuwd.

Woon jij toevallig in de buurt van hoorn?

nee, het verdient gewoon steeds minder, het risico wordt steeds hoger, en mijn lichaam vindt het ook steeds minder leuk.

Daarnaast heb ik ook andere plannen met mijn leven :D

Af en toe een klein fuifje zie ik nog zitten, maar echt full-time int weekend, nah.

Ik doe het over het algemeen een dag per weekend..Behalvde dan de uitzonderingen zoals het carnavalsweekend..Dan werk ik rond de 40/45 uur in 3 of 4 dagen..En dan de wat leukere weekenden in de zomer met festivals...That's is...

Moet zeggen, verdien echt niet slecht, maa van de fooien hoef je het tegenwoordig niet meer te hebben inderdaad en er komen steeds meer gekken bij...In mijn eerste 2 jaar nooit met wapens geconfronteerd, en nu het laatste jaar, al 7 keer...

Laatst bewerkt:
Ik doe het over het algemeen een dag per weekend..Behalvde dan de uitzonderingen zoals het carnavalsweekend..Dan werk ik rond de 40/45 uur in 3 of 4 dagen..En dan de wat leukere weekenden in de zomer met festivals...That's is...

Moet zeggen, verdien echt niet slecht, maa van de fooien hoef je het tegenwoordig niet meer te hebben inderdaad en er komen steeds meer gekken bij...In mijn eerste 2 jaar nooit met wapens geconfronteerd, en nu het laatste jaar, al 7 keer...

Met carnaval wil je toch niet werken zeg allemaal die totaal doorgezopen ventjes brr.

Carnaval is ook verschrikkelijk vind ik! Maar om te werken valt het wel mee..De fooien zijn erg goed dan en omdat ik nuchter ben is het goed uit te houden! De eerste avond en nacht is wel erg, maar daarna zijn ze allemaal verrot en is het goed uit te houden hoor!

en aangezien je dan dronken, zonder schietervaring of training een bewegend doelwit moet raken schiet je een onschuldig meisje dat erachter staat per ongeluk door de kop.

true story.

dat is gesproken.
probeer maar eens een bewegend doel te raken van op 10m,zal je niet lukken,en zeker niet onder stress.dat vechten is zo kinderachtig,he.
en al die 20gers hier met hun grote praat.
ik kom ze in het weekend genoeg tegen met hun stoer gedrag,en als je ze vast hebt bij hun kraag,roepen ze achter hun moeder.

dat is gesproken.
probeer maar eens een bewegend doel te raken van op 10m,zal je niet lukken,en zeker niet onder stress.dat vechten is zo kinderachtig,he.
en al die 20gers hier met hun grote praat.
ik kom ze in het weekend genoeg tegen met hun stoer gedrag,en als je ze vast hebt bij hun kraag,roepen ze achter hun moeder.

Klopt helemaal!!

ruzie is voor mannen dat de grote man willen uithangen en willen opvallen
(ambras maken is voor niks nodig) , plus ge kunt er nog veel moeten door betalen ook. amuzeer jullie zonder ruzie want ruzie en vechten da verpest ganse avond. en als die mannen beginnen met slaan, sla dan terug maar doe het wel met eigen vuisten, zeker niet met stokken, ijzer, pistool, mes
of andere wapens, want dit is laf en enkel voor loesers en janetten!;)

ruzie is voor mannen dat de grote man willen uithangen en willen opvallen
(ambras maken is voor niks nodig) , plus ge kunt er nog veel moeten door betalen ook. amuzeer jullie zonder ruzie want ruzie en vechten da verpest ganse avond. en als die mannen beginnen met slaan, sla dan terug maar doe het wel met eigen vuisten, zeker niet met stokken, ijzer, pistool, mes
of andere wapens, want dit is laf en enkel voor loesers en janetten!;)

+++++1111
je merkt meteen welke leeftijd hier heeft gesproken.
eens kijken hoe stoer ze nog zijn als de rechter zegt,schadevergoeding van 12000€ word toegekend aan het slachtoffer.dan sta je daar,wetend dat je de komende maanden voor een ander kunt werken.en als je hem dan ziet rijden met een mooie wagen,dan weet je:die heeft hij dankzij mij ;-)

Vooral die vuile janetten die altijd gaan vechten!

(???)

Edit: Als ik dit zo lees van sommige mensen zijn er hier die het jammer vinden dat mijn naam al vergeven was zeg.

Terug
Naar boven