MuscleMeat

Ruzie tijdens uitgaan

Zou hetzelfde gedaan hebben , meppuh die hap ken je alleen nie winne alles om je heen pakken wat hard aankomt, ben gelukkig laatste jaren rustig maar dont touch my familie, heb een gehadicapte broer die altijd met gewoon met mij op dezelfde school zat, dan leer je beschermen en dan word je niet te beroerd om er een op ze b**kes te rammelen als ie weer es een kruk(die dingen waar je mee loopt) onder uit willen schoppen. Tief lijers zijn er altijd , end ie moet je gewoon af en toe ff leren wat wel en niet kan.

Corigerende TIK heet dat !( breken mag altijd :D )

Respect ik heb een paar weken geleden nog hetzelfde gedaan voor mn nichtje.
Vechten is niet altijd een even goede oplossing maar als iemand aan je famillie ziet moet je em breken punt uit!
Dus goed gehandeld. :cool: :D

ik heb nooit ruzie, ook geen mooie verhalen dus.

ik werd laatst een keer door een gozer van 100kg bedreigd wegens het te lang naar z'n vriendin kijken, verder beweerde hij dat ik over haar zat te praten en haar belachelijk zat te maken. dus ik moest maar ff mee naar buiten en dan zou hij me wel ff in elkaar slaan....

nou sorry, geen stoere verhalen...ik scheet em kanker in m'n broek ik heb m'n best gedaan om me er nog onderuit te lullen, is ook gelukt btw, had wel wat backup, maar heb geen zin in een discoverbod(en een klap van een 45cm bovenarm aan m'n muil)

naarmate ik wat groter en sterker ben geworden(voor zover je dat noemen mag :D ) kan ik wel merken dat ik wat zelfverzekerder ben geworden en wat meer voor mezelf opkom... maar als er een grote boze man naar me toe komt zal ik niet zo snel een grote bek geven :o

• Topic Starter Topic Starter
Anoniem zei:
Dandyman, de stad betekend hier de "binnenstad". Dus waarschijnlijk woont hij daar niet zo ver vandaan.

KRZA, kan je me ook vertellen wie het waren? Ben wel nieuwsgierig. Zal wel van dat uitschot zijn dat bij de Doele rondhangt.

het was doele uitschot inderdaad, ik weet niet eens meer hoe die gast eruit ziet, ik was vet lam, en er stonden zoveel mannetjes, hij heette dennis geloof ik

ja, ik snap dat de binnenstad is maar dan nog, dan woon je dus dicht bij de stad als ze er al stonden toen je zusje belde. maw, als ze wat wouden hadden ze wss allang wat geflikt zou ik denken, vooral als je zus jou nog belt

Ik ben niet snel kwaad te krijgen maar van familie moeten ze met hun poten afblijven. Ik heb een paar jaar geleden een tik uitgedeeld omdat iemand mijn zus zat. ALs ik eenmaal kwaad ben dan boeit het voor geen meter wie ik tegenover me heb. De meeste hebben alleen een grote bek.

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
ja, ik snap dat de binnenstad is maar dan nog, dan woon je dus dicht bij de stad als ze er al stonden toen je zusje belde. maw, als ze wat wouden hadden ze wss allang wat geflikt zou ik denken, vooral als je zus jou nog belt

ik zat bij iemand thuis die vlak bij de binnenstad woont,
toen wij aankwamen waren die gasten al weg maar al gauw wisten we waar ze zaten,
we waren van plan die hele groep aan te pakken, maar wat emile zegt:
ze hebben meestal alleen een grote bek en zodra er wat gebeurd rennen ze allemaal weg.

Zo heb ik Johny ook al vaak uit de handen van een groepje belhamels moeten redden. Jah voor je kleine broertje kom je graag op he!

Lang geleden was ik altijd in de tuin te vinden met de bugs van mijn vader, beetje dierevriend spelen (vogeltjes) :rolleyes:

Maar op het gegeven moment zag ik een opblaasbaar bootje langskomen met iemand die ik echt niet mocht (echt een kl***zak) En toen heb ik dus zijn boot lek geschoten :D

Evenlater kwam hij naar onze tuin toe waar mijn moeder bezig was met het bewerken van de tuin.

Hij: Jou zoon heeft mijn boot lek geschoten!!!
Moeder: Daar weet ik niks van af ( ik stond er btw achter)
Hij: Je moet je bek houden potverdomme en gewoon toegeven
IK: Zonder na te denken sprong ik over de poort heen, en roste ik hem vol op zijn neus, hij rende weg met mijn jas..ik er achteraan en evenlater had ik mijn jas weer..die gast heeft nooit meer stoer gedaan...en elke keer als ik hem zie word ik niet vrolijk :D

ps: ik ben nu een echt dierenvriend en ik dood alleen dieren als ik ze ook opeet..en dan alleen met een mes :)

Het moet eerlijk blijven he :)

Emile zei:
Ik ben niet snel kwaad te krijgen maar van familie moeten ze met hun poten afblijven. Ik heb een paar jaar geleden een tik uitgedeeld omdat iemand mijn zus zat. ALs ik eenmaal kwaad ben dan boeit het voor geen meter wie ik tegenover me heb. De meeste hebben alleen een grote bek.
Hmm best dom als je dat tegenover een groep turken doet. Kan je nog stoer lopen doen maar tegen een mes of ander wapen kan jij niet veel als je er zelf geen hebt. :(

Mouzer zei:
Hmm best dom als je dat tegenover een groep turken doet. Kan je nog stoer lopen doen maar tegen een mes of ander wapen kan jij niet veel als je er zelf geen hebt. :(

Zo hard mogelijk slaan en dat mes ontwijken

Rob G zei:
Zo heb ik Johny ook al vaak uit de handen van een groepje belhamels moeten redden. Jah voor je kleine broertje kom je graag op he!

Haha, ja idd. Zonder Rob G had ik nu wel in een rolstoeletje gezeten ja:D

absoluut juist gehandeld, familie is het meest waardevolle dat je bezit.

hier ook een zusje dat nooit uit het oog ontsnapt van 2 grote grotere broers :D

Mouzer zei:

Ik draag vaak een groot vlindermes en traangas....just in case.

Ik heb het mes gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken, aangezien ik de problemen niet opzoek...maar je weet maar nooit.

Traangas btw wel....heb er een kerel de ogen mee volgespoten die een mes trok. Hij mocht blij zijn dat ik in een rustige bui was, anders had ie zn eigen mes mogen opvreten :D

Goed gedaan Leviathan :D
Heb gelukkig nog nooit moeten vechten. Liefst zo houden...

Tot ik wat groter ben :p

Een mes opzak hebben vind ik echt slecht, traangas kan nog wel.

Terug
Naar boven