MuscleMeat

Ruzie tijdens uitgaan

Inderdaad, een mes op zak en je hoort tot hetzelfde vieze tuig, ook niet echt slim om zo'n ding op zak te hebben:

Stel je wordt lens geslagen door een groep, je steekt, oeps.... slagader in het bovenbeen. Dan is ie binnen een minuut doodgebloed. Gevolg; 10jr zitten en een hele terechte klop-partij van z'n vrienden, die je he-le-maal kapot slaan.

Is mij het niet waard.

Silva zei:
Messen zijn voor kansloze mensen.

Eens zien of je er nog hetzelfde over denkt wanneer je een of meerderen tegenover je hebt staan die wel een mes trekken :rolleyes: ;)

Ik heb het gelukkig slechts 1 maal meegemaakt dat iemand een mes trok, en ik was m toen n slag voor, maar wanneer ik ongewapend was geweest, had het wel s anders af kunnen lopen.

@Floyd: in het voorbeeld dat jij aanhaalt spreek je over een ouderwets partijtje knokken, dan is het idd kansloos wanneer je een mes trekt. Helaas zijn er tegenwoordig genoeg gekken die het wel doen, en er zijn er ook genoeg die dat dankzij zulke gekken niet kunnen navertellen.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Eens zien of je er nog hetzelfde over denkt wanneer je een of meerderen tegenover je hebt staan die wel een mes trekken :rolleyes: ;)

Ik heb het gelukkig slechts 1 maal meegemaakt dat iemand een mes trok, en ik was m toen n slag voor, maar wanneer ik ongewapend was geweest, had het wel s anders af kunnen lopen.

@Floyd: in het voorbeeld dat jij aanhaalt spreek je over een ouderwets partijtje knokken, dan is het idd kansloos wanneer je een mes trekt. Helaas zijn er tegenwoordig genoeg gekken die het wel doen, en er zijn er ook genoeg die dat dankzij zulke gekken niet kunnen navertellen.

Je hebt zelf net zo goed een mes opzak, dalijk krijgt iemand een keer een aanvaring met jou en trek jij dat ding ook. Dalijk gaat iedereen lekker met messen rondlopen.

Leviathan zei:
Ik draag vaak een groot vlindermes en traangas....just in case.

Ik heb het mes gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken, aangezien ik de problemen niet opzoek...maar je weet maar nooit.

Traangas btw wel....heb er een kerel de ogen mee volgespoten die een mes trok. Hij mocht blij zijn dat ik in een rustige bui was, anders had ie zn eigen mes mogen opvreten :D
Draag je dat gewoon altijd op straat. Ook met uitgaan? Want dan kom je toch niet snel binnen.

Ik snap er geen reet van. Ik had toen ik 18-20-23 was weet ik het NOOIT ruzie met uitgaan. Nu is het vaker wel zo dan niet zo. Ik snap al die jongere mensen niet.
Heb er gister ook weer 5 uitgehaald omdat ze geen respect naar personeel toonden of niet wilden luisteren. Ik snap jullie niet, echt, hoe komt dit allemaal man, dit soort gezeik was voorbehouden aan de meest asociale mensen en dat was een klein groepje dat altijd gezeik had.

Nu heeft iedereen gezeik in de stad, wordt iedereen bedreigd en geslagen.

Ik ben hier heel kort over: Meteen keihard aanpakken, doe je dat bij de eerste keer, heb je nergens meer last van de keren erna.

Var zei:
Je hebt zelf net zo goed een mes opzak, dalijk krijgt iemand een keer een aanvaring met jou en trek jij dat ding ook.

Ik heb geen mes nodig om me te verdedigen....kan het prima af met mn handjes als het moet, zelfs tegen 2 tegelijk heb ik mezelf s prima geredt.

Ik zou zeker geen mes trekken wanneer een ander er ook niet 1 pakt. Ik ben alleen iemand die geen zin heeft om toe te kijken hoe ik neergestoken wordt om vervolgens al bloedend naar het politiebureau en eerste hulp te strompelen.

Maar nogmaals, ik heb het gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken.

@Mouzer: Ik ga de laatste jaren zelden nog uit. Ik heb een relatie, daarmee zijn ook andere prioriteiten gekomen. Daarnaast hangt de agressieve sfeer die geregeld heerst in uitgaansgelegenheden me de keel uit. Lees het ieder weekend weer op teletekst dat er weer s iemand met n bierglas op zn bek is geslagen.

Dan pak ik liever een bioscoopje.

Haha! Een bioscoopje is een irritatie-uitje met een hoger gehalte dan 5 kroegen bij elkaar.

Wanneer heb ik eens een knokpartij gehad, dat was minstens 8 jaar geleden en dat mag ook best zo blijven ;) . Maar als iemand mijn broertje gaat lastig vallen en ik krijg dat op de een of andere manier te weten, dan begin maar met rennen. Het zal mij op dat moment worst wezen wie er dan uiteindelijk in het ziekenhuis beland hij of ik, op dat moment zijn de hersens uitgeschakelt :D .

Maar niet alleen voor familie, ik zou ook mensen proberen te helpen die ik goed ken, mits ze het niet zelf uitlokken ;) . En tja, kerels die dames lastig vallen, zucht hoe laag kan je zakken... Het nadeel is echter dat er hedendaags niet meer sprake is van ouderwetse knokpartijen, 1 tegen 1 en met de blote handen :(, een beetje voorzichtigheid is dus wel aangeraden.

DBC01 zei:
Haha! Een bioscoopje is een irritatie-uitje met een hoger gehalte dan 5 kroegen bij elkaar.

Ligt eraan of er irri gasten van achter in je stoel zitten te drukken, in zo'n geval ben ik ff heel snel en heel duidelijk.

De kroegen hier in de binnenstad worden overlopen door k*tpubers die met groepen uitgaan en niet tegen drank kunnen. Onder het motto samen staan we sterk worden er dan mensen uitgedaagd. Verdere opties zijn een paar studentenkroegen.....

Wanneer ik n keer uitga, ga ik liever naar een tent waar ze de minimumleeftijd op 21 hebben, en zich daar ook aan houden.

Terug
Naar boven