AndroidHealthClinic

S4ndro's log

• Topic Starter Topic Starter
i know.
En ik denk dat het er wel inzit.
Vandaag ging wel moeizaam maar maandag ging het uitermate vlot. Ik denk dat die 2 dagen rust wel goed zijn. Dus na het weekend zal die 100 wel lukken.
I sure hope so!

Week 12, training 3
Squat 5x5 95kg
Bench press 5x5 55kg
Barbell row 5x5 62,5kg

Barbell row volgende week zelfde gewicht, uitvoering was wat minder

week 13, training 1
Squat 5x5 97,5kg
Overhead press 5x5 52,5kg
Deadlift 1x5 105kg

sterke squats! zeker op 65 bw :O
zijn ze onder par?

BW is ondertussen al 72kg..;) moet dat nog aanpassen.
En ze zijn par, misschien een beetje eronder. Zou het nog eens moeten filmen om zeker te zijn.

Week 13, training 2
Squat 5x5 100kg
Bench 5x5 57,5kg
Barbell row 5x5 62,5kg

Week 13, training 3
Squat 5x5 102,5kg
Overhead press 1x55kg -> Zeer aan elleboog en uit voorzorg gestopt voordat het verergert.
Deadlift 1x5 110kg

nette squat man, gaat lekker hier:D
En je squats zijn zeker onder paralel

Laatst bewerkt:
Week 14, training 1
Squat 5x5 105kg
Bench overgeslaan, nog altijd last van elleboog. Wil het niet verergeren.
Barbell row 5x5 65kg

Week 14, training 2
Squat 5x5 107,5kg
Bench press 5x5 60kg
barbell press 5/5/5/4/3 67,5kg

Woensdag training overgeslaan. Had opnieuw last van mijn rug. Hetzelfde als de vorige keer. Had vandaag ook nog een beetje last. Toch geprobeerd om te trainen. Begin met squatten en voel niets. Niet tijdens het squatten, en slechts een beetje na het squatten. Weet nog altijd niet wat de oorzaak is. Ik denk van een beetje nonchalant met gewichten te sleuren en de barbell te laden.
Barbell row was verschillende malen niet tegen de borst, vandaar dat ik volgende week opnieuw 67,5kg ga nemen.

week 15, training 1
Squat 5x5 110kg
Overhead press x5 52,5kg
Deadlift 1x5 110kg

De deload bij overhead press en hetzelfde gewicht bij deadlift is wegens de lange tijd dat tussen de vorige training zat.

week 15, training 2
Squat 5x5 112,5kg
Bench press 5x5 62,5kg
Barbell row 5x5 57,5kg

Train vanaf nu maar 2maal per week meer.

de squat blijft mar gaan he:eek:. ik denk dat je max 130 of 140 is, of daar tussen in zit.

Geen idee. Het is altijd wel lastig, maar het lukt mij wel altijd om die 5sets te doen. Moet wel zeggen dat mijn benen vrij vermoeid zijn en ik denk dat 5x5 een beetje teveel aan het worden is

gisteren getraind, was wel lastig door het warme weer, en het was al laat, dus is niet echt lekker verlopen en had weinig zin.

Squat 5x5 115kg
Overhead press 5/4/4, daarna gestopt, 55kg
deadlift niet gedaan, gelukkig maar want mocht vandaag op mijn vakantiejob met dozen sleuren (in totaal 2500kg versleept)

Op de squat wou ik eigenlijk falen, het wordt te lastig en ik denk dat het goed zou zijn dat ik ging deloaden. Heb minder pauze genomen, maar raar maar waar is het toch weer geslaagd. Mag mijn benen blijkbaar niet onderschatten.:p

Even niet getraind, ben ook naar rock werchter geweest, dus dan kon het ook al niet. Ik denk dat het een week geleden was.

Squat 5x5 115kg
Overhead press 5x5 50kg
Deadlift 1x5 110kg

Overhead press gedeload na mijn fail van de vorige keer en deadlift hetzelfde gewicht van de vorige keer (ik denk 10dagen geleden). Alles ging goed, squat ging zelfs heel goed.

squat gaat echt goed en deadlift ook

Laatst bewerkt:
thoh deadlift kon beter.
Ik gebruik al een tijdje hetzelfde gewicht doordat ik te weinig deadlift. Zou zeker al aan 120 moeten zitten, maarja komt nog. de 110kg ging echt vlot. Moet juist nog een beetje wennen aan mixed grip.

training gisteren:

squat 5x5 117.5kg
bench 5x5 67.5kg
barbell row 5x5 57.5kg

barbell row was even geleden, en ik had net gedeload, vandaar het lage gewicht. Het ging vrij gemakkelijk.
Op squat laatste rep er moeten uitpersen, maar bench en barbell row gingen alsof het niets was.

Terug van reis, blij dat ik terug kan trainen.
Alle gewichten verlaagd om geen blessures op te lopen

Squat 5x5 107,5kg
Bench 5x5 60kg
Barbell row 5x5 50kg

Terug
Naar boven