gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viel mij op dat hoe hoger het gewicht, hoe meer ik met mijn benen duwde. De hip drive was er niet echt meer. Nu zit het wel weer goed. Merk ook dat het beter gaat nu ik mij weer meer op de techniek concentreer.sterk man deadlift begint steeds sterker te wordenen wat was er mis met de techniek van de squat
Thoh ja het is mij opgevallen dat een paar keer mijn benen omhoog gingen maar mijn rug niet meeging, dus vond ik het wel goed om eens te deloaden. En goed ook, squat gaat nu stukken beter.ow oke nice dat je daar op let, daar had ik ook last van bij de hogere gewichten.
Heb ik hier al eens gezegd. Ik ging oorspronkelijk dit laten vallen, maar ik krijg in allebei van andere mensen commentaren. En je kan niet genoeg hulp krijgen en bijleren dus vond het uiteindelijk wel nuttig om er 2 open te houden. Veel mensen kijken niet in de pl-sectie en zouden anders dus mijn log niet kunnen lezen.
Bij barbell row gebruik je andere spieren dan de bench press, dus in principe maakt het niet echt veel uit hoeveel setjes ik doe..Jammer dat je Barbell row al twee keer mislukt zijn, misschien wat minder opwarm setjes bij de Bench Press waardoor je meer energie overhoudt voor de Barbell row.
Ik denk dat ik bij lange na niet op de gewichten kom van je Squat, maar ik ben dan ook al een oude man![]()

Thanks, ze gaan veel beter dan ik ooit had kunnen dromen.

thanks