gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks, de 100 zit er in, weet juist niet of het 5x5 zal zijnmooie bench press man, is goed sterk aan het worden

waarom bizar?
ah
thanksthanks, hier is er alweer een

hij zat er nochtans in, maar kan niet klagen van de benchthoh ja het is gewoon tof, alhoewel dat 3x per week squaten mij een beetje beu aan het worden is. Maar ja, je moet er iets voor over hebben he.jij gaat gewoon te hard met het trainen, shit man kijk die bench van jou![]()
Ik heb ze staan, zou ze eens moeten vergelijken. Had in het begin foto's getrokken, en dan na 3maanden, en zal nu nog eens foto's trekken dan. Maar ik vind zelf dat er niet zo heel veel verschil op zit.Echt he...:O
Ik zou weleens een pic van je borst willen zien van nu en voor je serieus ging benchen.
Daar moet gwn verschil in zitten.
Nop. Vind dat niet nodig. Ik zit nu op het gewicht dat ik wil zitten en ik eet wat ik wil eten. Vind het niet nodig om een voedingsschema te hebben. Mijn dagen zijn zo verschillend door school en ik zou dan elke dag een ander voedingsschema volgen, wat nutteloos is.Hoe zit je eigenlijk met je voeding ?
Heb je iets van een voedingsschema ?
Mijn doel is meer sterker worden en niet echt bb. Zou in de toekomst misschien pl-wedstrijden meedoen.He iedereen z'n ding.
Maar met de gewichten die jij kan hanteren heb je toch echt wel potentie om een srs huge mofo te worden als je bijvoorbeeld een cleanbulk zou volgen.
Moest 5 zijn