XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Getuigt wel van dedication. @HillR en ik plakken elkaar ook weleens achter het behang hoor, tijdens preps enzo, of wanwege middel X of Y bij mij :roflol: Maar ergens is het voor mij wel ondenkbaar dat @HillR dan bij een vriendin zou gaan logeren, of dat ik de hort op ben 3-4 weken met zoveel AAS in mijn donder :haha:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.407
Getuigt wel van dedication. @HillR en ik plakken elkaar ook weleens achter het behang hoor, tijdens preps enzo, of wanwege middel X of Y bij mij :roflol: Maar ergens is het voor mij wel ondenkbaar dat @HillR dan bij een vriendin zou gaan logeren, of dat ik de hort op ben 3-4 weken met zoveel AAS in mijn donder :haha:

Het is natuurlijk geen verplichting, maar we hebben de luxe nu eenmaal en we doen er goed aan om er gebruik van te maken..het gaat inderdaad wel ver

Als je vriendin dat voor je over heeft weet je wel dat ‘t goed zit tho!

Heftig hoor. Veel succes nog, de komende 3 weken.

• #2.412
Ellendig vandaag, keelpijn, futloos..na elke set deed mijn lijf ook pijn van binnen. Altijd die griepjes...

Begonnen met squat maar zat er echt niet in was ook zo stijf als een plank, geen zin in geforceerde training dus overgestapt op legpress

15x160
15x200
10x240
8x280
10x320
8x360
5x380
20x200

Prone leg curl
15x32
12x36
10x41
10x45
8x50

Leg extensions ss Prone leg curl alles met hold
10x32 ss 6x32
8x32 ss 6x23
8x32 ss 6x14

45 minuten cardio

Wat voelde ik mij ellendig gedurende deze training, moest mezelf echt inspreken om geen medelijden met jezelf te hebben want daar is gewoon geen tijd voor.

Evengoed een nette trainig nog.

Balen van het griepje.. erg bekend.... hier ook al... maar zal vast snel wegtrekken allemaal! Beterschap in ieder geval.

Maar wel een goede relatie in ieder geval... als jullie dit ervoor over hebben. :)

Beterschap man !

Zo kan je het ook zien, spijt komt achteraf... en dan is alles ineens niet zo belangrijk meer.
ach, communication is key.. Als je het van tevoren samen goed besproken hebt en dit is de uitkomst en je bent het er allebei mee eens; no problem.

• #2.417
Evengoed een nette trainig nog.

Balen van het griepje.. erg bekend.... hier ook al... maar zal vast snel wegtrekken allemaal! Beterschap in ieder geval.

Maar wel een goede relatie in ieder geval... als jullie dit ervoor over hebben. :)

Dankje, vandaag al stukken beter. Een goede nachtrust kan wonderen verrichten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven