- Waardering
- 6.323
Liever nu dan na de wedstrijd denken ‘had ik maar’Wow, dat is best drastisch allemaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen!![]()
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever nu dan na de wedstrijd denken ‘had ik maar’Wow, dat is best drastisch allemaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen!![]()
!Of na je stukgelopen relatie "Had ik maar niet.."Liever nu dan na de wedstrijd denken ‘had ik maar’!

Maar ergens is het voor mij wel ondenkbaar dat @HillR dan bij een vriendin zou gaan logeren, of dat ik de hort op ben 3-4 weken met zoveel AAS in mijn donder 
Wow, dat is best drastisch allemaal. Maar goed, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen!![]()
Liever nu dan na de wedstrijd denken ‘had ik maar’!
Getuigt wel van dedication. @HillR en ik plakken elkaar ook weleens achter het behang hoor, tijdens preps enzo, of wanwege middel X of Y bij mijMaar ergens is het voor mij wel ondenkbaar dat @HillR dan bij een vriendin zou gaan logeren, of dat ik de hort op ben 3-4 weken met zoveel AAS in mijn donder
![]()
Als je vriendin dat voor je over heeft weet je wel dat ‘t goed zit tho!
ach, communication is key.. Als je het van tevoren samen goed besproken hebt en dit is de uitkomst en je bent het er allebei mee eens; no problem.Zo kan je het ook zien, spijt komt achteraf... en dan is alles ineens niet zo belangrijk meer.
Evengoed een nette trainig nog.
Balen van het griepje.. erg bekend.... hier ook al... maar zal vast snel wegtrekken allemaal! Beterschap in ieder geval.
Maar wel een goede relatie in ieder geval... als jullie dit ervoor over hebben.![]()
ach, communication is key.. Als je het van tevoren samen goed besproken hebt en dit is de uitkomst en je bent het er allebei mee eens; no problem.