AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Is dat verstandig? Een maat van me gebruikte ook T3 en kreeg daardoor de eetlust van 3 bootwerkers...hij maakte daarmee zijn cut meer ongedaan, dan dat het ehm goed deed. Maar goed, het draait in dit geval allemaal om discipline...:D "How bad do you want it?"

Daar heb ik zelf niet veel last van gelukkig.

De twee dagen in parijs ga ik als volgt eten, 3x whey, 1x casseine, 1 avondmaal, 1 ontbijt. Probeer zo mager en eiwitrijk mogelijk te eten. Met al dat lopen door parijs zal het wel meevallen denk ik. Als ik zo een ruwe schatting maak hoef ik zeker niet 2500 uit te komen.

Ik denk dat ik die twee dagen gewoon op 50 blijf zitten, als het nodig is... kan ik in de weken erop nog verhogen.

Parijs had ik zelf niet voor gekozen, dat is een verjaardagscadeautje (verassing) van mijn vriendin. Verzetten is dus geen optie.

hahaha wie strijkt er tegenwoordig nog?

nette pics krl echt flinke benen,

Goed buff man!!

Bedankt mannen. Jullie zijn enthousiaster dan ik ben haha.

Het vrouwtje is weer terug, gelukkig maar... ik heb een hekel aan strijken.

Lol! Gelukkig hoef je niet meer te strijken :D

Extra cheat moet kunnen toch? Kleine celebration omdat het vrouwtje weer terug is natuurlijk! ;)
Veel plezier alvast in Parijs :cool:

Bedankt mannen. Jullie zijn enthousiaster dan ik ben haha.

Het vrouwtje is weer terug, gelukkig maar... ik heb een hekel aan strijken.

Gisteren nog getraind, en een extra cheat gehad... oeps. Volgend weekend ga ik ook nog eens naar parijs.. extra t3 denk ik dan maar en tot die tijd geen enkele cheat + cardio uppen. Het scheelt dat ik maar 1 nachtje daar slaap, en overdag (zaterdag/zondag) veel loop.

Fijn dat ze weer terug is scheelt een hoop stress en die heb je nu niet nodig,
hoe is het met je vet% ?

Bedankt mannen. Jullie zijn enthousiaster dan ik ben haha. Het vrouwtje is weer terug, gelukkig maar... ik heb een hekel aan strijken. Gisteren nog getraind, en een extra cheat gehad... oeps. Volgend weekend ga ik ook nog eens naar parijs.. extra t3 denk ik dan maar en tot die tijd geen enkele cheat + cardio uppen. Het scheelt dat ik maar 1 nachtje daar slaap, en overdag (zaterdag/zondag) veel loop. Fijn dat ze weer terug is scheelt een hoop stress en die heb je nu niet nodig, hoe is het met je vet% ?

Tja... dat heb ik een pagina terug nog beschreven. Voor mijn gevoel zit dit niet goed, maar coach zegt dat het goed komt. Dusja. We zullen zien.

---------- Toegevoegd om 06:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Benchpress
5x30
5x50
5x60
3x70
1x80
1x90

8x110
8x110
7x110 waar blijft die 8e rep

Incline dumbell press
15x32
12x32
11x32

Incline dumbell fly
3x12x20

Seated alternating dumbell curl
10x18
8x20
8x20

Hammer rope curl
12x10 single
10x12 single
12x25
10x30

lkkre training, jammer van je laatste rep op die 110kg maar alsnog prima cijfers.

Die 8ste rep heb je toch niet veel aan in je cut :p

lkkre training, jammer van je laatste rep op die 110kg maar alsnog prima cijfers.
Die 8ste rep heb je toch niet veel aan in je cut :p

Klopt, maar toch lekker als je 3x8x110 kan noteren. Hij komt nog. Let maar op. :D

Training van gisteren: waardeloos, weinig slaap dat merk je wel.

Overhead press
10x60
1x80 pff lood
8x60 dropset
10x40 dropset

Seated dumbell side raise
20x6
20x8
20x8
15x8

Reverse dumbell fly: op incline bankje
20x6
20x6
20x6
20x6

Wide upright row SS Single arm reverse cable fly
15+15\
15+15
15+20

Rope extensions
4 sets

Dumbell kickback
3 sets 20 reps

En een cardio sessie van 350 kcals.

Vetdroppen gaat nu hard op het nieuwe dieet. Ik zag gisteren, wel met de juiste belichting, de strepen op de zijkant van mijn buik staan.

Hoeveel kcal zit je nu op dan?

Stevig werk toch nog met zo'n kcal deficit.

Hoeveel kcal zit je nu op dan?

1 kg witvis
50 ml olijfolie
40 whey
40 rijstebloem
45 casseine
3 komkommers
500 gram broccoli
4 omega 3 caps

weet zo ff niet hoeveel het is.

zal zeker niet boven de 2000 zitten.

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:05 ----------

Stevig werk toch nog met zo'n kcal deficit.

ja meestal als ik geen kracht heb ga ik voor high rep, dan heb ik het idee dat ik er nog wat uit kan halen.

lekker hoor die witvis :D

Blij dat ik bij deze cut maar 150 gram per dag vis had.

Kom ook wel droog met kip.

Alleen wedstrijd droog is weer ander verhaal natuurlijk.

Hoe lang moet je dit schema aanhouden dan?

lekker hoor die witvis :D Blij dat ik bij deze cut maar 150 gram per dag vis had. Kom ook wel droog met kip. Alleen wedstrijd droog is weer ander verhaal natuurlijk. Hoe lang moet je dit schema aanhouden dan?

Durf ik niet te zeggen. Ik laat het denken over aan coach en doe braaf wat er mij gevraagd word. Ik heb wel mijn vraagtekens, ook dat we nu ineens keihard omlaag in voeding.. terwijl ik toch vaker aan de bel heb. getrokken. Maar goed, ik zet het van me af, heeft geen zin om hierbij stil te staan, geeft onnodig stress. Die vis is eigenlijk geen straf meer, gek genoeg. Honger en een beetje walden farms doen wonderen. Ik begin het zelfs lekker te vinden :o Vlees mag ik niet meer, iets met een dik huidje... geloof je dit?

ik heb laatste 3 weken ook alle beef eruit gegooid en alleen kip/vis.

Lijkt me dickskin wel te helpen ja :D

pff wel lekker streng dieet nu ja, maar goed 2000 kcal dieet moet nu ook wel voor de wedstrijd anders ga je het niet halen inderdaad, ik heb nu 2 weken 2200 kcal er op zitten ga nu ook weer iets verlagen naar 2000 kcal,
wel saai 1kg vis of je nu vis op kip eet maakt volgens mij niet zo veel uit en kip kan je nog lekker kruiden vind ik zelf

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

als ik jou cal zo ff tel zit je trouwens rond de 1200 weet niet of dit klopt maar zou echt sick weinig zijn zou ik echt totaal instorten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven