MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Natty progressie maken?
Met jou fysiek?
Bulken en cutten is gewoon kut als natural.

Kom mij niet vertellen dat dit alles is wat er in zit :( ik hoop wel op progressie zodra ik weer hersteld ben... tegen die tijd ook weer metingen dan kom ik er snel genoeg achter. Dit is wel deprimerend moet ik zeggen
 
Precies, dus je kan en mag niet verwachten dit fysiek te behouden als natty. Er gelden als natty nu eenmaal andere regels, met zowel voor- als nadelen. Het gaat erom hoe je hier zelf mee omgaat en hoe je je eigen verwachtingen managed.

Klopt helemaal, maar ergens ben ik niet overtuigd dat dit mijn max is..misscnien ben ik wel onrealistisch... voel mij echt mini de laatste tijd dus hoop echt dat het anders is
 
Klopt helemaal, maar ergens ben ik niet overtuigd dat dit mijn max is..misscnien ben ik wel onrealistisch... voel mij echt mini de laatste tijd dus hoop echt dat het anders is
Tja, weet niet precies wat ik ervan moet zeggen, maar ik denk dat je er altijd naar moet streven om de beste versie van jezelf te zijn onder verschillende omstandigheden. Je kunt nou eenmaal een enhanced fysiek niet vergelijken met een natty fysiek. Maar je kunt wel gewoon het maximale uit je trainingen en voeding blijven halen en ik denk dat je zeker nog sterker kunt worden.
 
nette shape, wat is je vp op dit moment?

Wil ik niet weten :D
Onlangs geen metingen gedaan.. sta nog redelijk droog. Strepen op triceps en borst. Doel is nu stabiel blijven, merk als ik de voeding op 4100/4300 zet ik vetter word, op 3800/4000 droger, kleiner en slapper. Mik nu op 4000/4200.
 
Tja, weet niet precies wat ik ervan moet zeggen, maar ik denk dat je er altijd naar moet streven om de beste versie van jezelf te zijn onder verschillende omstandigheden. Je kunt nou eenmaal een enhanced fysiek niet vergelijken met een natty fysiek. Maar je kunt wel gewoon het maximale uit je trainingen en voeding blijven halen en ik denk dat je zeker nog sterker kunt worden.

Uiteraard, training en voeding zullen niet minder worden.

Ik weeg momenteel nog geen 84 kg, toen ik on was woog ik stuk zwaarder en was ik droger. Ingeleverd heb ik al. Hier word vaak gezegd dat je alles of een groot deel kunt behouden na een kuur wanneer je niet op je natty max zit..ik geloof daar niet in. Je hormoonhuishouding ligt plat, hoe dan ook ga je veel inleveren. Het is eerder de vraag of je überhaupt wat overhoud. Ik ben van mening dat mijn shape zodra ik hersteld ben niet op zijn natty max zit. Vooral mijn rug kan zich nog ontwikkelen. Kracht heb ik zeker nog ruimte in, ben op de deadlift en squat zonder gear sterker geweest. Ik zal jullie eens wat laten zien :flex:
 
Ben toch bang dat je hoop gaat inleveren, zeker als ik dat filmpje zie....kuren is huren bro... :(
 
Schouders opwarmen

Benchpress
10x20
12x40
10x60
2x80
2x90
2x100
2x110
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115
3x115

Triples getimed op Max 60 sec rust, bij 45 sec beginnen aan set up en meestal klaar met op 1.06. Fijn gewicht niet te belastend, laatste twee setjes werden zwaar.

Standing low row
8x60
8x60
8x60
8x60

Korte hold en tegenwerken op de negatieve beweging

Cable press
12x27
12x32
10x36
10x41
7x45

Bent over wide Cable row
10x32
10x41
10x45
10x50
8x59
8x64

Seated dumbell press
16x32
12x30
12x26

Lying Cable raise ss Straight arm pulldown
4 sets

Barbell curls
10x30
10x40
8x40
8x40

Behind the head vbar extensions
4 sets

Vbar extensions ss dumbell curls
4 sets
 
Uiteraard, training en voeding zullen niet minder worden.

Ik weeg momenteel nog geen 84 kg, toen ik on was woog ik stuk zwaarder en was ik droger. Ingeleverd heb ik al. Hier word vaak gezegd dat je alles of een groot deel kunt behouden na een kuur wanneer je niet op je natty max zit..ik geloof daar niet in. Je hormoonhuishouding ligt plat, hoe dan ook ga je veel inleveren. Het is eerder de vraag of je überhaupt wat overhoud. Ik ben van mening dat mijn shape zodra ik hersteld ben niet op zijn natty max zit. Vooral mijn rug kan zich nog ontwikkelen. Kracht heb ik zeker nog ruimte in, ben op de deadlift en squat zonder gear sterker geweest. Ik zal jullie eens wat laten zien :flex:
Komt helemaal goed man, je ingesteldheid is al zeker top! Go for it :)

Je ziet er ook nog erg goed uit!
 
ik vind je er nog steeds schattig uitzien hoor
 
Uiteraard, training en voeding zullen niet minder worden.

Ik weeg momenteel nog geen 84 kg, toen ik on was woog ik stuk zwaarder en was ik droger. Ingeleverd heb ik al. Hier word vaak gezegd dat je alles of een groot deel kunt behouden na een kuur wanneer je niet op je natty max zit..ik geloof daar niet in. Je hormoonhuishouding ligt plat, hoe dan ook ga je veel inleveren. Het is eerder de vraag of je überhaupt wat overhoud. Ik ben van mening dat mijn shape zodra ik hersteld ben niet op zijn natty max zit. Vooral mijn rug kan zich nog ontwikkelen. Kracht heb ik zeker nog ruimte in, ben op de deadlift en squat zonder gear sterker geweest. Ik zal jullie eens wat laten zien :flex:

Als natural met ambities sluit ik uit dat ik zelf ook maar in de buurt kan komen van jouw wedstrijdshape, maar succes! Je rug is inderdaad, relatief gezien, een zwak punt; mogelijk te verbeteren met zware deadlifts (of rows en pulldowns).
 
:roflol: Stay strong man, misschien zitten we er allemaal we helemaal naast en ben je epic bevoorrecht met je genetics :rolleyes:
 
Als natural met ambities sluit ik uit dat ik zelf ook maar in de buurt kan komen van jouw wedstrijdshape, maar succes! Je rug is inderdaad, relatief gezien, een zwak punt; mogelijk te verbeteren met zware deadlifts (of rows en pulldowns).

Wedstrijdshape lukt mij natuurlijk ook niet zonder gear, maar hoop toch iets te kunnen groeien op mijn weak points. Rug pak ik eigenlijk nog niet erg lang goed aan, zeker in de eerste jaren flink verwaarloosd.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Komt helemaal goed man, je ingesteldheid is al zeker top! Go for it :)

Je ziet er ook nog erg goed uit!

Thanks, kom er vanzelf achter. Gelukkig ben ik nog steeds gemotiveerd, meende tijdens de prep het allemaal op een lager pitje te gaan zetten na het nk maar dat is tot nu nog meegevallen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven