- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke zijn er? Zo ver ik gelezen heb een drie daagse variant en een vier daagse variant? Ik moet zeggen dat ik niet echt veel info over sheiko vind. Vanavond nog even flink googlen...

Welke zijn er? Zo ver ik gelezen heb een drie daagse variant en een vier daagse variant? Ik moet zeggen dat ik niet echt veel info over sheiko vind. Vanavond nog even flink googlen...
De Sheiko app bevat een aantal programma's, als je IOS heb sowieso halen, want dan krijg je op een gegeven moment een gepersonaliseerd schema. Android app is daarentegen gewoon ale templates in een matige app geduwd.Welke zijn er? Zo ver ik gelezen heb een drie daagse variant en een vier daagse variant? Ik moet zeggen dat ik niet echt veel info over sheiko vind. Vanavond nog even flink googlen...
De Sheiko app bevat een aantal programma's, als je IOS heb sowieso halen, want dan krijg je op een gegeven moment een gepersonaliseerd schema. Android app is daarentegen gewoon ale templates in een matige app geduwd.
Sheiko heeft een beginnersschema, maar daar val jij sowieso niet onder.
De 3 daagse variant die voor mensen zijn die nog geen CMS of MS totaal hebben.
De 4 daagse variant voor mensen die daarvoor tijd hebben en een CMS of MS totaal hebben.
Dan is er nog de small, medium en large load. De Small load is voor -80kg lifters en bevat het meeste volume, de medium load is voor 80+kg lifters tot ongeveer 100kg en bevat minder volume dan de small maar meer dan de large. En de large load is voor zware lifters of oudere mensen die het volume van de medium load niet halen.
Gezien jouw gewichten en het volume wat je draaide toen je on was kun je de 4 daagse medium load draaien of de small load. Er is ook nog een off season hypertrophy variant om muscles aan te zetten van robert, die zou je ook nog kunnen draaien.
Die hypertrofie variant ga ik in de zomer mee starten. Net wat meer in de hogere repranges, voor zowel complifts als accessory.

Ik ben benieuwd wat powerliften je gaat opleveren. Ik denk dat je wel flink sterk zou kunnen worden![]()

Edit: Ga je powerliften? Ik vind het wel wat voor jou, aangezien je dol bent op smijten met flinke gewichten.
Op advies van de leden hier ben ik mijzelf nu aan het oriënteren op sheiko. Het lijkt mij voor nu een slimme keus, voldoening halen uit het sterker worden en voor mijn lijf lijkt het ook beter. Momenteel doe ik alles op gevoel en smijt maar wat ijzer hier en daar. Vind dat heerlijk trainen maar merk wel steeds terugkomende pijntjes... Op de eerste plaats blijf ik altijd bodybuilder, het podium is waar ik naartoe wil werken. Sterker worden gaat mij hierbij denk ik ook helpen, het één komt met het ander

De medium load zit in de app, maar de hypertrophy moet je downloaden. Als het goed is staan er links op het forum.Thanks voor je input. Als volumejunk en bodybuilder ga ik idd waarschijnlijk voor de hypertrophy variant of de medium load. Ik kan echter nergens sheets terug vinden waar alles is uitgewerkt, dus ik weet niet hoe deze twee varianten er exact uitzien... moet je hiervoor persé de betaalde app downloaden?
Op advies van de leden hier ben ik mijzelf nu aan het oriënteren op sheiko. Het lijkt mij voor nu een slimme keus, voldoening halen uit het sterker worden en voor mijn lijf lijkt het ook beter. Momenteel doe ik alles op gevoel en smijt maar wat ijzer hier en daar. Vind dat heerlijk trainen maar merk wel steeds terugkomende pijntjes... Op de eerste plaats blijf ik altijd bodybuilder, het podium is waar ik naartoe wil werken. Sterker worden gaat mij hierbij denk ik ook helpen, het één komt met het ander
Ik wil de voorpret niet bederven, maar powerliften en pijntjes hebben meer gemeen dan dat ze allebei met een p beginnen...