Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben er van overtuigd dat je hiermee een goede keuze maakt.
Powerlifting is een sublieme manier om een betere bdybuilder te worden, maar je moet het alleen niet tegelijk willen doen! Oftewel, het het één komt na het ander en een Sheiko cycle zal je vast goed doen. :wl:

Precies!

Ik bedenk mij net dat ik naast de grote drie aandacht wil blijven geven aan mijn rug, ik weet zeker dat deze beter kan zonder gear. Maar dan moet ik er wel genoeg voor doen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
De laatste twee trainingen

Benchpress
10x60
10x80
5x100
3x120
3x120
3x120
3x120
3x120

Seated triangle row
12x41
10x52
10x66
8x73
8x73
8x73

Seated Dumbell press
8x36
8x36
8x36

Pulldown
12x80
12x100
8x120
7x120
5x120

Incline chestpress
12x80
10x100
6x120
5x120

Seated Cable row single arm
4x10

Side raise
4x12xbarbell

Bent over raise
4x12x12

Plus nog een shitload voor de armen

(3 oefeningen triceps, 3 oefeningen biceps)




Vandaag extra ub training

Benchpress
15x40
15x60
8x80 Paused
5x100 Paused
5x105 Paused
5x110 Paused
4x112,5 Paused
3x115 paused

Wide Cable latpull
15x45
10x59
8x73
6x79
10x59
12x52
10x52

Incline db press
8x40
8x40
8x40


Pulldown reverse Ss Cable fly onder naar boven
12x70
10x80 ss 12x18
10x90 ss 10x18
10x90 ss 8x18

Bent over wide Cable row ss Straight arm pulldown
3 sets

Overhead Cable curl
12x18
12x23
10x27
6x32

Barbell side raise
15/12/10
 
Nou, je bent nog steeds sterk genoeg oude krachtpatser!
 
Nou, je bent nog steeds sterk genoeg oude krachtpatser!

De paused sets vielen vandaag niet tegen, de triples van zondag had ik daarintegen liever anders gezien.
 
De medium load zit in de app, maar de hypertrophy moet je downloaden. Als het goed is staan er links op het forum.

Heb je betaald voor de app? Is het de moeite waard?
 
Als je een iphone hebt wel, anders niet.

Heb ik, denk dat ik de 12 piek maar ga betalen... linkjes naar schema’s zijn verwijderd op de site...

ProudPizza: waar heb jij de hypertrphy variant gevonden? Deze staat dus niet in de app begrijp ik?
 
Precies!

Ik bedenk mij net dat ik naast de grote drie aandacht wil blijven geven aan mijn rug, ik weet zeker dat deze beter kan zonder gear. Maar dan moet ik er wel genoeg voor doen natuurlijk.

:thumb:

Zeker doen. Ter assistance gewoon 4 keer per week de rug aanpakken met basic oefeningen. Waar ontbreekt het precies aan trouwens qua rugontwikkeling?

Heb ik, denk dat ik de 12 piek maar ga betalen... linkjes naar schema’s zijn verwijderd op de site...

ProudPizza: waar heb jij de hypertrphy variant gevonden? Deze staat dus niet in de app begrijp ik?

Zou ik zeker doen. Zelf heb ik geen Sheiko gevolgd, maar wel goede dingen gehoord en gelezen hierover i.c.m. de app!
 
:thumb:

Zeker doen. Ter assistance gewoon 4 keer per week de rug aanpakken met basic oefeningen. Waar ontbreekt het precies aan trouwens qua rugontwikkeling?






Zou ik zeker doen. Zelf heb ik geen Sheiko gevolgd, maar wel goede dingen gehoord en gelezen hierover i.c.m. de app!

Hij mag ook dikker maar het is vooral de wijdte die ontbreekt. Ik zit nu ook naar candito te kijken.. ik baal er een beetje van dat ik niet het schema van sheiko terug kan vinden voordat ik er geld aan ga besteden..
 
Candito lijkt me ook wel een goed programma...denk ik...geen ervaring mee
High Frequentie Rug voor jou iets?...goed id van Bas
 
Er zijn vele goede schema’s bro.
Zelf ben ik nu ook met pl schema bezig :D
Is heel fijn vast schema als je off bent.
Kan je erin vastbijten.
 
Hij mag ook dikker maar het is vooral de wijdte die ontbreekt. Ik zit nu ook naar candito te kijken.. ik baal er een beetje van dat ik niet het schema van sheiko terug kan vinden voordat ik er geld aan ga besteden..

Duidelijk! Lekker aan pull-ups gaan werken zou ik zeggen. Gewoon de greep pakken die voor jou het fijnste is en steeds sterker worden. Verder niet te veel gekke dingen toepassen :).

Candito lijkt me ook wel een goed programma...denk ik...geen ervaring mee
High Frequentie Rug voor jou iets?...goed id van Bas

Candito werkt ook erg goed voor veel mensen, maar toch denk ik dat Sheiko de meest optimale keuze is voor Camelus gezien zijn ervaring.

:thumb:

Er zijn vele goede schema’s bro.
Zelf ben ik nu ook met pl schema bezig :D
Is heel fijn vast schema als je off bent.
Kan je erin vastbijten.

Wat?! Doe jij momenteel aan PL? Nice man! :D
 
Duidelijk! Lekker aan pull-ups gaan werken zou ik zeggen. Gewoon de greep pakken die voor jou het fijnste is en steeds sterker worden. Verder niet te veel gekke dingen toepassen :).



Candito werkt ook erg goed voor veel mensen, maar toch denk ik dat Sheiko de meest optimale keuze is voor Camelus gezien zijn ervaring.

:thumb:



Wat?! Doe jij momenteel aan PL? Nice man! :D

Ja rustig starten ivm pijntjes.
Techniek eerst en dan gewichten omhoog.
 
Candito lijkt me ook wel een goed programma...denk ik...geen ervaring mee
High Frequentie Rug voor jou iets?...goed id van Bas

Past ook beter bij mijn bodybuild instelling :) Maar wellicht voor kracht op de grote drie zou Sheiko beter bij mij passen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven