AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vreemd toch hoe mensen het verschillend ervaren om off te gaan na lange tijd on.

Blij om te horen dat jij je goed voelt! Power nog steeds goed aanwezig zie ik :)

Redelijk. Ik vind het zelf allemaal wat tegenvallen. Maar er is een stijgende lijn. Beetje bij beetje.
 
Hoe lang ben je on geweest? En vanwaar ervoor gekozen off te gaan?

Een maand of 7, blast-cruise-blast.
Tja waarom off. Dit was zo gepland, kuren vanwege wedstrijden... beetje in samenspraak met mijn vriendin. Het was eigenlijk de bedoeling om het dan erbij te laten. Maar dat is zo moeilijk hè.
 
Zeker moeilijk.
Wil niet zeggen daily struggle maar de verleiding is soms erg groot.
 
Training gisteravond

Control day 1

Spoto press 6x4x105
Verhogen naar 6x4x107,5 en weer op control day 2 gaan doen.

Paused Squat
3x4x137,5
Volgende keer 4x4x137,5

Paused deadlift
4x150
3x150
3x150
verhogen naar 3x3x152,5

Leg extensions
Leg curls

Volume op squat en deadlift omlaag geschroefd, wordt anders wel erg zwaar voor een control day.

Het viel na de bench ineens heel zwaar.

Kakte afgelopen nacht ook in en voel mij vandaag niet fit. Vanavond even een extra rustdag.
 
Training gisteravond

Control day 1

Spoto press 6x4x105
Verhogen naar 6x4x107,5 en weer op control day 2 gaan doen.

Paused Squat
3x4x137,5
Volgende keer 4x4x137,5

Paused deadlift
4x150
3x150
3x150
verhogen naar 3x3x152,5

Leg extensions
Leg curls

Volume op squat en deadlift omlaag geschroefd, wordt anders wel erg zwaar voor een control day.

Het viel na de bench ineens heel zwaar.

Kakte afgelopen nacht ook in en voel mij vandaag niet fit. Vanavond even een extra rustdag.

Volgens mij heerst er weer griep, ik moest mijn gecurl ook bezuren.
 
Een maand of 7, blast-cruise-blast.
Tja waarom off. Dit was zo gepland, kuren vanwege wedstrijden... beetje in samenspraak met mijn vriendin. Het was eigenlijk de bedoeling om het dan erbij te laten. Maar dat is zo moeilijk hè.

Had je vroeger nog nooit gekuurd dan?
 
Veel verkoudheid/griep, mij kun je ook opvegen.
 
Had je vroeger nog nooit gekuurd dan?

jawel, maar een gedachte erachter was dan ook nog een laatste rit...en dan kappen ermee.

ik weet nu dat dit absoluut niet het geval is..
 
Griep heeft mij aardig gepakt, hoop morgen of overmorgen weer een beetje te kunnen trainen. Nog een vraagje aan de bankers hier. Maakt het verschil voor je bench wanneer jij je voeten op de tenen in de vloer haakt of met de hielen in de vloer haakt? Laatste lukt mij gewoon niet.
 
Griep heeft mij aardig gepakt, hoop morgen of overmorgen weer een beetje te kunnen trainen. Nog een vraagje aan de bankers hier. Maakt het verschil voor je bench wanneer jij je voeten op de tenen in de vloer haakt of met de hielen in de vloer haakt? Laatste lukt mij gewoon niet.

Hielen in de vloer lukt mij sws niet, vanwege geringe beenlengte en hoog bankje ben ik verplicht op m'n tenen te banken.
 
Krijg zelf wel is kramp als ik tenen doe.. Hielen meer stabiliteit. Verhoging onder je voeten als je anders grond niet raakt
 
Hier ook op de tenen.

Ondanks vrij lange benen krijg ik mijn voeten anders niet stevig aan de grond op de rare drukbanken in mijn sportschool. Volgens mij geeft dit ook de beste uitgangspositie om veel kracht te zetten EN je pecs te targetten. Knieën vooruit (onderbenen terug richting hoofd), lichte arch in de onderrug, kont en schouderbladen (naar binnen en beneden) op de bank.Voor mij is dit tevens de veiligste houding voor mijn onderrug.

Ik ga misschien van het weekeind ook weer trainen, krijg er weer zin in.
 
Hielen in de vloer lukt mij sws niet, vanwege geringe beenlengte en hoog bankje ben ik verplicht op m'n tenen te banken.

Hmmm niet aan gedacht dat het met mijn korte beentjes te maken zou hebben. Maar dat zal het wel zijn :D meende flexibiliteit oid.
 
Hier ook op de tenen.

Ondanks vrij lange benen krijg ik mijn voeten anders niet stevig aan de grond op de rare drukbanken in mijn sportschool. Volgens mij geeft dit ook de beste uitgangspositie om veel kracht te zetten EN je pecs te targetten. Knieën vooruit (onderbenen terug richting hoofd), lichte arch in de onderrug, kont en schouderbladen (naar binnen en beneden) op de bank.Voor mij is dit tevens de veiligste houding voor mijn onderrug.

Ik ga misschien van het weekeind ook weer trainen, krijg er weer zin in.

Zo voer ik hem ook uit. Wil ik op mijn hielen banken dan moet ik mijn voeten ver vooruit zetten. Ze raken de grond wel aan maar kan er geen kracht mee zetten, het beetje arch wat ik dan heb verlies ik ook.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven