AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
Krijg zelf wel is kramp als ik tenen doe.. Hielen meer stabiliteit. Verhoging onder je voeten als je anders grond niet raakt

Geen last van kramp hier. Verhoging lijkt mij niet werken, moet je net iets hebben wat de juiste hoogte heeft en niet weg kan schuiven en je moet het altijd bij je hebben. Beetje lastig.

Ik heb voeten stevig op de grond
Alleen bij elke rep probeer ik wel tenen door schoenen te drukken.
Klinkt dat logisch?
Elbows wel tucked tegenwoordig ivm slechte ellebogen

• #3.884
Ik heb voeten stevig op de grond
Alleen bij elke rep probeer ik wel tenen door schoenen te drukken.
Klinkt dat logisch?
Elbows wel tucked tegenwoordig ivm slechte ellebogen

Druk vanuit de tenen, zo doe ik het ook..alleen dan met de hakken van de grond omdat dit gewoon niet lukt. Het zal allemaal wel persoonlijk zijn denk ik.

• #3.885
Vandaag eindelijk weer wat energie in dat lijf van me. Op wat hoesten en snotteren na weer good to go. Klein weekje niet getraind. Mooi moment voor een herstart. Gewichten omlaag met 10%.

• #3.886
Nou energie is nog ver te zoeken. Ondanks dat de gewichten omlaag zijn geschroefd voelde het allemaal net wat te zwaar aan. Klote is dat. Achja paar trainingen verder zit ik er weer in.

Benchpress
3x6x100
Verhogen naar 3x6x102,5

Bent over row
3x6x65
Verhogen naar 3x6x67,5

Standing ohp
2x6x60
Verhogen naar 2x6x62,5

Pulldown
Aantal setjes gedaan verschillende gewichten
Volgende keer 2x6x110

Geen optionals.

Laatst bewerkt:
pootjes op tafel achter je voerbakje :)

• #3.894
Controlday 1

double paused benchpress
6x4x90
Uppen naar 92,5

Bent over row
5x5x60
Uppen naar 62,5

Ohp
1x10x50
Uppen naar 52,5

Latpulldown
1x12x100
Uppen naar 102,5

Wide chest press
10x80
8x100
6x120
6x140
6x160

Tbar
10x40
8x60
5x80
5x90
5x100
5x80 drop
5x60 drop

Cable pull (focus op rear delts)
4x12x68

Voel mij eindelijk weer wat beter. In tijden niet meer zo verkouden geweest. Nu weer opkrabbelen.

Je opmerking heeft volgens mij te maken met mijn vraag over voetenpositie bij de bench, maar ik vat um nie :o

Zit me ook al 2 dagen af te vragen wat ie ermee bedoelt.

Ik denk dat bosco graag zijn eten eet met zijn benen op tafel.

Gewoon hard gewerkt man zeker als je kapot bent
is wat Wovano zegt lekker vreten met je pootjes op tafel omdat je het verdien hebt

Bro, je bent nog steeds off las ik in een ander topic. Neem je iets van trt of hgh?

wordt er nog getraind hier?:dunno:

• #3.899
Bro, je bent nog steeds off las ik in een ander topic. Neem je iets van trt of hgh?

Noppes. Ik ben wel bezig met nadenken over mijn volgende cycle. Plan is om een tijd te gaan blasten&cruisen, aankomend jaar ga ik hiermee starten. Of dit nu in januari is of in december daar kan ik nog niet veel over zeggen. Het plan is in ieder geval om in 2020 of 2021 weer het podium op te gaan, dit is afhankelijk van welke klasse ik wil gaan doen en hoe hard het gaat. Ik twijfel aan de -80 of -90. In principe had ik nog speling in de -80, op het NK woog ik in op 78 kg.Het kon nog droger, dus zo'n 3kg aan vvm die ik nog kan winnen. Dat is natuurlijk best veel. Wellicht icm peptides, ik zie toch meer volume op een gelijk gewicht bij jongens die op hgh of pep zitten. Of de -90, maar dan besef ik ook dat ik hiervoor ook meer gear moet gaan gebruiken en langer nodig heb. Tegen die tijd maar met mijn coach bespreken.

• #3.900

Wat denk jij dan :)

Loggen pak ik volgende week wel even op. Trainingen zijn wat rommelig momenteel. Nog steeds niet fit, veel hoesten, hoofdpijn etc. Ik splits mijn trainingen nu, want ik heb de energie niet om ze in één keer te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven