MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sterke bench man!
 
Ga je map of classic bb doen bij de enercup?
 
nice squat, hoe warm je op van te voren?
 
wat ik doe/(deed ,sqaut momenteel niet door blessure), is eerst even 10min. crosstrainer, dan 2setjes back extension, 2setjes leg extension en 2setjes leg curl 12reps lightweight en dan ook nog even mn hamstrings stretchen, alles voelt dan een stuk soepeler aan.
 
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik de benchpress lockout en de floorpress in mijn schema kan verwerken?
Is het effectief om deze twee oefeningen in 1 training te proppen, of kan je beter focussen op 1 onderdeel.

Wat hebben die oefeningen voor eventuele meerwaarde in je prep dan?
 
Is dat niet meer iets voor power lifters om roestige randjes in delen van de ROM bij te schaven?
 
Wat voor negatieve invloed kan het op mijn prep hebben? ;)

De lock-out /extensie van de triceps is leuk voor powerlifters om een complete strekking van de armen te krijgen bij benchpress maar ik denk dat de focus beter kan liggen bij de pec's contracties als je in prep bent.

Maar dat is mijn idee.
 
Borst krijgt genoeg te verduren, daar maak ik me echt geen zorgen over. Mijn vraag is of het effectief is om op beide onderdelen te focussen, of dat je ze beter kunt splitsen.

Ik ben geen powerlifter maar denk niet dat de 2 oefeningen elkaar in de weg zullen zitten. Volgens mij zou je ze effectief samen moeten kunnen trainen. Maar ligt dan verder ook een beetje aan wat je verder in die training zal doen.
 
okee. zorg wel dat je goed opgewarmd bent dan en veilig doen met goede vangers. Gewichten kunnen aardig oplopen met alleen lockouts doen volgens mij.
succes.
 
Nette training. Wel balen met die incline. Benchpresslockouts klinken wel leuk eens te proberen.
 
lekker volume deze training die rug en bicaps moeten flink vol staan nu.
 
Interessante log.
Ik volg ook :)
 
Klote pijntjes! Nog steeds last van je onderrug?

Squat gaat wel goed man.
 
Jammer van de pijntjes idd.
Buiten dat een wel goede squat, en die leg-curl moet je ook wel gevoeld hebben.

Trainde ook benen gister was het lekker warm voor.
 
Lkkre presses man, snap dat het als lood voelt je pakt ook loodzware gewichten.
 
Lekkere trainingen, goeie weights!
 
heb je begeleiding of ga je alles zelf doen?
 
Ben benieuwd naar de foto's, je avatar doet positief aan :)
 
En waarom zo hoog in reps bij benen?
 
Godver dat is afzien haha
Is er een reden dat je op deze manier trainde ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven