AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat is sm bor?

• Topic Starter Topic Starter
Squats
20xbw
10x60
10x80
20x90
20x90
20x90
10x90

Techniek en flexibiliteit waren echt top. Gaat lekker zo.

Leg extensions
20x50
20x50
20x50
20x50
20x50

Leg curl op extensions
15x15
15x15
12x15

SM SLDL: beltless, strapless
25x45
20x85
15x105
10x125
10x145
10x155

Pfff 3setjes 20reps, was je nie kapot?

Pfff 3setjes 20reps, was je nie kapot?

Is aardig zweten :) Ik ben nu aan het opwerken naar 4x20x90 alvorens ik ga verhogen. 4x20x100 vind ik als vpr wel mooi staan :)

Ondanks dat ik elke training wel verhoog (reps) gaat het mij goed af. Is gewoon een kwestie van wennen (spierconditie) Wel is het pushen, je kan er makkelijk nog een paar reps uitpersen als je jezelf wijs maakt dat je op bent. Die laatste set was daar ook een voorbeeld van (10 reps) dit hadden er net zo goed 15 kunnen zijn.

Squats 20xbw 10x60 10x80 20x90 20x90 20x90 10x90 Techniek en flexibiliteit waren echt top. Gaat lekker zo. Leg extensions 20x50 20x50 20x50 20x50 20x50 Leg curl op extensions 15x15 15x15 12x15 SM SLDL: beltless, strapless 25x45 20x85 15x105 10x125 10x145 10x155
Je zegt iets over mijn herhalingen... of was dat marr? :p

Ziet er wel goed uit blijven gaan man.

Overhead press
12xstang
5x40
5x60
1x70
1x80
1x90
10x60 (dropset)

Seated db side raise
4x10x10

SM wide upright row/weinig rust (korte reps>meer spanning op schouders, minder trap werk)
12x25
12x25
12x25
15x25
12x25

Frenchpress
10x50
8x50
6x50

CGBP
12x80
8x100
5x110

Cardio: 15 minuten

Verdomd goede training :)

1x90 ohp, sterk man! Zeker goeie training!

1x90 ohp, sterk man! Zeker goeie training!

Thanks, ik mag hem als PR gaan tellen :) Ik was ook tevreden met de cgbp na een aardig zware frenchpress.

---------- Toegevoegd om 05:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:10 ----------

Vanavond waarschijnlijk een meetmomentje, laatste meting was maar 6 dagen geleden maar goed.. ik vind het wel belangrijk om dit goed in de gaten te houden gezien het korte tijdsbestek. Tussen de vorige meting zat ook 6 dagen, en dat scheelde 2%... dit zal ik nu zeker niet gaan halen, want daar zat ook wat vochtverlies bij.

Verder word het trainen/poseren. Rug/biceps/kuiten. Bij rug word het vooral latwerk, mijn traps doen nog goed pijn van de SLDL. Deadliften blijft één vd beste oefening voor dikte in je rug imo.

stronk OHP

Damn! Sicke OHP!!:fire:

In!

zit een beste rug op inderdaad, al mag er inderdaad nog wel hoop af kwa vet hahah maar dan lijkt hij waarschijnlijk alleen maar breder nog door de definitie ben benieuwd krl word wel opschieten met je cut om eens te gaan beginnen lijkt me

1.70 mtr / 13% (inmiddels wel wat lager denk ik)/ 96 kg

Beast !

Sterke trainingen, ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen op de Enercup

thanks, ik denk dat de 95 ook wel lukt.

---------- Toegevoegd om 05:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:00 ----------

zit een beste rug op inderdaad, al mag er inderdaad nog wel hoop af kwa vet hahah maar dan lijkt hij waarschijnlijk alleen maar breder nog door de definitie ben benieuwd krl word wel opschieten met je cut om eens te gaan beginnen lijkt me

Uhhh ben al tijdje bezig met cutten hoor :mad:

---------- Toegevoegd om 05:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:00 ----------

1.70 mtr / 13% (inmiddels wel wat lager denk ik)/ 96 kg Beast ! Sterke trainingen, ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen op de Enercup

Hoe kom je aan 96 :p Op mijn zwaarst woog ik 95.. en zat hier vol met vocht/vet.. dit was na een periode waar ik ziek was geweest en er alles aan deed (dirty food) om aan mijn kcals te komen.

Fysiek zal wel goed genoeg zijn om meer te zijn als podiumopvulling in de -80 klasse, alleen het poseren zal waarschijnlijk bepalend zijn. Je moet kunnen laten zien wat je hebt, en dat vergt nog wat aandacht bij mij. Vooral de latspread moet 10x beter.

---------- Toegevoegd om 05:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:04 ----------

Gisteren dus nog rug/biceps/kuiten, training niet bijgehouden.

Wide latpull lange stang
Latpull stang met handgrepen en paused
straight arm pulldown
reverse pecdeck
machine bicep curl
single arm cable hammer curl
seated calf raises

Hierna nog even een poseerlesje gehad, ik blijk de neiging te hebben om erg achterover te hangen wanneer ik mijn rug wil laten zien. Verder druk ik mijn wijdte weg door mijn armen naar onderen te drukken en zet ik mijn handen te ver naar voren. Blijft echt een klote pose. Note voor mezelf: armen goed naar achter drukken, in je zij zetten (ver genoeg naar achter) open maken, recht blijven staan en borst omhoog gooien. Verder moet mijn ademhaling ook stukken beter. Ik ben blaas in 1x uit en dit moet dus met beleid, anders ga je naar adem happen en verlies je spanning.

Voor het trainen nog een vetmeting gehad. 11,3%.. dat betekend dus 1,2% in 6 dagen. Gewicht is momenteel 90 kg. Voeding blijft hetzelfde en cardio word opgeschroeft, a.s. zaterdag krijg ik een fietsje voor thuis en mag ik fasted cardio gaan toepassen. 4-5x per week een half uur. Binnen 4 weken moet ik op 8% staan, dan hebben we nog iets meer dan 5 weken om de laatste 4/5% eraf te werken icm clen.

Zo, heel verhaal.. met dit vooruitzicht in mijn hoofd vanavond lekker naar AYCE sushibar, want cheaten blijven we gewoon doen. Wel hou ik hier overdag rekening mee, ik eet alleen maar 800 gram witvis en 100 gram whey. AYCE klinkt gevaarlijk maar ik zit tegenwoordig al snel vol. 1 pizza aan het begin vd avond en de honger is voor de rest vd dag gestild.

thanks, ik denk dat de 95 ook wel lukt. ---------- Toegevoegd om 05:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:00 ---------- Uhhh ben al tijdje bezig met cutten hoor :mad: ---------- Toegevoegd om 05:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:00 ---------- Hoe kom je aan 96 :p Op mijn zwaarst woog ik 95.. en zat hier vol met vocht/vet.. dit was na een periode waar ik ziek was geweest en er alles aan deed (dirty food) om aan mijn kcals te komen. Fysiek zal wel goed genoeg zijn om meer te zijn als podiumopvulling in de -80 klasse, alleen het poseren zal waarschijnlijk bepalend zijn. Je moet kunnen laten zien wat je hebt, en dat vergt nog wat aandacht bij mij. Vooral de latspread moet 10x beter. ---------- Toegevoegd om 05:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:04 ---------- Gisteren dus nog rug/biceps/kuiten, training niet bijgehouden. Wide latpull lange stang Latpull stang met handgrepen en paused straight arm pulldown reverse pecdeck machine bicep curl single arm cable hammer curl seated calf raises Hierna nog even een poseerlesje gehad, ik blijk de neiging te hebben om erg achterover te hangen wanneer ik mijn rug wil laten zien. Verder druk ik mijn wijdte weg door mijn armen naar onderen te drukken en zet ik mijn handen te ver naar voren. Blijft echt een klote pose. Note voor mezelf: armen goed naar achter drukken, in je zij zetten (ver genoeg naar achter) open maken, recht blijven staan en borst omhoog gooien. Verder moet mijn ademhaling ook stukken beter. Ik ben blaas in 1x uit en dit moet dus met beleid, anders ga je naar adem happen en verlies je spanning. Voor het trainen nog een vetmeting gehad. 11,3%.. dat betekend dus 1,2% in 6 dagen. Gewicht is momenteel 90 kg. Voeding blijft hetzelfde en cardio word opgeschroeft, a.s. zaterdag krijg ik een fietsje voor thuis en mag ik fasted cardio gaan toepassen. 4-5x per week een half uur. Binnen 4 weken moet ik op 8% staan, dan hebben we nog iets meer dan 5 weken om de laatste 4/5% eraf te werken icm clen. Zo, heel verhaal.. met dit vooruitzicht in mijn hoofd vanavond lekker naar AYCE sushibar, want cheaten blijven we gewoon doen. Wel hou ik hier overdag rekening mee, ik eet alleen maar 800 gram witvis en 100 gram whey. AYCE klinkt gevaarlijk maar ik zit tegenwoordig al snel vol. 1 pizza aan het begin vd avond en de honger is voor de rest vd dag gestild.
klinkt goed buiten die clen dan. Zo laag doorduwen in je verlaging vet % en dat op een paar weken. Moet niet bijdehands zijn. Veel geluk en succes ermee.

klinkt goed buiten die clen dan. Zo laag doorduwen in je verlaging vet % en dat op een paar weken. Moet niet bijdehands zijn. Veel geluk en succes ermee.

Dosering zal afhankelijk zijn van mijn vetpercentage over 4 weken. En dit moet toch echt uit de benen komen, want voeding blijft gelijk. Het liefst zo min mogelijk natuurlijk. Als het nog veels te hoog is word het zelfs T3 erbij.. maar ik zorg wel dat dit niet nodig is.

Je wilt dus echt naar 4 of 5% toe, petje af hoor.
Niet te doen lijkt me, maar ja je zult de weg wel weten.

OHP, unbelieveable !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven